Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

queixa formal al cac

3 participantes

Ir abajo

queixa formal al cac Empty queixa formal al cac

Missatge  freebell Dl Oct 20, 2008 1:25 pm

Sobre el tema de la censura a la radio de Bellvei jo us proposaria una cció col·lectiva de denuncia dels fets al CAC (Consell audiovisual de Catakunya). La censura és una de les coses més greus que pot fer el gestor d'una concessió radiofònica DE CARÀCTER PÚBLIC QUE POT COMPORTAR LA RETIRADA DE LA LLICÈNCIA D'EMISSIÓ. Entre tots podem fer força: us deixo l'enllaç del link peer denunciar els fets.

freebell
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

queixa formal al cac Empty Opinió sobre la proposta de freebell

Missatge  Ramon-Admin Dl Oct 20, 2008 2:38 pm

Crec que la decisió sobre el que proposes no recau sobre ningú dels creadors d'aquest fòrum, ni tansols als usuaris, aquest fòrum es basa en informar i donar eina a debats entre la gent de bellvei. Crec que aquesta decisió l'ha de prendre la periodista en qüestió i la resta de la gent acceptar la seva decisió.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

queixa formal al cac Empty doncs això

Missatge  freebell Dl Oct 20, 2008 3:44 pm

Potser no m'he expressat prou be.... el que deia jo era que qui volgués ho fes, no que ho hagués de fer l'administrador del fòrum.... perdoneu si no m'he expressat com calia...
Salut!

freebell
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

queixa formal al cac Empty Re: queixa formal al cac

Missatge  gallo Dl Oct 20, 2008 4:01 pm

A mi parecer esta idea, no me parece nada acertada. Creo que en este foro, estaria bien aportar ideas y crear cosas nuevas, y no tratar de destruir.

gallo

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

queixa formal al cac Empty gallo, no entens res-...

Missatge  freebell Dl Oct 20, 2008 5:02 pm

La proposta no preten destruir res, simplement denunciar una il·legalitat flagrant per aconseguir que l'administració competent vetlli pels drets individuals de les persones que en definitiva som els que paguem la radio de bellvei amb els nostres impostos. L'únic que es destruiria amb aquesta iniciativa és l'autoritarisme del teu alcalde que amb un advertiment del cac quedaria en evidencia i la gent que hi colabora podria parlar per la radio amb més llibertat....és tan dolent i destructiu demanar això????????

freebell
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

queixa formal al cac Empty Re: queixa formal al cac

Missatge  gallo Dl Oct 20, 2008 5:16 pm

Lo siento si no he entendido bien el mensaje, a mi me ha parecido leer que le podrian quitar el derecho de emision a la radio, y eso me parece destruir.

gallo

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

queixa formal al cac Empty Re: queixa formal al cac

Missatge  Adri-Admin Dl Oct 20, 2008 7:24 pm

En tot cas la queixa l'hariau de presentar una persona concreta, no? Després qui vulgui donar-hi suport que n'hi doni, i que no hi estigui d'acord no. Vull dir, que no es necessari que molta gent ho recolzi per presentar aquesta queixa, no?
Jo tampoc crec que s'hagi de retirar cap llicencia, pero si que l'alcalde hauria de rebre un toc d'atenció important. El que necessita Bellvei es una radio en condicions, no que no n'hi hagi. De totes maneres em sembla bé presentar queixa al CAC.

Gràcies!
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

queixa formal al cac Empty efectivament helflip

Missatge  freebell Dl Oct 20, 2008 9:04 pm

Efectivament, jo tampoc vull que es tanqui la radio, ni molt menys, l'expressió que he fet servir era per demostrar fins on es pot ser de contundent amb pràctiques tan poc democratiques com la de censurar opinions.... el que pretenia és que els que ho vulguessin ho denunciessin al cac i que aquest fes una estirada d'orelles a l'ajuntament. Igual com algú altre també ha proposat al blog de la gemma fer-ha al síndic de greuges i fins i tot al col·legi de periodistes....
només era una proposta per fer sentir la nostra veu indignada....jo ja ho he fet, perque, home, està bé que ens intercanviem impressions en aquest foro, pero si no anem més enllà s'acabarà amb això i tanta moguda no haurà servit per a res...només per expressar el nostre malestar aquí i prou.....
qui vulgui fer un pas endavant ja ho sap. Hi ha vies per fer-ho i jo només n'he mostrat una.

Salut!

freebell
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

queixa formal al cac Empty El link?

Missatge  Adri-Admin Dl Oct 20, 2008 11:36 pm

Crec que no has posat el link per fer la queixa...o jo no l'he sabut trobar! scratch
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

queixa formal al cac Empty el link

Missatge  freebell Dl Oct 20, 2008 11:51 pm


aquest es el link..Creia que ja estava al primer post!

freebell
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

queixa formal al cac Empty el foro elimina els links automaticament

Missatge  freebell Dl Oct 20, 2008 11:56 pm

***.cac.cat/web/oda/index.jsp?MzA%3D&MQ%3D%3D&L3dlYi9vZGEvaW5kZXhDb250ZW50
copieu adreça al navegador i substituiu els* per "w"

freebell
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

queixa formal al cac Empty frebell ho sento si jo tampoc m'havia interpretat bé

Missatge  Ramon-Admin Dt Oct 21, 2008 1:36 am

En l'anterior missatge volia dir que crec que el consentiment de fer aquesta denúncia recau sobre la persona en que se li ha fet la censura, no ho sé, si ella no ho vulgués denunciar qui som nosaltres per denunciar-ho? Sí que ens afecta a tots, ja que és una ràdio municipal i és per a tots, però afecta més a la persona que ha sigut censurada no?

Simplement és el que volia expressar abans, que potser no havia quedat clarm encara que respecto que vulgueu queixar-vos al cac.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

queixa formal al cac Empty Nosaltres?

Missatge  Otes Dt Oct 21, 2008 5:44 pm

Em sembla que l'administrador té raó, qui ha de decidir en fer la queixa és la persona afectada?
Nosaltres encara que ens fagi mal no crec que hagim d'anar el cac, i si la persona afectada no ho vol fer, doncs nosaltres haurem d'acceptar-ho. Crec que ja ha sigut prou valenta!! afro

Otes
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

queixa formal al cac Empty només era una proposta

Missatge  freebell Dt Oct 21, 2008 6:36 pm

Evidentment que la proposta era només això, una proposta. A diferència dels que manen i imposen els seus criteris despótics a la Ràdio de Bellvei, aquí em sembla que ens basem en regles democràtiques i tal com deia només era una proposta.
Que s'hi afegeixi qui vulgui.
Respecte el que deia Otes sobre que si la afectada no ho vol nosaltres no ho podem fer, jo no hi estic d'acord. Les denúncies al cac les poden fer els treballadors però també els usuaris dels mitjans (oients i espectadors) com seria el nostre cas. Aquí parlem d'un us indegut d'un mitjà públic sostingut amb diners nostres per afavorir les idees d'un únic personatge.... us sembla suficient motiu per a que, com a mínim, d'això en quedi constància en algun lloc????
pero el que deia, llibertat total per a tothom. Del que es tracta és de que tots ens quedem tranquils amb la propia consciència.

freebell
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

queixa formal al cac Empty freebell hi estic dacord

Missatge  Ramon-Admin Dt Oct 21, 2008 7:48 pm

Molt ben dit! Del que es basa aquí és de que cadascú opini en total llibertat! En això es basa la democràcia i és el que vol ser aquest fòrum, totalment democràtic.

Com he dit ho respectaria totalment, i entenc que al cac ho pugui denunciar tothom qui vulgui, al fi i al cap és un mitjà local que paguem tots , però reitero la meva opinió: segueixo pensant que la principal afectada és la gemma, com ha dit l'otes, ja ha sigut prou valenta exposant els fets, i hauria de ser ella qui triés denunciar-ho o no.

Apa salut!
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

queixa formal al cac Empty CAC

Missatge  Otes Dt Oct 21, 2008 10:26 pm

Otes= Laia amb companyia de Sergi!!
Estem amb tu Ramon!!

Otes
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

queixa formal al cac Empty xDD

Missatge  Ramon-Admin Dt Oct 21, 2008 10:29 pm

Amb mi? en què?

Suposo que en dir el nom, bé això va ser una proposta de la gemma, crec que totalment encertada! Està bé que tothom sapiguem qui som, i no hi ha d'haver mal rollos crec jo, tothom és lliure de pensar el que vulgui.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

queixa formal al cac Empty cac

Missatge  Entesa Dc Oct 22, 2008 5:27 pm

L'entesa ja ha denunciat radio Bellvei en una ocasió. L'assumpte era que utilitzaven ill·legalment la radio municipal per fer propaganda d'una radio comercial.
Crec que la discussió no té sentit. Qualsevol persona que se senti afectada per un mitjà pot entrar al Consell Audiovisual de Catalunya i entrar a la finestra de "defensa de l'audiència" i fer la seva queixa en total llibertat. Qui cregui que ho té que fer que ho faci. La pregunta que em faig és per què serveix una radio municipal sinó per debatre les coses del poble. De ràdios musicals o de programes culturals ni ha la tira i més bons.

Entesa
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

queixa formal al cac Empty Re: queixa formal al cac

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum