Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament

4 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament

Missatge  Ramon-Admin Ds Oct 18, 2008 5:01 pm

Crec que és adient encetar aquest fòrum parlant dels motius de la creació d'aquest mateix.
L'ajuntament de bellvei ha censurat de manera contundent, no respectant així la llibertat d'expressió, a una periodista veïna de Bellvei.
Ella tansols volia realitzar un debat sobre l'edifici que es vol fer en ple casc antic de bellvei de 16 plantes i la gent que s'ha unit per rebutjar-ho.
Des de l'ajuntament es va prohibir realitzar aquest debat.

Podeu llegir-ho a http://viniesfera.blogspot.com
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty Re: Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament

Missatge  gallo Ds Oct 18, 2008 10:09 pm

I quien la censuro, el propio alcalde en persona?

gallo
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty doncs no ho sé

Missatge  Ramon-Admin Ds Oct 18, 2008 10:14 pm

Jo exactament no ho sé què va passar, tansols he escrit el que he llegit en el blog de la gemma, periodista en qüestió del tardes de parxís i he posat la referència, suposo que la qüestió seria que o la pròpia gemma o el mateix alcalde ens ho alcarissin. Esperem que sigui així...
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty Re: Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament

Missatge  Anonim Ds Oct 18, 2008 10:37 pm

Jo no ho se del cert, pero no m'extranyaria gens que hagues sigut el propi alcalde qui s'hagues encarregat del tema personalemnt. No seria pas la primera vegada, i pel que tinc entès parlar de CIU es parlar de Josep Fons...

Anonim
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty Re: Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament

Missatge  Adri-Admin Dg Oct 19, 2008 1:15 pm

Crec que abans de seguir especulant, hauria de ser la Gemma, que és qui millor coneix el tema, la que ens expliqués com va anar tot plagat.
També estaria bé que algú de CiU (el propi alcalde?) passes per aquí i ens donés alguna explicació.
Demano massa? .............

Gràcies
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty politika del 39

Missatge  Thepank13 Dg Oct 19, 2008 2:20 pm

Felicitats per akest forum ja que aqui ens podem expressar lliurement davan d'aquesta politika, desde el meu punt de vista, feixista i tipica de l'any 39.
El problema no es tans sols axo de la censura i la falta de llbertat d'epresió, que ja es gros per si sol, si no la seva manera de fer politica al poble. Jo sok molt jove i tan sols he conegut aquest "Batlle", i no puc di si els demes ho feien millor, pero no es dificil veure les coses que es fan desde l'ajuntament que poden o fan mal a aquest maravellos poble, com ara un gran troç de ciment que hi ha sortint cap a St. Oliva, la manera de malmetre la nostra estimada festa major, el oblit a que esta sotmesa la zona esportiva de tota la vida.
Per axo i molt mes, voldria dedicar una frase al nostre "estimat" alcalde:
"LA CENSURA ES PARA LA DICTADURA"
Espero que tot axo es solventi i n o passi d'aqui. No crec que la gent passi al 39 sense passa pel 36!


salut i anarquia!
Thepank13
Thepank13

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 19/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty Tota una vida igual

Missatge  Adri-Admin Dg Oct 19, 2008 2:46 pm

Una de les frases que millor expressen la situació de Bellvei, l'acaba de dir en Thepank. "Els que tenim menys de 25 anys, pràcticament només hem conegut un alcalde".
Que quedi clar que penso que en 20 anys s'han fet moltíssimes coses bones per Bellvei. Pero deixant de banda que ens agradi o no l'actual equip de govern, tenir un únic punt de vista mai és bo, i menys durant tant de temps!

Gràcies!
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty totalment dacord

Missatge  Ramon-Admin Dg Oct 19, 2008 2:57 pm

Estic totalment dacord amb el helflip i el thepank, els que tenim menys de 25 anys tansols hem conegut aquest alcalde, i no dic que no s'hagi avançat molt durant aquests 25 anys, temps n'hi ha hagut i s'han fet coses bones. El problema crec que recau en el fet de que fa tantd anys que s'estàn al poder que s'han acomodat a ser-hi i molts cops han perdut l'interès de fer les coses bé. Hi ha moltes coses que s'haurien d'arreglar i potser faltaria que el poder de convergència trontollés una mica perquè s'adonessin que no són intocables.

De totes formes segueixo reiterant que espero que ells mateixos des d'aquí ens pugui explicar el tema que es debat en aquest missatge, per què la censura? Per amagar un tema que sap tot el poble? Crec que això se'ls hi ha anat de les mans, i fent aquesta acció han quedat molt pitjor del que podien quedar si s'hagués fet el debat a la ràdio, el qual no era un debat per atacar a ningú simplement per exposar un tema de preocupació que hi ha al poble.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty Re: Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament

Missatge  Gemma Dl Oct 20, 2008 8:10 pm

Hola a tots i totes,
Simplement, com he fet en cada programa, vaig proposar el tema a debatre al tècnic de la ràdio. Ell, al veure que podia ser un tema una mica polèmic, va comunicar-ho més amunt, a l'ajuntament, i van dir que no. El tècnic m'ho va comunicar i vaig renunciar al programa de ràdio i vaig comunicar-ho a l'ajuntament i a la ràdio. Llavors, tres o quatre dies més tard vaig fer l'entrada al post i divendres em van trucar de l'Ajuntament. I ara, permeteu-me que ho deixi aquí i ja us aniré informant a mesura que es vagi solucionant tot plegat.

D'altra banda, i tal com he dit en el meu blog , crec que seria interessant que deixeu els comentaris amb el vostre nom. No cal que ens amaguem en l'anonimat, ni mostrem vergonya, al contrari!

Gemma
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty Tens rao Gemma

Missatge  Adri-Admin Dl Oct 20, 2008 11:45 pm

Estic d'acrod amb aquest últim comentari de la Gemma. L'única persona que ha fet alguna cosa de la que potser s'ha d'avergonyir, encara no ha aparegut per al fòrum...
Jo per la meva part escriure amb el meu nom a partir d'ara!

Gràcies
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty un tecnico comisario politico?

Missatge  anonimo Dt Oct 21, 2008 12:08 am

por favor que alguien me explique esto de que en Bellvei teneis un tecnico de la radio que hace de comisario politico informa al mando superior de las propuestas de entrevistas?
esto si que es alucinante!

anonimo
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty explicació?

Missatge  Ramon-Admin Dt Oct 21, 2008 1:38 am

Crec que tansols poca gent t'ho podria explicar això i pel que veiem no han volgut expressar-se en aquest fòrum, almenys de moment, esperem que no triguin perquè realment hi estem interessats.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty respota a la convidada

Missatge  Entesa p Dt Oct 21, 2008 12:32 pm

Gent del fòrum,
En primer lloc gràcies per haver-nos convidat.
Agraïm moltíssim que algú de Bellvei hagi pres aquesta iniciativa.
Creiem que és molt necessari que la gent parli dels problemes, és l’única manera de desfer els fantasmes.
Podeu comptar amb nosaltres, la gent de l’entesa, pel que vulgueu.

Dit això us hem de dir que la censura nosaltres l’hem patida sempre:
Abans al Pòrtic cada grup polític tenia 400 paraules per expressar-se, ara només 70 per cada regidor.
Quan va començar la radio teníem 10 minuts per cada regidor, de manera que CiU té 50 minuts i l’Entesa, 10 minuts. La primera vegada que es va emetre, el Sr. Fonts, en persona li va dir al Bubu que no l’emetés. L’Entesa havia fet una gravació que la podeu sentir al bloc de entesaperbellvei.blogspot.com.

Però abans varem tenir que escriure al Síndic de Greuges per poder sortir al Pòrtic ja que també ho havia prohibit.

Molts Ajuntaments permeten que el públic assistent pugui exposar els seus problemes en acabar el ple, a Bellvei, no. De fet, poca gent ve al ple si es fa a la una del migdia, tothom està treballant o estudiant.


...

Bé, seguirem en contacte, esperem que aquest fòrum tingui moltes visites.


Pau Batllejavascript:emoticonp('Surprised')
Portaveu del grup municipal de l’Entesa per Bellvei

Entesa p
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty un tecnico comisario politico?

Missatge  jupiter Dt Oct 21, 2008 9:44 pm

Pues un comisario politico quizás no, pero alguien que controle el funcionamiento de la emisora si, porque quien gestiona y tiene la responsabilidad es el ayuntamiento i creo que tiene que velar para que todo funcione correctamente y nada se "desmadre", porque os guste o no el actual equipo de gobierno tiene la confianza de la mayoria del pueblo y que fue escogido democraticamente para que gestione todos los apartados tanto economicos como sociales, y eso tambien compete a la emisora de radio.
Y os guste o no actualmente Bellvei es CIU, igual que cataluña es España.
Saludos.

jupiter
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty resposta a júpiter

Missatge  Ramon-Admin Dt Oct 21, 2008 9:55 pm

Hola júpiter, sota el meu parè no crec que ningú debatés si a Bellvei hi mana CIU, això ja està prou clar, té majoria, i els ciutadants volen que mani CIU. Clar que les competències de gestionar el poble recauen sobre ells, però no sóc del parè que el ciutadà tansols ha d'anar 4 anys a votar i desentendre's. Crec que es pot opinar sobre els temes que passen al poble.

És que m'està semblant que molta gent està mal interpretant aquest espai, en cap moment s'ha tingut la voluntat que aquest espai fós un lloc anti-alguna cosa, simplement un espai d'opinió. Però no entenc que diguis us agradi o no, crec que independentment de qui votis tothom pot opinar sobre el poble, o els temes del poble, és més pots haver votat l'actual equip de govern però ser crític amb certs actes, o no pot ser?

Vull deixar clar que aquest espai no va en contra de ningú! Ans el contrari, vam creure que estaria bé tenir un lloc d'opinió simplement i no m'agradaria que hi hagués gent que es sentís atacada, perquè repeteixo no és l'objectiu. No vull confusions de veritat.

Si vam convidar als regidors i al mateix alcalde a participar-hi era perquè teniem la voluntat de poder opinar i parlar, i entendre coses que potser sol a casa penses i et fas les teves valoracions. Crec que en democràcia és necessari discutir, o no?

M'agrairia que em contestessis júpiter, perquè de veritat no volem mals entesos de l'objectiu d'aquest espai.

Gràcies!
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty Bellvei ho sóm tots!!!

Missatge  Adri-Admin Dt Oct 21, 2008 11:16 pm

Hola Jupiter,

Per començar, podries explicar-nos a tots plegat que hi pinta en aquest forum la comparació que acabes de fer : "como catalunya es Espanya"
Per més que i penso no entec a que ve aquest comentari...Algú a parlat de de Catalunya i Espanya?¿ ....

En segon lloc, és evident que l'actual alcalde ha estat escollit democraticament, i crec que tots acceptem el resultat de les eleccions.
Ara bé, quan algú guanya unes eleccions democràtiques, ÉS CONVERTEIX AUTOMÀTICAMENT EN EL REPRESENTANT de TOTES les persones que viuen al poble, no només de les que l'han votat. Ningu hauria de creure que passa el contrari, és a dir que el poble passar ha ser del partit guanyador. Aixó em sembla que és el que ens estàs sugerint...
De la mateixa manera, una radio publica és propietat de totes les persones del poble, i per tant s'hi haurien de veure reflexades les opinions de totes elles. Màgradaria saber si per a tu, això significa "que las cosas se desmadren", perquè és el que dones a entendre en el teu comentari...

Tingues l'absoluta certesa de que Bellvei no és CiU, com no és el PSC, ni és el PP ni és l'Entesa. Bellvei és totes i casquna de les persones que i conviuen, i aquest és l'esperit amb el que ha estat creat aquest lloc! Volem converses entre persones individuals, no entre autòmates dels diferents partits!

Per acabar, només sugerir-te que si vols expressar la teva opinió de forma tant contundent, estaria bé que mostresis el teu nom, com ja estem fent molts, ja que totes les opinions són respectables i crec que no hem de tenir por de res ni ningú...no?


Moltes gràcies
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty Administradors i Jupiterians

Missatge  Frodo Dc Oct 22, 2008 12:41 am

Felicito als administradors pel seu perfil moderador i aclaridor devant d'opinions, algunes vegades , com minim retro-sorprenents.
Pero es que hi ha moltes persones que veiem que tenen certs "tics", i que quant poden parlar en una àgora com aquesta s'els noten certs rampells controladors, i com una necessitat de defensar-se no se sab ben be de què. Mala conciencia? Costum de "ordeno i mando"?
Masas opinions expresades lliurament sense poder-les controlar/censurar ?
EL REMEI: Parlar més sovint, escoltar molt mes i acceptar les idees bones que ens aporten els ciutadans... ,els pscdans, ertadans,ppdans.....
Fàcil oi !!

Frodo

Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty aclaraciones

Missatge  jupiter Dc Oct 22, 2008 1:18 am

No era mi intención ofender a nadie y si asi a sido pido disculpas.
Pero quisiera puntualizar varias cosas:

Primero- lo unico que pretendia era contestar el post sobre lo del comisario politico e intentar argumentarlo.
Segundo-la expresión "os guste o no" la sustituiria por "guste o no", para no vincular a nadie en concreto.
Tercero- la comparación Bellvei es CIU igual que cataluña es españa, no es mas que eso una comparación como podia haber dicho la nieve es blanca o el carbón es negro, es remarcar una realidad y una obviedad.

Dicho esto quisiera replicar algunas de las opiniones que se han escrito en este foro.
Si, es cierto que cuando un partido gana unas eleciones debe gestionar y gobernar para todos, sus votantes y los que no, pero siempre bajo sus idearios, que para eso es un partido politico y por tanto aplicar medidas de control para que no se "rebote" el personal, de ahi venia lo del "desmadre", con la finalidad de continuar manteniendose en el poder para poder continuar aplicando las politicas propias, y si estas no convencen para eso hay elecciones cada cuatro años.
Como deberia interpretar las expresiones de que los que teneis menos de 25 años no habeis conocido otro alcalde, si lo hace bien porque hay que cambiar? y lo debe hacer bien, como minimo para la mayoria del electorado o no?.
En cuanto a la objetividad de este foro tengo mis dudas, primero porque es inevitable que las personas sean afines a determinadas tendencias, de la misma manera que se es simpatizante de un equipo de futbol, de una escuderia F1 o un partido politico, o como minimo a una tendencia politica, si no como explicais la estrella roja que tant brillantemente luce en el logo de este foro, o es que no sabeis su significado, que seguro que si y que no está ahi por casualidad.
En cuanto a lo del nombre (jupiter) supongo que como buenos democratas aceptareis que de momento continue en el anonimato, pero tranquilos os aseguro que cuando sea el momento vereis Júpiter sin moveros de la Tierra.
De buen "rollo", OK?
Saludos

jupiter
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty De la Terra a Jupiter!

Missatge  Adri-Admin Dc Oct 22, 2008 2:09 am

Hola,

Em sap greu que tinguis dubtes sobre l'objectivitat del fòrum, perquè aquest ha estat el principal objectiu desde el primer moment! El forum sera del color que cada missatge de cada persona li vulgui donar. És clar que cada persona està més propera a un partit que a un altre, però la idea és que puguem llegir opinions de TOTS. En aquest moment es pot dir que el 90% del missatges que hi ha són "no afins" a l'equip de govern. Però pensa que si això és així, és perquè quasi bé ningú "afí a CiU" a tingut les ganes o el temps suficients per passar 5minuts per aquí i deixa un comentari... I molt menys algun regidor!!!

Jo no discuteixo que el partit que guanya hagi de goveranar sota el seu ideari (encara que crec que en un poble petit l'ideari importa molt poc).
Amb el que no estic gens d'acord és les constants negatives a escoltar i deixar parlar que arriben desde l'ajuntament de Bellvei! El que comentava en Frebell sobre els plens municipals n'és un exemple. La censura directa a la Gemma n'és un altre. L'adjudicació de l'espai per a cada partit en els mitjans de comunicació local en funció del nombre de regidors és escandalosa!
Fixa't que no estic parlan d'idearis de partit, sino de llibertat i igualtat en la comunicació ciutadants-govern-ciutadants. I per cert, millorar aquest aspecte és l'únic l'objectiu del fòrum

Tampoc estic en desacord que si un partit guanya eleccions durant 20 anys pugui seguir governant, ni dic que l'alcalde no ho hagi fet bé, almenys en part. Però estic convençut que tenir un únic punt de vista durant 20 anys NO ÉS BO per el poble. Pensa que durant 20 anys les coses s'han entat fent d'una única manera, i sota les decisions d'una sola persona. Crec que a la vida res és absolut.
Nose si tu creus que és bo que un poble de 2000 habitants, estigui regit per les desicions unilaterls d'UN SOL D'ELLS durant més de 20 anys. Jo no ho crec.

Per acabar comentar que l'expresió "aplicar medidas de control para que no se rebote" em fa pensar en èpoques passades (i ara parlo de més de 20 anys enrrera...) pirat

Pel que fa al nom, crec que no t'has d'amagar de res. Ara, si vols seguir sent Jupiter hi estic d'acord. Però Júpiter és veu desde la Terra, cada dia, crec... Very Happy

Gràcies!!!
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty resposta a júpiter

Missatge  Ramon-Admin Dc Oct 22, 2008 2:11 am

1r: Jo també entenc que un partit ha de manar sota els seus idearis, només faltaria que no ho fés així, però tu creus que les mesures de control a aplicar són per exemple la censura? És que llavors em recorda a una època on realment era així. No sé a quines mesures de control et refereixes, clar que hi ha d'haver algú responsable de la ràdio, que la controli, però una d'elles no pot ser la censura. O a quina època estem vivint?

2n: No hem dit que s'hagués de canviar d'alcalde, almenys no ha sortit de la meva boca, jo simplement vaig dir que mai venia malament que el poder en si estigués repartit, que a vegades es fes trontollar una mica la majoria, al meu entendre si la majoria dura molts anys la gent que mana s'acomoda. I si clar que s'han fet coses molt bones, però moltes d'altres crec que no. De totes formes això és una és irrellevant parlar-ho aquí, és una opinió personal, per descomptat que respecto el que la majoria vol, faltaria més, per algo vivim en un país on hi ha democràcia.

3r: Dius que dubtes de l'objectivitat d'aquest fòrum, degut a que tothom té conviccions. Clar que tothom té ideals i conviccions i per això els propis administradors opinem, sinó ens limitariem a ser observadors. Però és objectiu en quan tothom hi pot parlar, a ningú se li prohibeix l'entrada ni s'esborrarà cap comentari de ningú, digui el que digui, opini el que opini, encara que no hi estigui en acord amb el que pensi. Aquí es basa el que vol ser aquest fòrum: no representar res més que la societat de Bellvei. Amb el respecte i el voler discutir temes. el que pensem els creadors és el de menys, perquè el fòrum no el fem nosaltres, el fa tothom, reitero, pensi el que pensi, clar que jo puc opinar sobre un tema determinat, però que més dóna? Per això deixa de ser democràtic i objectiu? Perquè els creadors tinguin conviccions? No ho entenc, si no fós objectiu i democràtic i tansols volguessim veure unes opinions determinades de que serviria? Estaries escrivint-hi?

4t: Parlaves de l'estrella del logo, no sé per tu quin significat té, per nosaltres almenys és símbol de llibertat, i és en el que volem basar aquest fòrum, com he dit ja 50 vegades. Llibertat d'opinió, però si tan et molesta l'estrella sempre podem mirar de canviar el logo, això si sempre a votació popular com es fa en democràcia.

5è: Lo del nom, fés el que vulguis, cadascú és lliure d'amagar-se si vol, tansols hem dit que no feia falta. I lo de veure júpiter des de la terra crec que sobrava. Si vols mostra el nom, si no vols no ho fagis, no hi ha més.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty el mite de la caverna

Missatge  Manel Dc Oct 22, 2008 1:51 pm

Hola a tothom... ja feia dies que volia dedicar uns minuts al foro pero no trobava temps...avui puc... però ja m'han pres algunes de les reflexions....
Pels administradxors: Moltes felicitats per la iniciativa ...em sembla una molt bona proposta i segur que tindrà éxit. Si el que voleu és fer obrir els ulls al poble davant de situacions com aquesta acció, digna de dictadors, de censurar una simple entrevista...això ja serà més difícil. Penseu que l'actitud d'aquest "clan" que s'ha perpetuat en el poder i el "despostisme poc il·lustrat" és el que ja hem llegit en algun post anònim, cito: "que no se desmadren..." "si os gusta o no"...etc.... és la idea de o estas amb mi o vaig contra tú.
Tema censura: home, jo estic d'acord amb algunes coses que s'han dit sobre el cac en un altre tema del calaix política.... cal deixar constancia del cabreig més enllà del foro, sinó la cosa es queda en res... penseu que amb una mica de sort encara acabarem tenint les culpes de tot plegat els que denunciem la situació...en són especialistes en això, parlo per experiència!!! Fa uns anys des de l'entesa ja vam fer una cosa similar amb un grapat d'il·legalitats denuciades al síndic de greuges que ens va donar la raó en tot.
Al poble en general: participeu més en iniciatives com aquesta, cal sortir de la caverna en que ens han intentat enxovar durant tots aquests anys. Com en l'al·legoria de Plató, prop de 400 persones estan encantades veient les ombres que es projecten en aquesta cova. Els que hem intentat sortir-hi i després explicar la realitat i la vida que hi pot haver més enllà de les ombres de tota la vida som elevats a la categoria d'enemics públics. Tot plegat igual que en el mite de plató, on quan un dels captius intentava explicar la realitat de l'exterior per a que no continuessin vivint en l'engany i la falsedat, els captius, alienats des de la infància, el prenen per boig i se'n riuen, i fins i tot asseguren que si algú intentés deslligar-los i fer-los sortir de la caverna el matarien.

Manel Sastre.

Manel
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty respuesta a Adri y Ramon

Missatge  jupiter Dc Oct 22, 2008 1:57 pm

Cuando se dicen cosas como:

"Pensa que durant 20 anys les coses s'han entat fent d'una única manera, i sota les decisions d'una sola persona. Crec que a la vida res és absolut.
Nose si tu creus que és bo que un poble de 2000 habitants, estigui regit per les desicions unilaterls d'UN SOL D'ELLS durant més de 20 anys. Jo no ho crec."

No creeis que estais menospreciando o infravalorando el trabajo de los concejales del equipo de gobierno?, en cualquier caso, en esta vida siempre hay quien manda o dirige y hay quien obedece, quizás sea capacidad de liderazgo y dirección por parte de uno y fidelidad, obediencia y acatamiento por parte de otros.

En cuanto al tema de la objetividad no quiero hacerme pesado pero no se hasta que punto se denota alguna tendencia clara por parte de los creadores tanto en cuanto está encabezado por un simbolo que significa lo que significa y que para vuestra información os adjunto lo que se define en Wikipedia:

La estrella roja de cinco puntas es, a menudo, un símbolo del socialismo o del comunismo que representa a la vez los cinco dedos de la mano del trabajador y los cinco continentes, lo que se relaciona con el internacionalismo del lema marxista: Trabajadores del mundo, ¡uníos!. Otra posibilidad menos frecuente las relaciona con los cinco grupos sociales que posibilitaron el tránsito al socialismo: la juventud, los militares, los obreros, los campesinos y los intelectuales.
Puesto que Marx y Engels la usaban de símbolo, la estrella roja fue colocada junto a la hoz y martillo en la bandera roja soviética. De ahí rápidamente diferentes tendencias socialistas fueron identificándose con esta.

Y que conste que a mi no me molesta en absoluto y que no se tiene que cambiar solo por el mero hecho de que se haya opinado al respecto.

Por lo que respecta al anonimato de momento seguiré en el. Y si, es cierto que Júpiter está pero no se ve siempre, sobre todo si hay mucha contaminación o esta nublado. Very Happy

Ciao¡¡¡

jupiter
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty a Júpiter

Missatge  Itaca Dc Oct 22, 2008 5:32 pm

Hola a tots/totes.
Primer de tot felicitats per la magnifica finestra que heu obert al poble de Bellvei, a veure si d’una vegada per totes entra aire fresc i es ventila tota aquesta ferum a ranci amb idees esgotades i tot plegat es renova.
Estic flipant amb aquest Júpiter, potser si que vens d’un altre planeta, però d’un de caducat.
Tio baixa a la Terra i actualitza’t que tot això que defenses ja no s’estila (control, censura, mantenir-se al poder, aplicar idearis de partit), però d’on vens? De Júpiter o de les catacumbes.
Que no saps que en l’alternança està el progrés, sinó fixat-hi que cada vegada mes s’intenta limitar els mandats precisament per evitar corrupcions i altres deformacions pròpies del immobilisme i la perpetuació en el poder.
Pel que fa al tema dels regidors de l’equip de govern, tu mateix ja ho has dit ( fidelitat, obediència acatament), dius capacitat d’un i jo diria incapacitat dels altres, servilisme manca de personalitat i de criteri, seguidisme al “senyor” a canvi de quatre rosegons que el senyor reparteix proporcionalment i en funció de la fam que tenen cadascun, o potser ni això.
Visca la LLIBERTAT¡¡¡ cheers

Itaca
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty SIIIIII

Missatge  INVITAT Dc Oct 22, 2008 6:05 pm

per a Itaca...... ara ke parlem tan en aquest espai de la radio i com diria aquell paio que li feia la gara.gara al butanito "TOTALMENTE DE ACUERDO JOSÉ MARIA".....

INVITAT
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty a júpiter, no diguis coses que jo no he dit... siusplau

Missatge  Ramon-Admin Dc Oct 22, 2008 6:30 pm

Puc respectar les teves opinions lògicament, i entenc que el símbol de l'estrella es pot mal interpretar, de totes formes ja t'ho vaig dir, quan vam fer el logo el vam fer com a símbol de llibertat, i no com a símbol comunista. En cap moment s'han mostrat pas tendències comunistes en aquest fòrum, de totes formes al igual que la resta serien benvingudes.

Referent al que has dit que hem dit, i has citat textualment coses que jo no he dit,les ha dites l'adri, aclarem les coses més que res. I no dic pas que no ho pensi, perquè realment crec que la diversitat d'opinions dins un poder enriqueix el poble. Però no em treguis coses de la boca que no he dit

No comparteixo la teva idea que la vida sigui que uns manin i els altres obeeixin sense pensar, com autònoms. Crec fidelment en la llibertat, i com a llibertat em refereixo a llibertat individual, llibertat de pensament, llibertat d'expressió. Clar que no tens la lliberta tde fer el que et dongui la gana, vius en una societat i has d'acatar normes i lleis, però també el poder a d'acatar normes i lleis igual que la rsta de ciutadants, o això em semblava creure. Hi ha coses que van més enllà de manar a un poble, i és el respecte de la llibertat individual d'expressió,puc intentar entendre que no ho creguis així, entent tu la meva visió.

Jo no crec haver faltat el respecte a ningú com tu dius, no he menospreciat ni infravalorat a ningú, simplement he donat opinions com a bellveienc que sóc, crec que estic en el meu dret, és més, ho pots comprovar que ja ho havia dit anteriorment, crec que s'han fet coses molt bones, d'altres no i d'aquestes que no n'opino, quin mal hi ha? Això és faltar el respecte? És tenir més respecte callar? No ho entenc.

De totes maneres crec que s'hauria d'estar content des dels partits polítics que la gent pensés, pensés el que pensés, júpiter tu penses amb el que creus, perquè al pensar una altra cosa doferent al quie penses tudius que menospreciem? Si escrius aquí és per debatre, o no? no entenc la idea que per pensar diferent menospreciem... jo no vull menospreciar a ningú, respecto a tothom per sobre del que pensi. Quan he faltat el respecte a algú, quan he dit el que pensava?

Ho trobo inclús graciós que per tu respectar a algú sigui callar i obeïr, jo a això li dic més aviat por. Per mi respecte és el poder dialogar tranquilament quan no estàs dacord amb algú.


Editat per darrera vegada per Ramon-Admin el Dc Oct 22, 2008 6:32 pm, editat 1 cop en total
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament Empty Re: Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum