Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

els pins de la Muga

Ir abajo

els pins de la Muga Empty els pins de la Muga

Missatge  josep m Ds Nov 15, 2008 1:17 am

passejan per la muntanya de la Muga, amb vasig trobar un lloc on avien tallat pins desde la urb. Baronia amb direccio a la n340, amb una amplada de aprox. 5 m., me agradaria que algu m'expliques si es una neteja dels boscos o alguna altra cosa.

josep m
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

els pins de la Muga Empty realment ho desconec

Missatge  Ramon-Admin Dt Nov 18, 2008 5:06 pm

Jo no tinc pas constància d'això que exposes josep, si algú sap de k va, ho podria explicar siusplau? Algú de l'equip de govern potser.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

els pins de la Muga Empty Els pins de la Muga

Missatge  josep m Dj Nov 20, 2008 1:40 am

Tal com posava amb el meu post anterior la franja de pins tallats va desde la Urb. Baronia fins al final del bosc, sobre les vinyes que hi ha devan de la fabrica Kettal, "els Palous",te una amplada de 5 m. i curiosamen de la carretera no es veu perque els ultims arbres encara no en estat tallats. Podria ser un tallafoc?

josep m
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

els pins de la Muga Empty BARONIA

Missatge  EL LITRI Ds Nov 29, 2008 2:25 pm

HOLA
EN REFERENCIA A LO QUE COMENTAIS DEL CORTE DE PINOS EN LA MUGA ESQUE VAN A CONSTRUIR DOS DEPOSITOS DE AGUA COLINDANTES A LOS EXISTENTES Y INSTALAR TUBERIAS QUE UNIRAN BARONIA CON BELLVEI (O BIEN DICHO POR QUE AUNQUE NO LO PAREZCA APARTE DE PAGAR TODO MAS CARO BARONIA ES DE BELLVEI) UNIRAN LA URBANIZACION CON EL PUEBLO, PARA SOLVENTAR EL PROBLEMA DE AGUA .

QUE LO PODIAN HABER PLANTEADO DE OTRA MANERA, SEGURO QUE SI POR LO MENOS NO CARGARSE TANTOS ARBOLES

ME A GUSTADO SABER Y LEER ESTA PAGINA Y MIS FELICITACIONES A LAS PERSONAS QUE LO INICIARON, SABER QUE HAY GENTE QUE PIENSA LO QUE PIENSA SIN ESCONDERSE DE DECIR LO QUE ES ES

EL LITRI
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

els pins de la Muga Empty Els pins de la Muga

Missatge  josep m Dl Des 01, 2008 4:49 pm

Muchas gracias Litri por haberme aclarado el importante corte de pinos y flora autoctona que se ha producido en el bosque lindante del castillo, entiendo perfectamente la necesidad de agua que tiene la Urb. Baronia, pero como tu bien dices quizas se podria haber hecho de otra manera evitando el importante corte de arboles que se ha producido, porque para mi particularmente era una zona boscosa muy agradable de pasear, buscar setas, practicar btt, etc..Lo que no entiendo es que siendo la razon por la que es, no contestase alguien del Ayuntamiento. Repito las gracias Litri y esperemos que por lo menos se pueda conservar la zona boscosas que ha quedado intacta.

josep m
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

els pins de la Muga Empty passan de todo

Missatge  vecino Dl Des 01, 2008 5:43 pm

el ayuntamiento passa de todo. Por eso no ha contestado este post ni ninguno de los muchos en los que se lo ha invitado.
es vergonzoso, pero no dejan de poner-se en evidencia ellos solitos...parece mentira que no lo vean

vecino
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

els pins de la Muga Empty Re: els pins de la Muga

Missatge  el litri Dl Des 01, 2008 8:44 pm

hola josep

deja que te puntualice el agua no espara baronia , de baronia la llevaran a bellvei.
y decirte otra cosa y sin que nadie se ofenda , pero aprovechar ahora que todavia se puede hacer btt , senderismo ,coger bolets,pasear que todo eso es gratis etcccc
cosa propia de los bosques ,por que el sr.alcalde quiere hacer un campo de golf con zona de chalets hotel etc . valla para llenarse alguien o mas de uno los bolsillos a costa de destruir el bosque

todo esto lo digo sin faltar a los que practican dicho deporte en estas instalaciones



y digo yo para que coño queremos otro campo de golf si antes de subir a baronia hay
uno ya y otro en vendrell en el eden park, pues pa eso, pero bueno com va todo como va terminara haciendolo
otra obra o construccion faraonica,

franco hacia pantanos y nuestro consistorio hace polideportivos y campo de golf

el litri
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

els pins de la Muga Empty pins? oliveres i vinyes.

Missatge  EXPROPIA Dv Des 05, 2008 2:09 am

L'Agencia Catalana de l´Aigua va exposar al Ajuntament de Bellvei i a disposicio de tothom far un any mes o menysun projecte que diu exactament: PROJECTE DE SUBMINISTRAMENT AL BAIX PENEDES 2ª FASE.CANONADA PRINCIPAL.TRAM:DIPOSIT BARONIA MAR - ALBORNAR.RAMALS A ALBINYANA, SANTA OLIVA I LA BISBAL DEL PENEDES,ALS TERMES MUNICIPALS DE BELLVEI,SANTA OLIVA,ALBINYANA,LA BISBAL DEL PENEDES I BANYERES DEL PENEDES (aprovat 31 d´octubre 2007). Aixo vol dir que desde Baronia es porta aigua del Ebre a tot el Baix Penedes i es per aixo que es te que trinchar els pins de la muga i les oliveres centenaries i les vinyes del Penedes.No se si algun partit dels pobles que arribara l´aigua de l´Ebre van posar alguna alegacio quan es va presentar el projecte pero nomes ser que Albiyana i manar CiU,a Santa Oliva el PSC i a la Bisbal ERC. A mi em pagaran uns diners per: expropiacio d´un troÇ de terreny,per servitud de pas,per ocupacio temporal i no se si per alguna cosa mes.Pero jo us ben aseguro que pagaria 10 vegades aixo per que no toquesin ni una sola arrel ni branque de la meva terra. Pero per un altre canto pensas, putser par de culpa tambe la tenim tots els que vivim a la nostra comarca. Les darreres fotografies aeries de Baronia i Bellvei ens ensenyen com les piscines son abundans no? els jardins amb gespa i arbres que necesiten reg tambe no? i parlabam de Bellvei i Baronia no? i arreu de la comarca. Els meus pares fa 30 anys es dutxavan una vegada a la setmana,anaban tota la setmana amb la mateixa roba,no tenian piscina,ni jardi amb gespa i arbres tropicals,recullian l´aigua de la pluge a les cisternas. Nosaltres ,em progresat,necesitem 500 litros d´aigua per persona al dia per dutxarnos,per la roba,per la piscina( qui en tingui),per el jardi,..... es el progress.TOTS TENIM CULPA . DELS PINS DE LA MUGA ,DE LES OLIVERES I DE LES VINYES ARRENCATS DE SOCARREL . JO TAMBE. ES EL PREU DEL NOSTRE BENESTAR.]

EXPROPIA
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

els pins de la Muga Empty Re: els pins de la Muga

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum