Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

I el debat què?

4 participantes

Ir abajo

I el debat què? Empty I el debat què?

Missatge  Ramon-Admin Dt Des 23, 2008 8:41 pm

Bé, com tots hem vist el debat no serà montat per l'ajuntament, i com molts vam dir que si no el montava l'ajuntament voliem que hi sigués igual aquest missatge és per intentar trobar-nos en algun bar del poble per discutir com montar-lo i com organitzar-lo.

La idea doncs seria que fóssim una bona colla, per tal que pogués ser al gust de tothom, polítics i interessats en que es monti. Crec que hem de quedar aviat per que es pugui montar com més aviat millor. Sé que són dies de nadal, i que la gent té ganes d'estar a casa, per això proposo que proposeu un dia, una hora i un lloc per quedar, la gràcia seria que a tots ens anés bé.

Per la nostra banda, tan l'Adri com jo proposem diumenge a les 6 de la tarda, ara tot depèn dels que pogueu venir. El lloc ens és indiferent... el Casal? La Glorieta? No ho sé ja direu.

A més del debat us volem explicar una altra idea que hem tingut, però no sabem si pot ser o no viable, però això ja ho explicarem més endavant pel mateix fòrum.

Ens veiem!
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty Perdoneu canvi de dia per la nostra banda

Missatge  Ramon-Admin Dt Des 23, 2008 10:49 pm

Haviem pensat en aquest diumenge, però no ens recordàvem que aquest diumenge hi ha l'arrivada del patge reial a buscar les cartes dels nens de tot el poble, si de cas seria pel dissabte dia 3 a les 6 de la tarda si us sembla bé, ja direu alguna cosa ja que tansols és una proposta.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty Em va bé

Missatge  Laia U. Dc Des 24, 2008 1:35 pm

Es una bona idea, hem de montar el debat! I el dia em va perfecte!
Vinga nois, bones festes!

Laia U.
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty Sóc fora...

Missatge  Gemma Dl Des 29, 2008 6:58 pm

Bones!
El cap de setmana que proposeu sóc fora... em sap greu, però no hi seré (tot i que m'agradaria...). A mi m'aniria bé demà dimarts, al vespre, per exemple, o per la tarda-vespre del dia 1. I si no es pot canviar, doncs teniu tot el meu recolzament i ja us donaré un cop de mà amb el que hagueu decidit. Bon any a tots!

Gemma

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 22/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty Re: I el debat què?

Missatge  Ramon-Admin Dl Des 29, 2008 8:39 pm

Si clar que es pot canviar, la qüestió era dir com ens anava bé i poder trobar el dia millor, però si ningú diu res, entenc que la gent no es vol mullar o no ho sé. Si només hem de ser els que hem parlat... no ho sé.. saps
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty Reunió pel debat

Missatge  Pau B Dj Gen 01, 2009 10:27 pm

A mi em va bé el dia que heu proposat. O sigui el dissabte 3 de gener a la 6 de la tarda. Caldria proposar un lloc on es pogués parlar tranquil·lament. Un bar on hi hagués un reservat. A mi m'és igual el lloc, crec que ho hem de fer i pot venir gent encara que no ho diguin. Si es queda en aquest dia i en aquesta hora ja ho divulgarem. Val? I qui no pugui venir ja se li farà saber. Es tracta d'una primera reunió per intercanviar opinions.

Bon any a tots.

Pau B
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty finalment podré!

Missatge  Gemma U. Dv Gen 02, 2009 6:55 pm

Ei, al final crec que podré ser-hi demà a les 6, m'ho estic acabant de muntar. Però on quedem? Estaria bé que enviessiu un altre mail a tots els usuaris (com ja vau fer) recordant dia, lloc i hora, així com publicar-ho ben clar al Fòrum.

Gemma U.
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty Demà a les 6 al final es queda doncs?

Missatge  Ramon-Admin Dv Gen 02, 2009 8:30 pm

És que com ningú deia res, pensava que finalment no es volia fer aquesta reunió i m'ha sorgit un imprevist. De totes maneres, pensava que hi assistiriem més gent, i no els que ho hem confirmat tansols... bé en fi. Intentaré venir però no us ho puc assegurar perquè com us he dit m'ha sorgit un imprevist a mi... De totes maneres suposo k serà una primera reunió i que n'hi hauràn més per tal de posar-ho en marxa, i si no pogués ja m'explicarieu.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty Re: I el debat què?

Missatge  Adri-Admin Ds Gen 03, 2009 5:58 pm

Jo tmb donava per suposat que no es faria...només dues persones havien contestat...
Aquesta tarda no crec que pugui venir...

que vagi bé!!
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty 2na reunió organització debat

Missatge  2na reun Dc Gen 07, 2009 2:50 pm

Hola,
El passat dissabte ens vam reunir uns quants per veure com es podria organitzar el debat, quins temes,... Vam començar a parlar-ne a grans trets i, s'ha convocat una altra reunió pel proper dissabte, 10 de gener, a les 16:00 hores a El Casal de Bellvei. Vinga, com més serem millor!

2na reun
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty Preparació del debat

Missatge  Rosa Dc Gen 07, 2009 7:55 pm

No vaig assistir a la reunió prèvia passada, però aquesta faré tot el possible per assistir-hi. Ens trobem dissabte dia 10 de gener, a les 4 de la tarda, al Casal.

Bon any a tots/es

Rosa

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 27/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty reunió de dissabte

Missatge  mª teres Dc Gen 07, 2009 7:58 pm

Jo, per la meva part, intentaré de totes maneres assistir-hi, encara que soc de Baronia també em preocupa el casc antic de Bellvei. Apa, adéu!

mª teres
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty Jo tb assistiré a la 2a reunió

Missatge  Ramon-Admin Dj Gen 08, 2009 12:39 am

No podré estar massa estona... el dia 12 començo exàmens, però aquesta si que vindré, perquè ja vaig fallar a la última. Apa ens veiem!
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty Re: I el debat què?

Missatge  Adri-Admin Dj Gen 08, 2009 2:20 am

Doncs aixó que dissabte a les 4 si que vindré jo també. Almenys una estona, que tenim molta feina aquests dies amb els examens...

Per cert, m'han comentat que dissabte al casal hi ha un bateig i que pot ser que hi hagi força gent. Si de cas, si veiem que hi ha massa gent ja ens n'anirem a algun altre lloc quan siguem allà...

Que vagi bé!
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty Mail enviat als usuaris sobre el debat dia 10 de gener a les 16:00 al Casal

Missatge  Ramon-Admin Dj Gen 08, 2009 12:14 pm

Hola a tots,

Finalment, a la última quedada, van ser 7 persones. Els dos administradors del fòrum ens va ser impossible assistir-hi, però ens han tramès el que es va parlar per fer-vos'ho arrivar:

Es va fer un primer intercanvi d'opinions, de veure com es podria fer, i es va convocar una propera reunió pel proper dissabte, 10 de gener, a les 16:00 hores, al Casal.

A grans trets, doncs es va dir que el debat podria tenir com a títol i com a tema: Quin Bellvei volem pel 2025. Així, no només debatem sobre el casc antic, sino sobre tot el poble, quin creixement hi ha proposat, quin es vol, ... en resum, què volem ser de grans, fugint de parlar de coses molt concretes i que poden generar enfrontaments com el casc antic. Del casc antic se'n parlarà, però també, de com volem el poble, de quins plans de creixement hi ha...

Així doncs, el Josep (historiador) faria una conferència d'uns 15 minuts sobre la història de Bellvei i el creixement que hi ha previst; després es convidaria a una experta en urbanisme (una alcaldesa i arquitecta) perquè parlés de què cal tenir en compte a l'hora de planificar sosteniblement un poble,... i llavors es convidarien a totes les forces polítiques a fer una intervenció d'uns 5 minuts sobre quin és el Bellvei del 2025 que ells proposen. Llavors, un torn de preguntes del públic on, per exemple, els del casc antic podrien intervenir, així com la resta de bellveïns que ho considerin oportú. També es va comentar de fer el debat algun divendres al vespre del mes de febrer i que s'hauria de buscar un moderador extern.

No sé, això només van ser algunes idees i seria interessant que dissabte vinent hi assistís més gent. Perquè, el que està clar és que, l'Entesa no el vol organitzar directament i Salvem el Casc Antic tampoc (i millor que així sigui, no trobeu?). Creiem que estaria bé que ho montessim un grup que no fossim de cap lloc.

La informació sobre el que es va parlar ha estat tramesa per la Gemma Urgell.

Us esperem a tots el dia 10 de gener al Casal! Fins aviat!
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty Quan?

Missatge  Xiprer Ds Feb 14, 2009 5:02 pm

Bé, estem arribant a carnaval, disfresseu-vos, passeu-ho bé, però després, el debat us espera. Un debat del casc antic, amb tota la gent del poble, polítics inclosos. No hi falteu, i no ho deixeu de banda, organitzadors!! Tot depen de vosaltres!!! Ànim!!!

Xiprer
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty i el debat??

Missatge  anònim Dj Mar 19, 2009 9:33 pm

Ei nois!! El debat on és? No vam quedar que el febrer es realitzaria? Que trobeu que no es important, o deu ser la crisi? Penso que aquests moments, moment de "crisis", és la millor epòca per a poder opinar del nostre poble, del poble en ùè volem viure!!
Apa nois!! Reflexioneu una mica!!

anònim
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty em sembla que..

Missatge  Batman Dg Mar 22, 2009 10:14 am

..ja no interessa a ningú! Foc d'encenalls.. diria el meu avi. El poble segueix la seva rutina només trencada per l'escàndol de la prostitució de l'Estel..

Batman
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty S'aprova la modificació urbana del casca antic imposada pel govern CiU-PP

Missatge  l'Entesa Dl Mar 23, 2009 10:42 am

A les 13 hores del dimecres 25 de març hi ha un ple ordinari a Bellvei.
Dins l'ordre del dia hi ha

punt 2 Resolució de les Al·legacions presentades a tràmit d'informació pública de l'expedient de modificaciçó puntual de les NNSS i aprovació provisional.
..
punt 4 Acordar la disposició del pfons patrimonial per l'execució de l'obra "1ª Fase de la 2ª Fase de renovació de serveis i pavimentació de diversos carrers del municipi.

Us hi esperem

l'Entesa
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty Voleu saber què aprovarà el ple?

Missatge  L'Entesa Dl Mar 23, 2009 7:09 pm

L'Entesa s'ha informat a l'ajuntament de l'expedient que anirà el ple demà passat i tot indica que el Fonts aprovarà la modificació que té prevista sense fer cap concessió als veïns. Al lloc de l'entesa: trobareu la nota de premsa que ha enviat als mitjans de comunicació.

L'Entesa
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty COM ERA D'ESPERAR..

Missatge  L'eNTESA Dc Mar 25, 2009 7:54 pm

.. s'ha aprovat la modificació de normes del casc antic.

L'eNTESA
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

I el debat què? Empty Re: I el debat què?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum