Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

BARONIA EXISTEIX

3 participantes

Ir abajo

BARONIA EXISTEIX Empty BARONIA EXISTEIX

Missatge  MARIA Dg Nov 30, 2008 11:51 pm

Bona nit,
Vull aprofitar aquest fòrum per reclamar l'existència de Baronia de Mar. Entenc que estigueu tan preocupats pel casc antic, però, perquè no pujeu un dia al castell de la Muga i veureu el que hi han fet les ultimes setmanes sense que ens haguem quasi adonat? Com a mínim a vosaltres us donat el dret de la pataleta (encara que no us hagi de servir de res si als que manem al poble sel's ha posat entre cella i cella construir, d'això sabem molt a Baronia) a nosaltres ens han destrossat mig bosc sense poder dir ni àse ni bèstia. Per cert, si pujeu, feu-ho amb tractor o amb 4x4 si no voleu destrossar els amortidors dels cotxes amb els cinc mil "badenes" més bèsties de tots els pobles del voltant que ens han col·locat (l'unica cosa que han fet des de les últimes eleccions).
VISCA BARONIA LLIURE!!!!!!!!!!!!

MARIA
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

BARONIA EXISTEIX Empty Re: BARONIA EXISTEIX

Missatge  el litri Dl Des 01, 2008 12:45 am

hola

que tal maria veo que hay alguien que se interesa por los desterrados (baronia),creo que tienes mucha razon,pero no estes triste por que si solo han puestos esos badenes ,cuando se acerquen las elecciones,veras como hacen alguna cosa mas.

y veremos las mismas caras (por parte de todos los politicos) que vendran a interesarse de nuestras inquietudes y problemas. pero es mas de lo mismo suben para las elecciones y despues??? pues eso que nos den

el litri
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

BARONIA EXISTEIX Empty baronia i los votos

Missatge  UKX Dl Des 01, 2008 2:12 am

Yo estoy muy deacuerdo con lo que habeis dicho. Però lo que me gustaria saber es que porcentaje de los votos de Baronia van a parar a CiU año tras año... Lo digo porquè creo que Baronia podria ejercer mucha más pression sobre el equipo de govierno si el voto canviara en un porcentaje considerable. Quanta gente vive en Baronia?
Si el sr.alcalde sintiera que realemant puede perder votos quizàs intentaria hacer algó mas por Baronia.

I que consté que esto se puede aplicar a todo Bellvei,però quizàs en Baronia la situación és màs clara.

UKX
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

BARONIA EXISTEIX Empty Baronia

Missatge  Ramon-Admin Dl Des 01, 2008 2:18 am

Jo no sóc de Baronia,he viscut sempre a Bellvei, però és normal que us sentiu poc representats si realment us passa això, no ho sé, realment ho desconec, però el cert és que Bellvei i Baronia encara que compartim el mateix ajuntament estem molt separts, la gent ni ens coneixem...

Crec doncs que haurieu de reclamar al vostre representant de l'ajuntament allò que no us agrada, allò que us preocupa del vostre poble. Per cert que ha passat al castell de la muga aquestes últimes setmanes?
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

BARONIA EXISTEIX Empty Re: BARONIA EXISTEIX

Missatge  el litri Dl Des 01, 2008 4:26 pm

hola

pues si ,el porcentaje en baronia:

en tiempo de elecciones baronia juega un gran papel creo yo , creo que la llave de la gobiernabilidad esta aqui arriba pero....... la gente es masoca durante cuatro años la mayoria pone a parir al ayto y despues le votan otra vez .
bien sea por unas cosas o por otras(eh!!! señores del ayto!!!)

pero bueno eso es democracia no?

el litri
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

BARONIA EXISTEIX Empty al ramon

Missatge  maria Dt Des 02, 2008 12:40 am

Doncs, que una vegada més, sense encomanar-se a ningú, aqui dalt han fet el que han volgut. Han talat mig bosc de pins per tal de construir dos dipòsits més d'aigua i la canonada que us ha d'abastir a vosaltres, al poble. Suposo que degut al creixement desmesurat del poble us quedeu sense aigua potable (vosaltres també la teniu contaminada; igual que va pasar aqui durant dos anys quan ens vam enterar quasi per casualitat que ens estàvem jugant la salut bevent aigua de l'aixeta). Un cop més ( i ho dic sense rencúnia) ens sacrifiquem el mateixos de sempre. Una salutació.

maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

BARONIA EXISTEIX Empty baronia es part del poble

Missatge  agusti Dc Des 03, 2008 6:57 pm

Hola, bona tarda, nomes un par d’aclariments, primer dir que aquesta obra es la segona fase de la portada de l’aigua de l’Ebre a tot el baix Penedès, el projecta ja estava fet i aprovat fa anys i ha d’anar a tots els pobles veïns.
Respecte a que no s’ha fet res a la urbanització hem sap molt greu que la gent tingui aquesta opinió. Nomes els punts que recordo ara mateix: s’han posat el nom a tots els carrers amb rajoles ceràmiques, es van posar les bústies, gaudim d’un servei de neteja de carrers que mai havíem tingut, s’ha posat en servei el transport escolar tant cap a l’escola de Bellvei (la muntanyeta) com la de l’arboç (ESO), s’han fet unes petites rotondes a l’entrada de la urbanització per Vendrell escoltant als veïns que van demanar alguna solució a les altes velocitats dels cotxes, s’ha fet una parada de bus amb bancs per poguer seure que en fa us gent gran com gent jove, s’han posat nous tots els contenidors i mes cosses que ara mateix no recordo així com les coses que es veritat que tenim pendents com posar mes senyalització i passos de vianants (que et puc dir que es farà).
Respecte als badens, jo personalment visc a baronia, i si tenir badens es el preu que s’ha de pagar per poguer sortir amb els nens a passejar sense tenir (tanta) por de veure com pasan els cotxes pels carrers, jo el pago encantat, també he de dir que als únics carrers on no s’han posat els veïns directament ho han demanat a l’ajuntament i puc ven assegurar que la velocitat dels coxes a baixat considerablement tot i que a ningú l’agrada sentir els cops al cotxe.
Espero que tot aquest rollo sigui una mica aclaridor, nomes refermar que en la meva opinió s’està treballant per la urbanització com a mínim tant com per al poble.
Apa adéu.

agusti

Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 24/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

BARONIA EXISTEIX Empty a l'agustí

Missatge  maria Dc Des 03, 2008 10:46 pm

Bona nit,

Jo també vull fer una parell d'aclariments, si re-llegeixes el meu comentari de fa uns dies, veuràs que dic que no s'ha fet res des de les ultimes eleccions, i m'explico: els rètols dels carrers es van posar setmanes abans de les eleccions (un altre tema seria la importància de canviar uns rètols en un lloc on no hi ha ni un parc pels nens, ni un banc per la gent ni un munt de serveis que sí son importants, no col·locar uns rètols a uns carrers on ja estàven i que suposo que es debien canviar per estètica), la neteja dels carrers també va començar just uns mesos abans de les eleccions. Les bústies, si no vaig errada, es van instal·lar per "imposició" de Correus o es posaven o no hi ha havia repartiment, no vaig a opinar de la rotonda que s'ha posat a l'entrada per El Vendrell, no se en què ajuda a moderar la velocitat just on està ficada. REspecte als badens, jo no poso en dubte el seu servei, poso en dubte les seves dimensions, no entenc què és el que dius que pagues, tampoc entenc que hi hagi carrers on no s'han posat perquè ho han dit els veïns, jo em vaig llevar un dia pel matí i quan vaig tornar a casa a la tarda ja estàven instal·lats i a mí si m'han hagut de canviar ja els amortidors i et ben asseguro que no els agafo a tota velocitat, el que pasa és que per arribar a casa n'haig de patir uns 8 ó 10, tu no en deus tenir cap, imagino..... Per cert, ja que dius que surts a passejar amb els nens, a on els portes a jugar? als parcs d'infants que tenim a Baronia?
Una salutació

maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

BARONIA EXISTEIX Empty Hola maria

Missatge  agusti Dj Des 04, 2008 3:17 pm

Hola, respecte als teu comentari, si es cert que fa molta falta un parc infantil, sota el meu punt de vista es una gran mancança, només que sàpigues que espero que es puguin fer i que sigui dins d’un període de temps suficientment curt com per a que els meus nens el puguin gaudir. No se si t’has adonat que s’estan fen obres per treure les dues depuradores (ara toca dir que no ho fa l’ajuntament, que ho fa l’ACA). Sense les gestions interminables de l’ajuntament et puc ven assegurar que no es faria. També tenim una persona dedicada completament a la urbanització per controlar si hi ha problemes, coses trencades, enllumenat fos etc, etc. I una oficina oberta 2 dies a la setmana que no entenc perquè no acabem (tots els veïns)de fer-li us.
Amb tot això el que m’agradaria de fer entendre es que es veritat que falten coses per fer i algunes molt importants, però no podem dir alegrement que no s’està fent res quan la urbanització ha fet un gir radical en els últims temps. A mes crec que es el camí a seguir, per experiència també he après que totes les coses no es poden fer en un o dos anys, però el que si que es important es anar avança’n dia a dia, crec que tenim una urbanització que a falta de parcs i arreglar algun carrer, no te res que envejar a moltes veïnes.
Respecte als badens, m’he explicat malament el que volia dir es que hi ha uns carrers on no s’han posat perquè s’han de fer obres i els veïns van demanar que també volien aquest badens. Si et serveix d’alguna cosa per arribar a casa meva tinc que creuar gairebé mitja baronia i si, son mes de 8 badens però continuo pensant que es un mal necessari. ( a mi ja m’agradaria que no hi fossin o mes ben dit que no siguin necessaris).
Apa adéu.

agusti

Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 24/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

BARONIA EXISTEIX Empty Re: BARONIA EXISTEIX

Missatge  el litri Dj Des 04, 2008 4:15 pm

hola

veo que hay conversacion pero desde dos visiones diferentes una vecina con un punto de vista diferente al sr regidor que evidentemente no dira que no se hace nada (no interesa eso) , toda version o pensamiento es respetable solo faltaria

yo lo que veo y creo es que solo hay movimiento cuando se aproximan las elecciones tanto como los que gobiernan se apresuran a realizar algo que se vea y la gente hable de ello y tambien por la oposicion que cuando deciden dejarse caer por alli tienen que mirar el plano o ir con gps por falta de costumbre

en cuanto a los badenes maria yo pienso igual que tu ,yo tambien e tenido que cambiar el amortiguador del coche y me entro una gracia , que ese momento me dieron ganas de llevarle la factura al.........pero bueno es lo que hay

en cuanto agusti al cambio radical que ha dado baronia por mucho que intento mirarlo con vision positiva no lo veo.
no lo veo porque como bien dices tu, (no podemos hacer todo en uno o dos años)pero esque llevais ahora 22 años creo que podria verse ese cambio radical

que faltan cosas por realizar!!!!! si que faltan si te citare algunas

banco para sentarse en las calles,parques ,papeleras ,señalizacion (bien pintada y señales verticales)
un buen reparto de correos(el que hay es poco decir que es pesimo),un orden de construccuion (con esto me vengo a referir a que esto es can pichaa,cada uno hace las vallas a la altura que le rota)
contenedores bien puestos,mas contenedores de reciclaje bien sea para cristal , plasticos, o broza generada de los jardines(ya que las palabras del jefe son que en baronia generamos mas broza y pagamos por ello ,por lo menos mas contenedores,) una iluminacion de calles decente , por que lo que hay ahora no se puede llamar iluminacion. preocuparse de que las parcelas esten limpias, las aceras hechas etc etc..............

con respecto a la persona que tenemos aqui que dices(hay una persona solo para baronia que mira apunta y soluciona o arregla despecfectos)
haber!! la persona esta,si, muy amable todo lo que tu quieras ,pero date una vuelta y solo de las farolas cuenta cuantas hay torcidas, por accidente o por lo que sea,algunas sin puerta de registro con cinta de esa negra y todas estas llevan mas de dos años en ese estado, el sr. que se ocupa del mant.viene enciende el alumbrado y se esta horas encendido (con el gasto que eso supone) a veces casi tooo el dia

son unas cosillas solo pero eso es imagen y viendo todo esto donde esta el giro de baronia por que sigo menos todavia sin verlo

ya se y entiendo que las cosas no son tan faciles como decirlas,con voluntad y poco a poco todo llega lo que no me gusta esque me tomen por lo que no soy y todas las opiniones son respetables

un saludo a todos

el litri
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

BARONIA EXISTEIX Empty ENDAVANT BARONIA

Missatge  BEA Dj Des 04, 2008 5:03 pm

Hola a tots:
En primer lloc, vull felicitar a tots per fer aquest forum, per tal de que la gent pugui expresar la seva opinió amb tota llibertat.
Jo també pertanyo a aquest grup "oblidat" de Baronia, i estic d'acord amb les opinions de la Maria i el Litri.
Es veritat que, degut a les derreres eleccions, hem notat una petita millora : ELS PETITS CANVIS SON PODEROSOS!!!!!, (els famosos badens, manca de senyalització, faroles públiques deteriorades, una entrada per el castell de la Muga penosa, manca de parcs per la canalla, bancs per la gent gran, etc,etc,etc.). I no cal que parlem del famós Centre Civic, que sembla "La historia interminable".
La llàstima es que sempre es el mateix, els "baronesos" i les "baroneses" només comptem cada quatre anys, i totes les promeses, compromisos i intencions reflectides en les propagandes, no es cumpleixen mai. Només cal repasar les propostes, per veure que no es cumpleixen. I any derrera any, es va degradant la nostra urbanització.
Desde aquí animo a tot el veïnat que participi, per tal de fer arribar les nostres idees i mancançes, i també estic d'acord que la gent de Baronia i Bellvei, hauríem de coneixer-nos més, per tal d'unificar esforços, i recolçar-nos.
ENDAVANT BARONIA

BEA
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

BARONIA EXISTEIX Empty Al Ramón

Missatge  BEA Dj Des 04, 2008 8:25 pm

He vist altres apartats del fòrum, i realment ha estat una idea molt brillant, perquè la gent pugui dir la seva, amb llibertat i respecte.
A Baronia, bàsicament hi ha una manca d'informació total i no existeix cap manera de canalitzar-la, (en l'hipotetic cas que hi fos aquesta informació).
Si be hi ha un representant del ajuntament, gran cantitat de veïns ho desconeixen. Els problemas s'individualitzan i nomès es fa pinya quan surgeix quelcom una magnitut important (l'aigua no potable).
Potser als veïns de Bellvei i Baronia hauriem de demanar el que fan altres Ajuntaments: PARTICIPACIO CIUTADANA.
¿Sabe-ho si está previst fer-ho alguna vegada a Bellvei?.
Salutacions a tots

BEA
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

BARONIA EXISTEIX Empty Re: BARONIA EXISTEIX

Missatge  EL LITRI Dj Des 04, 2008 8:55 pm

HOLA A TODOS

ESTOY EN PARTE DE ACUERDO CON LO QUE DICES RAMON Y UNA COSA FABULOSA SERIA QUE HUBIERA CADA X MESES O ANTES DE CADA PLENO UNA REUNION CON TODOS LOS POLITICOS CON ALGUNOS QUE HABLARAN SOBRE LOS PROBLEMAS E INQUETUDES DEL PUEBLO

AUNQUE ESO SE RESOLVERIA SI EN LOS PLENOS HUBIERA AL FINAL RUEGOS Y PREGUNTAS POR PARTE DE LOS ASISTENTES DEL PUEBLO ,COSA QUE HAY EN CASI TODOS LOS AYTOS. DEMOCRATICOS

EN ESTE EN CONCRETOS SON DEMOCRATICOS A SU MANERA POR QUE ESTA PROHIBIDO HABLAR O HACER PREGUNTAS (SERA QUE TIENEN MIEDO A POSIBLES PREGUNTAS COMPROMETIDAS? O A MIEDO A NO SABER QUE CONTESTAR? NO LO SE PERO ES PENOSO)


PARECE QUE ESTE FORO SE ANIMA CON BARONIA HABER SI ENTRE TODO FORZAMOS A QUE SE HAGAN COSAS INDEPENDIENTEMENTE A LAS ELECCIONES



UN SALUDO

EL LITRI
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

BARONIA EXISTEIX Empty No tenim res a envejar?

Missatge  maria Dv Des 05, 2008 1:09 am

Bona nit,

Llegint els vostres missatges, he entès perquè l'Agustí defensa lo indefensable, algú t'ha descrit com el regidor de la urbanització. Com pots dir seriosament que no tenim res a envejar a les urbanitzacions que ens envolten? et posaré uns pocs exemples: papereres, bancs, senyalització vertical i a terra, parcs, pista esportiva, enllumenat decent, centre cívic o simplement un lloc de reunió o trobada, cal que segueixi?

Afirmo que posar quatre rètols amb el nom de carrers o una màquina que neteja els carrers NO ÉS FER UN GIR RADICAL!, que portem anys sense comptar per res ni per a ningú de l'Ajuntament no vol dir que ens hi haguem de resignar i jo reivindico que hem de reclamar aquesta atenció que no se'ns dona ni se'ns ha donat per tots els mitjans que es pugui. Entenc que defenses un projecte polític en el que deus creure però repeteixo que no es pot defensar quelcom indefensable.

També et diré perquè jo no puc fer servir l'oficina de Baronia, sóc una treballadora amb horaris normals d'oficina o comerç, per tant els horaris de la mateixa em son incompatibles.

Ah! i sí, t'ho vaig a dir encara que sembla que ho tens prou clar, és l'ACA qui està fent les depuradores i encara que no nego que l'Ajuntament hagi fet feina per que s'acabèssin fent les mateixes, sincerament, em costa creure que s'hagin fet gestions interminables en una cosa que afecta a Baronia.
Per cert, m'encantaria que fos posible tenir aquestes converses amb els polítics per informar-los del que pasa a la urbanització.

Una salutació a tots i totes

maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

BARONIA EXISTEIX Empty Per fiii!!!

Missatge  Adri-Admin Dv Des 05, 2008 1:21 am

Només volia comentar que em sembla fantàstic que per fi s'estigui produint un debat real entre un regidor i els veins!!!
En el tema de la discusió no hi entro perquè sicerament no el conec!

Agustí, tant de bo els teus companys de partit seguissin el teu exemple i aquest tipus de converses es puguessin fer extensives a tot el poble!!!

Apa, que vagi bé!!!
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

BARONIA EXISTEIX Empty Felicitats per Baronia

Missatge  L'Entesa Dv Des 05, 2008 11:17 am

Realment aquest fòrum està servint a la gent per debatre les qüestions que interessen -de fet és un substitut del que hauria de fer l'ajuntament-. creiem que és una bona idea i que cal mantenir-la viva. L'equip de govern, encara que no hi participa segurament està a l'aguait del que aquí es comenta i es proposa. Més no podem esperar, l'Entesa té una llarga experiència en aquest sentit.

Respecte a Baronia us hem d'informar -si no ho sabeu ja- que a Generalitat ha presentat al Parlament una Llei de millora a les urbanitzacions, la notícia de la qual us transcrivim a continuació i que la gent de Baronia podria demanar a l'ajuntament -nosaltres com a grup també ho farem- que la urbanització podés formar part de les ajudes a què fa referència la llei:

El conseller Nadal presenta al Parlament la Llei de millora d’urbanitzacions que inicia el seu tràmit amb la conformitat de tots els grups
El conseller de PTOP, Joaquim Nadal, ha presentat avui al Parlament (22/10/08) el projecte de Llei de millora d’urbanitzacions amb dèficits urbanístics, que ara es començarà a tramitar sense cap esmena a la totalitat. La Llei té com a objectiu ordenar la situació de les urbanitzacions aïllades del país amb més mancances i dotar-les de d’infraestructures i serveis bàsics per tal de millorar la qualitat de vida dels seus residents. En aquest sentit, estableix mesures per aconseguir:

L’ordenació urbanística de l’àrea residencial, mitjançant les corresponents figures de planejament i de reparcel•lació que assegurin les cessions de sòl necessàries per a la millora dels serveis .

La dotació de serveis i infraestructures, en col•laboració amb els ajuntaments i els parcel•listes.
La creació d’un fons econòmic per ajudar als ajuntaments a elaborar projectes de millora de les urbanitzacions a través d’una convocatòria anual.

L’habilitació d’una línia de préstecs destinada als ajuntaments per a finançar l’execució de les obres i una altra d’ajudes als parcel•listes per assegurar el retorn del cost de les obres.

La reducció de la superfície, en aquells casos que això sigui possible, de les urbanitzacions que no s’han arribat a desenvolupar al llarg dels anys o, fins i tot, la reversió dels terrenys a la seva condició

L'Entesa
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

BARONIA EXISTEIX Empty Alcalde sobrao

Missatge  Ana Ds Des 06, 2008 2:19 pm

Es una vergüenza, cuando dice que muchas familias son de afuera, ya escuché una vez lo de “los recién llegados” refiriéndote a los de Baronia, perdona si hemos firmado es porque también somos interesado en el tema, parte del pueblo y familiares, no somos unos analfabetos y firmamos cualquier cosa sin leerla.

Ana
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

BARONIA EXISTEIX Empty Re: BARONIA EXISTEIX

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum