Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

M´agrada viure al casc antic

2 participantes

Ir abajo

M´agrada viure al casc antic Empty M´agrada viure al casc antic

Missatge  manai Dl Nov 10, 2008 2:04 pm

Hola a tots,
Jo visc al casc antic i m´agrada,m´encanta i estic molt bé.Quan vaig anar a viure a casa meva,ja fa uns quants anys,tenia molt clar que el nom de la casa el ficaria a la façana.Cosa que vaig fer.La casa tenia un nom i aixó a mi m´agradava.
He preguntat el per què d´aquest nom i no he trobat resposta.Algun dia m´agradaria explicar-li als meus fills,quin significat té el nom de la nostra casa.

manai

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 22/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

M´agrada viure al casc antic Empty noms de les cases

Missatge  Ramon-Admin Dt Nov 11, 2008 1:19 am

Aprofitant aquest post, i que tenim un historiador que en sap molt de la història del nostre poble que escriu activament al fòrum, aquells que tinguin dubtes sobre el renom de casa seva li podria preguntar a ell, no? Bé això ho hauria de dir el josephus, però manai si busques resposta potser aquí, ell o algú altre et pot respondre.

Digue'ns de quina casa ets? Sense voler entrar en el joc de mantenir els pseudònims o no, no és curiositat per qui siguis, simplement ho escric amb ganes de que algú et pugui resoldre el dubte.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

M´agrada viure al casc antic Empty renoms

Missatge  GEMA Dg Nov 16, 2008 9:45 pm

Manai, voldria ajudar-te però lo únic que se me acut es que podries dissimular donant una llista de 10 o més renoms, i que l’historiador ens il•lustres amb el seu coneixement, no crec que hi hagi cap lloc per poder consultar el significat dels renoms de les cases, tenim que anar als més grans, podria ser interessant oi!.

GEMA
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

M´agrada viure al casc antic Empty Re: M´agrada viure al casc antic

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum