Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Finalment hi haurà programa de ràdio sobre el casc antic de Bellvei

4 participantes

Ir abajo

Finalment hi haurà programa de ràdio sobre el casc antic de Bellvei Empty Finalment hi haurà programa de ràdio sobre el casc antic de Bellvei

Missatge  Gemma Dc Oct 22, 2008 8:17 pm

Bones!
Així és, ho explico al meu blog http://viniesfera.blogspot.com. Es podrà fer el programa-debat sobre el casc antic de Bellvei. Al blog explico com serà el programa (on es convidaran a totes les parts implicades)
Per això m'agradaria que tots hi col·laboressim proposant preguntes o temes que esteu interessats a conèixer sobre aquest tema i que voldrieu que jo tractés al debat.
Ho podeu fer en aquest espai (que entenc que ho puc fer no, administradors??) o bé al meu blog.

Gràcies a tots!

Gemma

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 22/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Finalment hi haurà programa de ràdio sobre el casc antic de Bellvei Empty La pressió del poble ha donat al seu fruit

Missatge  LAIA Dc Oct 22, 2008 8:52 pm

Enhorabona a tots, especialment a la Gemma!!
Entre tots hem fet força i hem lluitat per una causa justa, com és la llibertat d'expressió.
Felicito a la gent que va censurar al programa per la seva rectificació, rectificar és de savis. Espero que això serveixi d'exemple en altres temes, perque cap i a la fi, tothom és persona i tothom s'equivoca, però més persona és buscar solucions quan hi han hagut equivocacions.
Quan un poble crida, algú ha passat, alguna cosa s'ha fet malament.

Laia
P.D: Totes les persones han de saber escoltar, reflexionar i actuar, i no viceversa.

LAIA
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Finalment hi haurà programa de ràdio sobre el casc antic de Bellvei Empty Tot el nostre cocentiment

Missatge  Ramon-Admin Dc Oct 22, 2008 9:01 pm

Faltaria més!! oi tant que es pot usar aquest espai per realitzar preguntes pel debat de la ràdio!

Felicitats gemma per poder fer el programa, i felicitats també a l'ajuntament per rectificar. Com diu la Laia rectificar és de savis i estic molt content que hagi sigut així!

Com fa uns dies va dir l'adri, sorpren la força que té internet!
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Finalment hi haurà programa de ràdio sobre el casc antic de Bellvei Empty felicitats

Missatge  invitat Dc Oct 22, 2008 9:20 pm

Era tan grossa la que havia fet l'ajuntament que no els ha quedat més remei que rectificar. Felicitats per la tenacitat gemma i a tots els que hem pressionat amb el nostre suport per aconseguir que es rectifiqués aquesta cacicada...
Però, atenció, als que feliciteu l'ajuntament per rectificar....no us equivoqueu, si no hagués estat per la pressió no haguessin rectificat i que quedi clar que jo no els felicito, algú que és capaç decensurar l'opinió de la gent, encara que rectifiqui, no és mereix la meva felicitació. Els únics mèrits són per la Gemma i la gent que ha lluitat al foro i al seu blog....

invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Finalment hi haurà programa de ràdio sobre el casc antic de Bellvei Empty Rectificar es de savis?

Missatge  Itaca Dc Oct 22, 2008 10:36 pm

Quan es rectifica per la pressió popular no crec que sigui de savis, sinó mes aviat per acolloniment de veure que tot plegat prenia un caire de revolta que no deixava gaire ben parat a l’ajuntament amb al seu alcalde al cap davant i se’ls marxava de les mans.
Felicitar aquesta rectificació es com felicitar als que t’amnistien desprès d’haver-te condemnat a mort i no t’executen per la pressió popular rebuda, per tant de felicitats res de res.
La lluita continua.

Itaca
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Finalment hi haurà programa de ràdio sobre el casc antic de Bellvei Empty totalment d'acord

Missatge  manel Dc Oct 22, 2008 10:52 pm

invitat i itaca ... totalment d'acord... ara nomes falta solucionar l'altra censura, la dels espais politics. farem pinya igual tots plegats?
MANEL SASTRE

manel
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Finalment hi haurà programa de ràdio sobre el casc antic de Bellvei Empty resposta

Missatge  Ramon-Admin Dc Oct 22, 2008 11:00 pm

Sí, ho han fet per la pressió popular lògicament, de totes formes no em treu que estigui content de que finalment hagin cedit, teniu raó amb això de que no s'hauria de felicitar per una cosa que ho han fet per la pressió popular, no per pròpia voluntat, i que directament no ho haguessin hagut de fer, i potser m'he accelerat per l'emoció del moment, estic content que les coses finalment hagin anat bé.

Si més no felicitar a la gent que ha donat suport a la gemma, i han opinat!
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Finalment hi haurà programa de ràdio sobre el casc antic de Bellvei Empty Felicitats, però a tots vosaltres!!!

Missatge  Adri-Admin Dc Oct 22, 2008 11:57 pm

Simplement felicitar a totes les persones que han passat per el fòrum durant aquests dies. Entre tots els que hem expressat el nostre desacord amb la censura hem aconsguit una cosa molt difícil en aquest poble: que l'ajuntament rectifiqui una decisió!!! A més ho em fet sezillament amb la paraula! Ha quedat demostrat que la pressió popular pot tenir un enorme poder sobre els governants, sobretot si aquests en algun moment s'obliden de que son només els nostres representants!


Felicitats, i a seguir opinant!!!
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Finalment hi haurà programa de ràdio sobre el casc antic de Bellvei Empty Re: Finalment hi haurà programa de ràdio sobre el casc antic de Bellvei

Missatge  Nino Dl Nov 03, 2008 6:33 pm

Gemma,
Em vaig assabentar fa pocs dies de tot el sarao de la ràdio. Només felicitar-te per la teva decisió, sembla que els bons professionals no són apreciats a tot arreu per igual. Qui voldrà fer res per Bellvei, llavors?

Nino

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 03/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Finalment hi haurà programa de ràdio sobre el casc antic de Bellvei Empty Re: Finalment hi haurà programa de ràdio sobre el casc antic de Bellvei

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum