Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Concert per la Marató

Ir abajo

Concert per la Marató Empty Concert per la Marató

Missatge  Ramon-Admin Dj Nov 20, 2008 12:34 am

Pels que no ho sabeu, des de l'any passat jove baix penedès organtiza un macroconcert per recaudar diners per la marató. Aquest any doncs es fa al poliesportiu de Bellvei, segur que heu vist cartells pel poble.

A més del concert hi ha varis actes que es faràn:

- Concurs de futbolí
- Concurs d'slot
- Butifarrada popular
-Actuacions de grups folkloriks com el drac de Bellvei entre grups.
-Actuacions de Perkfusion.

Els grups que toquem, de forma altruista, vam ser triats per votació popular en un concurs. Els grups som els següents: N'crisi, La vanda i Fonders.

També hi haurà un final de festa amb l'actuació de Fundación no hay manera.

Arrivats a aquest punt us voldria dir que n'crisi som un grup on dos dels membres som de Bellvei, bé jo i el Joan Urpí, que no és de Bellvei però com si ho fós. Durant el concert es farà una votació dels grups que us agradin més, aquell qui guanyi com a premi tindrà la gravació d'una cançó als estudis casamurada. Si ens votessiu ens farieu un gran favor Wink.

També dir-vos que els grups venem entrades anticipades, l'entrada val 5€, i d'aquests 5€ de l'entrada anticipada 4 aniràn per la marató i 1 pel grup que vengui l'entrada, si voleu entrades us deixo el meu correu i el meu telèfon: withoutrules@hotmail.com // 680634545
.

Tambe me'n podeu demanar pel fòrum, quedem i us les porto! Apa salut!!

Concert per la Marató Cartel10
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Concert per la Marató Empty Concert

Missatge  txiqui Dv Des 05, 2008 11:04 am

Hola Ramon!!! Com va anar el concert? Va anar molta gent? Es van recaudar molts diners?
A mi m'agradaria haver anat, pro hem va ser impossible.

txiqui
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Concert per la Marató Empty Doncs la veritat és que molt bé

Missatge  Ramon-Admin Dv Des 05, 2008 11:51 am

Molt bé, mitja comarca va venir a Bellvei aquella nit, vam ser unes 1000 persones, i es van recaudar uns 5100€!

A més jo vaig quedar super content pel fet que hi havia concurs dels grups i vam guanyar! ^^ ara aviat anirem a gravar un tema pagat per jbp!

Bno ens veiem!
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Concert per la Marató Empty Re: Concert per la Marató

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum