Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Joventut i Centre cívic

5 participantes

Ir abajo

Joventut i Centre cívic Empty Joventut i Centre cívic

Missatge  Ramon-Admin Dt Oct 28, 2008 1:49 am

Hola a tots, aquest tema és per crear una pluja d'idees ,també, sobre com donar més vida al centre cívic de Bellvei i com fer més coses per la joventut. Moltes vegades parlant amb gent del poble he sentit dir que la joventut està abandonada, qua mai es fa res per nosaltres...

Crec que estaria bé aquí deixar constància d'allò que ens agradaria fer, per intentar-ho demanar!

Per exemple si ens agradaria fer algun curset determinat, o que es fés alguna història per intentar ajuntar més el jovent de bellvei,algun sopar popular pel jovent, no ho sé vosaltres direu!

Jo inicio el tema amb aquesta idea, com ho veurieu això de fer un sopar popular pel jovent i després fer algun tipus de festa? concert potser i després dj's. Si teniu més idees siusplau poseu-les!

Gràcies! ^^
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Joventut i Centre cívic Empty Bona Idea!!!!

Missatge  Héctor_perk Dt Oct 28, 2008 2:34 am

Ramón ho has clavat tiu!!!
Donc aqui va la meva proposta!!!

El que es podia fer és que cada any els que compleixen els 18(o sigui els de la mateixa quinta)tots primer sen van de cañas pel de mati per tots els bars del poble despres fan un dinar per a ells tots junts y per la nit un sopar i festa.
És una bona manera de que els joves del poble estiguin una mica mes reunits i mes junts.

Nose valtrus direu que tal us sembla l'idea.
Esperu resposta,

Gracies.
Héctor_perk
Héctor_perk

Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 24/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Joventut i Centre cívic Empty és bona la idea

Missatge  Ramon-Admin Dt Oct 28, 2008 2:39 am

Està bé la idea, però faltaria concretar-ho de com es faria escatament. Que proposes que ho montés el propi ajuntament? Quina llàstima ja haver passat els 18, hagués estat bé...
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Joventut i Centre cívic Empty resposta a Ramón

Missatge  Héctor_perk Dt Oct 28, 2008 2:45 am

Bueno és una cosa que hem sembla que si que s'hauria de deixar en mans de l'ajuntament
Aixó també es fa als 25,40 i 60 anys hem sembla pero bueno bastant seria que es pogues fer per
als 18.....

un salut a totom!!!
Héctor_perk
Héctor_perk

Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 24/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Joventut i Centre cívic Empty Xerrada

Missatge  Adri-Admin Dc Oct 29, 2008 7:11 pm

A mi em va molar la xerrada del Francesc Mauri de l'any passat. A més va tenir molt exit de públic.
Si surt l'oportunitat de fer alguna cosa semblant, estari bé!
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Joventut i Centre cívic Empty suggerència

Missatge  Dolors Dj Nov 06, 2008 2:16 am

Lululetes Dc Nov 05, 2008 11:56 pm

Si em permeteu, jo us puc donar algunes altres idees que, a mi, m'han funcionat.
Per descomptat, això dels aniversaris es molt interessant i una bona opció per a reunir una vegada l'any tots els que facin l'aniversari, siguin de l'edat que siguin, però, tenint en compte que aquests esdeveniments només es donaran una vegada l'any, podríeu organitzar activitats més periòdiques per no perdre punt.

És clar que quan es parla de jovent cal segmentar les edats, perquè les activitats d'uns no plauran els altres, però organitzar una exposició popular de pintures, un jocs florals, un concurs de cuina jove, una marató, un conurs d'invents, o una setmana d'actuacions musicals amateurs, per categories (incentivant els guanyadors, es clar) podrien ser unes bones opcions, per començar a fer boca. Aquests actes, afegits a unes nits de gresca cada X caps de setmana, amenitzats per músics amateurs Bellveiencs potser faria que el jovent de Bellvei estigués més actiu (lúdicament parlant, és clar). Fins i tot, si busqueu, segurament hi haurà alguns Bellveiencs que estarien encantats de poder tocar en públic i amenitzar algunes festes

L'incentiu, no cal que sigui econòmic doncs, penjar el quadre guanyador una temporada, al centre cívic o a qualsevol institució pública ja li fa patxoca al guanyador, oi?. No sé, a l'escola on vaig ens fan cada any uns jocs florals i tant el "pica pica" com els premis, varen començar essent el resultat d'anar emprenyant als bars, pastisseries i comerços en general perquè col·laboréssin de manera desinteressada a canvi de publicitat al futlletó informatiu de l'esdeveniment. Amb el temps, él nombre de participants i el seu interès han anat augmentant i ara la festa ja té més "categoria"

Bé, no sé si això us pot ajudar, de tota manera sempre que he organitzat alguna cosa per l'estil, m'ha funcionat i la gent acaba demanant que es torni a fer. Radio Bellvei podria ser també un bon medi per canalitzar-ho.

De ben segur que hi ha al poble algú a qui li agrada escriure, pintar, inventar o cuinar, a qui li cal una excusa per treure el seu potencial.

Tant de bo us funcioni alguna d'aquestes idees.

Salut.

Dolors

Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 24/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Joventut i Centre cívic Empty gràcies per les teves idees

Missatge  Ramon-Admin Dj Nov 06, 2008 9:12 pm

Són molt bones i es podrien realitzar més d'una! A veure si es reactiven a l'estiu els concerts a la piscina per tocar grups amateurs locals, i es fa algun concurs! merci!
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Joventut i Centre cívic Empty la travessa de les gorres

Missatge  les gorres de cop Ds Nov 08, 2008 3:09 am

I que us semblaria que tot el poble aportés les fotos, recents i antigues, de les nostres nenes i nens amb gorra de cop, que avui son ja joves o més grans ? ? ?
I que es faci una còpia de cada foto, de una mida semblant que es vegi bé, i exposar-les al centre cívic, numerades.
I donar a tothom que vulgui participar una butlleta per anar omplint amb els noms d'aquests protagonistes, que haurien d'endevinar fixant-s'hi molt, preguntant, investigant...
I escollir una data per fer una petita festa donant a conèixer els fotografiats, publicant el llistat de les travesses encertades, i fent un sorteig per donar un premi a un dels encertants ? ? ?
A mi sempre m'han dit que no hi ha gairebé res relacionat amb les gorres de cop guardat a les golfes però em resisteixo a creure que un poble que posseeix un valor cultural tan singular, original i simpàtic com són aquestes gorres, pugui ignorar el seu patrimoni.
Com la resta de pobles, Bellvei té la seva pròpia identitat que li confereix una personalitat específica, sorgida de les arrels dels avantpassats, dels seus costums, manera de viure, creences..., però, com a d’altres llocs, una part d’aquesta cultura està desapareixent.
Qui sap si fent aquest petit joc de les fotografies col·loquem la primera pedra cap a la creació d'un centre etnogràfic de Bellvei, que hauria de néixer per preservar una part emblemàtica de la seva cultura, l’ofici singular del nostre poble, les Gorres de Cop.
Si penseu que val la pena podeu comptar amb l'Associació de les Gorres de Cop.
Ana
les gorres de cop
les gorres de cop

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 24/10/2008

http://webfacil.tinet.org/gorres

Tornar a dalt Ir abajo

Joventut i Centre cívic Empty Re: Joventut i Centre cívic

Missatge  Adri-Admin Ds Nov 08, 2008 3:33 am

m'encanta la propostaa ana!!!
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Joventut i Centre cívic Empty A mi també m'encanta la idea

Missatge  Ramon-Admin Ds Nov 08, 2008 10:21 pm

Crec que has tingut una idea molt encertada ana, i es podria fer!

Suposo que des de l'ajuntament es llegirà la teva proposta, de totes formes a la pròxima reunió de la comissió de festes ho comentaré, a veure que els sembla!

Una salutació!
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Joventut i Centre cívic Empty gorres de cop

Missatge  Dolors Ds Nov 08, 2008 10:52 pm

Ostres Anna, aquesta idea és boníssima! Quan ho feu vindré expressament a veure-ho

Dolors

Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 24/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Joventut i Centre cívic Empty Re: Joventut i Centre cívic

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum