Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pluja d'idees per a la Festa Major!

+4
Thepank13
daniel_12
Ramon-Admin
Adri-Admin
8 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! - Página 2 Empty respecte

Missatge  Itaca Dc Oct 29, 2008 1:02 am

Estic totalment d’acord amb tu Gema.
Es sorprenent que alguns usuaris d’aquest fòrum demanin de forma insistent respecte i educació, i en canvi formin o hagin format part dels diables, i hagin consentit any rere any alguns dels versots que emparant-se en la carta blanca que els hi permet la festa han atacat qüestions molt personals que res tenen a veure amb la vesant publica que puguin tenir les persones aludides i que sembla que cada any puja una mica mes de to per a satisfer la morbositat del populatxo.
Salut i Força...

Itaca
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! - Página 2 Empty Concurs de fotografies

Missatge  Adri-Admin Dc Oct 29, 2008 1:15 am

Jo voto per el concurs de fotografies que ha proposat la Gema!!! Podrien ser fotografies fetes al poble.

També estic d'acord que en els versots es pot parlar de tot i fer-ne conya, però crec que el límit ha d'estar on comença la vida privada.
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! - Página 2 Empty A Itaca

Missatge  Ramon-Admin Dc Oct 29, 2008 1:22 am

Jo formo part del drac de bellvei i per tant dels diables i crec que et puc contestar a això.

Els versots la majoria dels diables els senten a la mateixa hora que els sent tothom.Només aquells que els fan els saben, i pel que sé, tansols saben el seu. Crec que els versots no han d'atacar directament a la vida privada de la persona sinó a la vida pública d'aquesta, temes de política del que ha pogut fer, osigui estic d'acord amb vosaltres, però no crec que per ser diable no puguis demanar respecte en aquest fòrum.

Per altra banda és molt fàcil criticar, com sempre passa aquí Bellvei, però per exemple aquest any els diables van demanar participació ciutadana, i quants versots van rebre? 0! Doncs si la gent els troba de mal gust, que no diré que aquest any no en trobés algun de mal gust, que en fagi i els hi dongui als diables.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! - Página 2 Empty concurs fotografic

Missatge  Itaca Dc Oct 29, 2008 1:25 am

Si fotografies del casc antic, si es que se’n salva¡¡¡ scratch

Itaca
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! - Página 2 Empty respecte

Missatge  Itaca Dc Oct 29, 2008 1:37 am

Ei¡¡¡, que jo no he dit que no puguis demanar respecte en aquest fòrum, però, crec que estaràs d’acord amb mi que aquest respecte es demani a tothom que vulgui fer versots i que es tingui en compte la vida privada de les persones.
En quan al tema de la participació tens tota la raó, però es que això, lamentablement, passa en tots els aspectes de la vida social de Bellvei.

Itaca
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! - Página 2 Empty Itaca sisi estic d'acord

Missatge  Ramon-Admin Dc Oct 29, 2008 1:48 am

Sí Itaca, ja ho he dit que no s'haurien de posar en la vida privada amb els versots. Es pot fer riure sense passar-se del límit.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! - Página 2 Empty pregunta al Ramon

Missatge  montse Dc Oct 29, 2008 10:33 am

Hola Ramon, tu que ets dels diables m'agradaria que hem contestessis a una pregunta.
Si la gent del poble no participa amb els versots, i la majoria dels diables els escolteu el mateix dia de la festa major.
Qui fa els versots??

montse
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! - Página 2 Empty encara en sortireu escaldats!

Missatge  freebell Dc Oct 29, 2008 1:51 pm

No sé si el tema versots és un altre dels tabus d'aquest poble...aneu amb compte companys que encara us muntaran una manifestació contra el foro.... encara recordo un any que els de l'entesa van publicar part dels versots a la seva revista i els van muntar una cercavila de protesta.... una cosa absolutament surrealista tenint en compte que el portic municipal ho fa uns anys.....
Jo també estic d'acord amb els que dieu que caldria una mica més de respecte per les persones. Molts dels qui ho fan, si els diguessin segons quines coses com les que ells escriuen, segur que s'emprenyarien i molt!!!!
No estic gens d'acord a que la gent col·labori a fer els versots. Això és una cosa d'una entitat que han de fer ells i prou....

freebell
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! - Página 2 Empty Ja esta tot dit

Missatge  GEMA Dc Oct 29, 2008 4:34 pm

Bé, el debat es constructiu, crec que tots pensem lo mateix, per lo que expliqueu sembla que la responsabilitat és individual, jo crec que no, que si son una pinya, s’ha de compartir tot, també la responsabilitat, quant estàs a baix entre el públic amb la gent apilada al teu voltant, escoltes i no veus, per mi son els diables els que parlen, no “fulanito o menganito”.
Crec que ja esta tot dit. Espero no haver molestat a ningú.

GEMA
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! - Página 2 Empty Versots

Missatge  Adri-Admin Dc Oct 29, 2008 7:09 pm

Jo crec que estaria bé que la gent del poble participes en els versots. Així cadasqú podria dir la seva, criticant el tema que més li interesés i al final serien més variats i representatius... A més, potser no hi hauria tantes queixes
També penso que els versots es podrien publicar després de lafesta major, com ja es fa en altres pobles (per exemple es podria proposar de publicar-los al fòrum...)
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! - Página 2 Empty resposta a la montse

Missatge  Ramon-Admin Dc Oct 29, 2008 7:20 pm

Tothom en pot fer de versots, i cadacú els fa segons el seu criteri.

Jo per exemple, cada any n'he fet un, però mai m'he posat en la vida privada de la persona, amb to de sàtira m'he posat en la seva vida pública. De totes maneres, jo crec que si que el poble hauria de col·laborar en els versots, i que és una cosa que es fa a molts pobles i no ha de portar problemes, crec que és bo que n'hi hagi, és una tradició a més. Com diu l'adri es podrien publicar, també.

Entenc i comparteixo aquesta visió, que sovint alguns han estat, enlloc de divertits, massa de mal gust, de totes formes no tots.

Gema també entenc el que dius, quan parles com a col·lectiu som tots els que ho diem, potser sí, però no significa que no pugui pensar a vegades, osti aquest és de mal gust, o osti aquest està molt bé!

Per cert estaria bé traslladar aquest debat en un altre post, aquest post era per donar idees a la festa major.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! - Página 2 Empty comissio de festes

Missatge  manai Dg Nov 02, 2008 2:41 pm

[quote="Messi"]Doncs ara suposo i espero que es pugui opinar i fer coses pel poble.[/quot

e]

Messi, per que no entres a formar part de la comissio de festes ?

manai

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 22/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! - Página 2 Empty UN ESPECTACLE DE LUXE

Missatge  Rosa Dg Nov 30, 2008 11:45 pm

Ramon i Adri i totes aquelles persones relacionades amb la Comissió de Festes i que organitzeu la Festa Major, recomano l'espectacle musical "Petit Cabaret", amb més de 60 actors i actrius de Santa Fe del Penedès.

Suposo que us ve present Santa Fe. Un petit poble de l'Alt Penedès, al costat de la Granada que per Carnaval porten sempre unes carrosses i comparses precioses i molta marxa. Doncs bé, avui he sentit enveja, enveja sana, enveja constructiva.... en veure com un poblet més petit que el nostre, han muntant un espectacle de luxe, de cinc estrelless Joves, pares i avis ... a dalt de l'escenari, ens han fet passar més de dues hores distretes i sobretot rient... amb un destape inclòs.

Val la pena que un espectacle com aquest es faci per la festa major ja que trenca tots els esquemes i estic segur que pot agradar a tothom.
Si voleu contactar amb ells ja us passaré el telèfon.

Rosa

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 27/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! - Página 2 Empty una coneguda meva hi actua!!

Missatge  Ramon-Admin Dl Des 01, 2008 1:58 am

xDD, doncs això, però no ho sé, no dic que no poguñes estar bé, però pel teatre a mi m'agradaria portar una obra més gran, po tot dependrà del pressupost. Però es podria mirar.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! - Página 2 Empty Teatre

Missatge  Rosa Dl Des 01, 2008 5:09 pm

Què vols dir amb una obra més gran? Més gran o més coneguda? , de les que estan a la cartelera a Barcelona?...

Per la festa major de l'any passat, si no recordo malament, va venir un grup de teatre de Barcelona molt conegut però aquí a Bellvei només van actuar 2 artistes, era quasi un monòleg, va estar bé, va fer riure, però va ser molt curt, una hora i mitja. A més a més, anava dirigit a un públic de gent determinat.

En canvi, Petit Cabaret dura més de dues hores. Un espectacle molt variat de varietés, màgia, contursionisme, dansa, acudits, música moderna, pop, rock... amb una barreja de gent, joves, de mitjana edat, grans... gent de poble... com jo i tu... el típic espectacle que es feia pels pobles durant les festes majors posa't en la tecnologia del s. XXI, amb un vestuari espectacular....

Val la pena que si coneixes aquesta noia us hi poseu en contacte i ho preguntis i que es passin un video i el veieu i opineu. A més a més, el dia 27 de desembre n'estrenen un altre.

Rosa

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 27/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! - Página 2 Empty a la rosa

Missatge  Ramon-Admin Dl Des 01, 2008 7:27 pm

D'acord, ho comentaré, jo no he vist l'obra realment, ja ho diré.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! - Página 2 Empty desde ouagadougou

Missatge  David España Dj Des 11, 2008 2:01 pm

Hola que tal?mucho frio no?jeje
aqui hace un clima perfecto,pantalones y manga corta.
bueno ya dije un dia que tenia pensado empezar un grupo para viajar en verano con mi profe.
hemos echo un myspace os paso la direccion.

http://www.myspace.com/drissadembele

un abrazo desde ouagadougou.
David España
David España

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 19/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! - Página 2 Empty Re: Pluja d'idees per a la Festa Major!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum