Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Un blog per distreure's i obrir la gana

4 participantes

Ir abajo

Un blog per distreure's i obrir la gana Empty Un blog per distreure's i obrir la gana

Missatge  Rosa Dc Oct 22, 2008 8:12 pm

Ah, per cert si voleu fer un break us recomano aquest blog....
http://bitacolaculinaria.blogspot.com

Rosa
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Un blog per distreure's i obrir la gana Empty ei, el blog no es veu!

Missatge  Gemma Dc Oct 22, 2008 8:21 pm

Escolteu, que per introduir links heu de fer servir la barra de sobre el requadre on escriviu, on hi ha les 2 cadenes. Aquest blog tan bo i culinari (que fa ma mare) és el següent: http://bitacolaculinaria.blogspot.com

Gemma

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 22/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Un blog per distreure's i obrir la gana Empty quina bona pinta!

Missatge  Ramon-Admin Dc Oct 22, 2008 8:57 pm

osti quina bona pinta! Estic per creuar dos carrers i venir a tastar els cargols de la iaia!! ^^
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Un blog per distreure's i obrir la gana Empty Notes

Missatge  Lita Dj Oct 23, 2008 9:43 am

Crec que la Ros…calleda s’ha equivocat de fòrum, com a molt hauria de estar en calaix de sastre y no a Cultura, Festes i Joventut.
I es que n’hi han que per tal d’acaparar el protagonisme voldrien ser el mort en un enterro.
Y a sobre es ho posa per duplicat¡¡¡
A veure si qualsevol dia apareix el Nacho Vidal i ens penja el seu…blog. Shocked

Lita
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Un blog per distreure's i obrir la gana Empty Re: Un blog per distreure's i obrir la gana

Missatge  Gemma U. Dj Oct 23, 2008 10:13 am

Lita, trobo que estàs faltant una mica al respecte. D'acord, potser si que hauria d'estar al calaix de sastre, però potser no tothom té tan clares com tu les eines d'internet. I afany de protagonisme, on el veus? per deixar el link d'un blog d'una bellveina en un fòrum de Bellvei? En fi...

Gemma U.
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Un blog per distreure's i obrir la gana Empty Si la rosa ho vol

Missatge  Ramon-Admin Dj Oct 23, 2008 3:10 pm

Si la Rosa ho vol puc traslladar aquest post a calaix de sastre. Però tansols si ella ho vol.

Lita aquest fòrum no ha estat creat tansols per debatre temes de política, ho diu ben clar que ha estat creat com una eina de comunicació entre veïns de bellvei. Si la Rosa ens vol explicar que té un blog per si ens hi volem passar ho trobo perfecte. I no crec que sigui per acaparar protagonisme com tu ho dius, està bé que la gent deixi penjat el que li sembli.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Un blog per distreure's i obrir la gana Empty Sense ganes d'ofendre a ningú

Missatge  Rosa Dj Oct 23, 2008 8:22 pm

Estimada Lita,
Trobo de molt mal gust el teu missatge i a més a més no entenc el perquè.

1.- El meu nom és ROSA ROCIAS MAÑE, no em dic Ros...calleda. És una falta de respecte sense precedents, no m'havia passat mai que algú se'm dirigís d'aquesta manera. I tu com et dius, Lita? Lita què?
2.- Potser sí que el linK del blog s'havia de penjar el calaix de sastre, però reconec que no sóc massa entesa en informàica, sóc autodidacta i vaig aprenent a mesura que vaig fent. I per l'edat que tinc no em puc queixar del que vaig fent. He penjat el link un cop i com que no es veia l'he tornat a penjar... de cap manera vull duplicar res. Ramon t'agrairia que el pengessis el link del blog al lloc que pertoca, si és que el voleu penjar.
3.- No vull acaparar el protagonisme de res, ni de ningú, tot el contrari, només he intentat passar una informació del meu blog que qui vol la mira i que no li agradi que no s'ho miri, però no cal que insulti. Els protagonistes som tots/es elsl/es que col·laborem i participem en espais com aquests.
4.- Has dit "per acaparar el protagonisme voldrien ser el mort en un enterro". Ja m'explicaràs el significat d'aquesta metàfora.
5.- El meu blog de cuina va sorgir a partir del curs decuina que un grup de persones vam fer el curs passat a Bellvei. A partir d'aquí s'ha anat ampliant i està obert a tothom. La cuina és un art , una manera d'expressar-se, de comunicar-se.... i el blog serveix per aixó.
6.- Per acabar, per mi ja pot aparèixer el Nacho vidal quan vulgui, té tot el dret i si a més a més i penjaun video riurem una mica.

Estimada Lita vivim en un món d'estrés i energia negativa.... siguis positiva i busca la part bonica de la vida. No cal buscar tres peus el gat i veure fantasmes no n'hi ha.

Que siguis molt feliç i que tinguis molt bona sort a la vida..... però has de canviar d'actitud.

Una abraçada

Rosa

Rosa
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Un blog per distreure's i obrir la gana Empty Si senyor!

Missatge  Adri-Admin Dj Oct 23, 2008 8:41 pm

Desde el principi hem estat dient que en aquest fòrum voliem que i entres tothom i es parlés de tot. Ara bé, sincerament per entrar a dir el que ha dit la Lita, millor quedar-se mirant la tele o altres pagines web (el Nacho Vidal també en deu tenir Lita). Dic aixó perqué crec que l'unic objectiu del teu comentari era atacar una altre persona...i aquest tipus de comentaris em sembla que sobren.
Si vols canviar d'actitud i passar a ser més constructiva, seràs benbinguda al fòrum, sino, ja et dic que a interent hi ha moltes Webs....

Gràcies, i perdó per la sinceritat
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Un blog per distreure's i obrir la gana Empty Madalenas

Missatge  Sandra Dj Oct 30, 2008 3:03 pm

Hola Rosa, Gracias por acordarte de las madalenas... Las provaremos de hacer con el sergi petit !
Sandra.

Sandra
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Un blog per distreure's i obrir la gana Empty Rosa,més receptes.sis plau

Missatge  manai Dg Nov 02, 2008 2:49 pm

Rosa escrigué:Estimada Lita,
Trobo de molt mal gust el teu missatge i a més a més no entenc el perquè.

1.- El meu nom és ROSA ROCIAS MAÑE, no em dic Ros...calleda. És una falta de respecte sense precedents, no m'havia passat mai que algú se'm dirigís d'aquesta manera. I tu com et dius, Lita? Lita què?
2.- Potser sí que el linK del blog s'havia de penjar el calaix de sastre, però reconec que no sóc massa entesa en informàica, sóc autodidacta i vaig aprenent a mesura que vaig fent. I per l'edat que tinc no em puc queixar del que vaig fent. He penjat el link un cop i com que no es veia l'he tornat a penjar... de cap manera vull duplicar res. Ramon t'agrairia que el pengessis el link del blog al lloc que pertoca, si és que el voleu penjar.
3.- No vull acaparar el protagonisme de res, ni de ningú, tot el contrari, només he intentat passar una informació del meu blog que qui vol la mira i que no li agradi que no s'ho miri, però no cal que insulti. Els protagonistes som tots/es elsl/es que col·laborem i participem en espais com aquests.
4.- Has dit "per acaparar el protagonisme voldrien ser el mort en un enterro". Ja m'explicaràs el significat d'aquesta metàfora.
5.- El meu blog de cuina va sorgir a partir del curs decuina que un grup de persones vam fer el curs passat a Bellvei. A partir d'aquí s'ha anat ampliant i està obert a tothom. La cuina és un art , una manera d'expressar-se, de comunicar-se.... i el blog serveix per aixó.
6.- Per acabar, per mi ja pot aparèixer el Nacho vidal quan vulgui, té tot el dret i si a més a més i penjaun video riurem una mica.

Estimada Lita vivim en un món d'estrés i energia negativa.... siguis positiva i busca la part bonica de la vida. No cal buscar tres peus el gat i veure fantasmes no n'hi ha.

Que siguis molt feliç i que tinguis molt bona sort a la vida..... però has de canviar d'actitud.

Una abraçada

Rosa


Rosa,perque no ?.Està bé aixó de les receptes,sobre tot si de cuina no s´ente`n gaire.

manai

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 22/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Un blog per distreure's i obrir la gana Empty Per a Manai i els amants de la cuina

Missatge  Rosa R Dg Nov 02, 2008 5:31 pm

Bona tarda Manai i tots els amants d'aquest espai de cuina.

Si necessites alguna recepta en especial m'ho dius i intentaré passar-te la informació, si és que està al meu abast. La Laia, la meva filla, conjuntament amb el Sergi han fet els panellets d'aquest any, seguint la recepte i han quedat boníssims.

Si els voleu provar, només cal que ho digueu.

Bon profit

Rosa R
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Un blog per distreure's i obrir la gana Empty Re: Un blog per distreure's i obrir la gana

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum