Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pluja d'idees per a la Festa Major!

+4
Thepank13
daniel_12
Ramon-Admin
Adri-Admin
8 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty Pluja d'idees per a la Festa Major!

Missatge  Adri-Admin Dg Oct 19, 2008 7:42 pm

Hola!

Hem pensat que estaria bé crear aquest espai dins el fòrum. Aquí no es parlarà de política, que ja s'en parla prou !!!
La idea és que tothom aporti propostes, idees, sugerècies,queixes...referents a la Festa Major. Nous actes que us agradaria que se celebressin, d'altres que preferirieu que no hi fossin, possibles canvis en la programació, actes per a joves, per a grans, per a més grans, competicions esportives, coses que vau trobar a faltar en la passada Festa Major...En definitiva tot el que se us acudeixi referent a la nostra festa gran!!!
Creiem que això pot fer la festa molt més participativa, i apropar-la al gust de tothom!

Les propostes s'aniran acumulant, i encara que no us podem garantir que totes es duguin a terme, si que intentarem que TOTES sigui escoltades com a mínim per la comisió de festes!

Moltes gràcies a tots!!!
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty Re: Pluja d'idees per a la Festa Major!

Missatge  bellveie Dg Oct 19, 2008 11:32 pm

Hola! a mi, i crec que a bastanta gent, ens agradaria que es tornés a obrir la piscina per la nit amb algun concert jove.
també estaria bé que es posés alguna atraccions, que crec que Bellvei és l'únic poble que no te fira en el penedès

bellveie
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty hi estic dacord

Missatge  Ramon-Admin Dl Oct 20, 2008 1:44 am

Hi estic molt dacord, aquell any els concerts de la piscina van sortir prou bé, la gent estava contenta i es va omplir bastant. A més tenim grups de música de gent del poble, perkfusion per descomptat, però també n'crisi i contaminación acústika, que estic del tot segur que vindrien encantats. A més com ja es va fer, es podria portar un dj, potser no de trance i tal, però si més rollo chill-out. xD.

Lo de les atraccions suposo que el problema recau en l'espai on posar-les, antigament hi havia hagut fira, però ar aja fa uns quants anys que no n'hi ha, crec que és un aspecte que l'ajuntament hauria de tenir en compte, trobar un lloc per ubicar-les l'any vinent. Però on?
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty La xaranga

Missatge  Sergi i Dl Oct 20, 2008 9:10 pm

Ei!! Trobem a faltar la xaranga que es feia a la nit, encara recordem que haviem de quedar-nos al ball fins que acabés, i un cop finalitzat cap a casa a ficar-nos els pantalons curts. I us enrecordeu de la xocolata desfeta i els xurros!! I després remulladets cap a casa em un gran refredat!
Adéu!!

Sergi i
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty Xocolata, Xurros i Xaranga! (XXX)

Missatge  Algú Dt Oct 21, 2008 12:00 am

Si senyooor! Volem menjar xurros a les 5 del matí i acabar morts de fred i ben mullats!!! Xaranga com la de tota la vida siusplauuu!

Algú
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty hi estic dacord

Missatge  Bellveie Dt Oct 21, 2008 12:10 am

hola a tots!
i tan! la festa major sense la xaranga ha perdut mol, era lo millor que tenia.
I també estic dacord en aixo de que a bellvei tenim grups que estan naixent
i necessiten una empenta per sortir endavant.

Bellveie
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty Em deixava un grup...

Missatge  Ramon-Admin Dt Oct 21, 2008 2:00 am

ho sento...ho sento... Em deixava un altre grup de Bellvei "els amics de la música de bellvei" més coneguts com "els Manolos" :p

Ja en tenim 4! es pot montar una cosa guapa, lo de la xaranga podria estar bé tornar-ho a fer a la nit, o fer-ho tan al matí pels nens com a la nit. No ho sé seria qüestió de parlar-ho, però em sembla recordar que un any es va provar de tornar-ho a fer a la nit, després de molt de temps de no fer-ho i no va tenir tant d'èxit com havia tingut.

Realment la gent de la comarca per la festa major acostumen a anar a la Bisbal i pocs són els que vénen a Bellvei, la xaranga era una cosa que atreia a molta gent. Però jo el que faria en comptes de fer-ho després del ball, fer-ho després d'una nit jove amb concerts i tal, amb orquestres d'empalmada i quan acabessin fer lo de la xocolata amb xurros i a mullar-se.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty xaranga, ornis i concerts!

Missatge  daniel_12 Dc Oct 22, 2008 12:03 am

Bonesss!
jo com a habitan jove de bellvei trobu a faltar molt la xaranga per la nit com als post de avanç posa, el any que es va decidir tornar a fer al programa no posava xaranga posava "cercavila de nit amb pekrfusion" per aixo la gent no nava a mulllar-se, pro estaria molt b qu es tornes a fer i recordar quant teniem uns 5 anys i la mare ens despertava quan acavaba el concert per anar a la xaranga.. xxDD.

altre tema els ornis!!
proten 9 anys fent el mateix!! que canviin el recoregut o fer alguu! per exemple ferla de nit i obligatori portar alguna llum! o algu semblant pro feu algu la gent sabureis de fer lo mateix cada any i ames amb els carrers nous que son una merda pk no hi ha gens de pendent i no cores!!

i un altre tema i ultim! els concerts!
esta molt b que fagin algun cocnert de heavy! pero no 3 podrien aver fet un de heavy un de version com hi havia danari n'crisi pro al final els i van dir k no i despues algun altre grup i si volen al final un dj de house, trance, techno... i fer algun altre concert mentres fan lorquestra per a la gent mes gran els joves ens aburim!
no costa res portar a grups joves que no tenen molt de renom pro tu pases b =ment i no es car!! si mireu videos del concert de heavy no i avia ningu del poble si i avia algu era per no anar a durmi kuan es festa major!!
(no tink cap problema amb els heavys)

i ja stik... me llargat una mica pro haviam si pdoeu fer algu per que la festa major cada any va a menos fins que no ni hagi

adeuuUU!!!
daniel_12
daniel_12

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 21/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty vaquilla

Missatge  jupiter Dc Oct 22, 2008 1:47 am

Para mi opinion el acto que reunia mas gente tanto de Bellvei como de fuera era "La Vaquilla", era la atracción principal de la fiesta, creo que estaria bien de recuperla, incluso de intentar hacer un encierro.
Saludos.

jupiter
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty pel meu gust no

Missatge  Ramon-Admin Dc Oct 22, 2008 1:51 am

Pel meu gust lo de la vaquilla era lo pitjor de la festa major. Potser per convicció antitaurina, sé que no és el mateix per descomptat el que es feia aquí Bellvei o el que es fa en una plaça de toros, lògicament, però de totes formes crec que divertir-se fent-ho passar malament a un animal és una salvatjada.

A més si es va retirar va ser degut a que es va escapar una i va trontollar mitja comarca buscant-la, em sembla recordar.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty més varietat musical, si us plau

Missatge  Gemma Dc Oct 22, 2008 10:08 am

Coincideixo amb moltes coses de les que s'han dit aquí:
- recuperar la xaranga nocturna (potser era l'únic acte de la FM que reunia a persones de tota la comarca a Bellvei
- està molt bé el heavy, però crec que ja n'hi ha prou. Només hi ha concerts de heavy per la FM. Crec que estaria bé muntar una nit especial per joves, amb empalmada i grups de versions (i grups del poble) i, sobretot, intentar concordar amb La Bisbal pq els 2 dies de joves no coincideixin.
- estaria molt bé organitzar com un sopar de FM... no? algun any es va fer, crec que des dels Diables, i va estar prou bé (i si no per la FM, potser es podrien recuperar els sopars al carrer de l'estiu, no?) Al meu abans se'n feia...
- tema vaquilles, per mi, no cal que tornin (però si es decideix, endavant). I si, es van suspendre pq una vaquilla es va escapar i no la van trobar fins al cap d'una setmana i tota la comarca en vela.
- al llarg de l'estiu també es podrien anar fent activitats com concerts a la piscina o dj's, sopars,...

Gemma
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty Un altre punt de vista

Missatge  Rosa Dc Oct 22, 2008 7:52 pm

En primer lloc felicitats Ramon i Adri per tirar endavant espais d'opinió com aquests.

He estat més de 20 anys dins la Comissió de Festes de Bellvei (ara no hi estic) i al llarg d'aquest temps sempre hi havia la mateixa gent, les mateixes cares i costava molt poder trobar gent jove per a fer el relleu. Semblava que els joves del nostre poble defugien de les responsabilitats, no volien feina o no els interessava el que passava en el poble. Pensava que passaven de la FM, de les festes tradicionals i folklòriques... però veig que estic ben equivocada, ho reconec. Aquest fòrum ho demostra.

Des del meu punt de vista crec que d'aquest espai poden sortir persones joves i no tan joves disposades a formar part de la Comissió de Festes, amb ganes de treballar, aportant idees noves i canviant una mica la cara de les festes.

Tal com s'ha anat dient, s'hauria de retomar les festes del carrer. Els concerts, balls i sardanes a la piscina al llarg de tot l'estiu. En els concerts hi podrien actuar els diferents grups del poble: Els grallers, els Manolos, els altres grups de música rock o heavy del poble que no sé el nom... que hi hagi una mica de tot, al gust de tothom.

Pel que fa a la FM:

1.-Estic d'acord amb que la xaranga de dia no és el mateix que la xaranga de nit.

2.- El teatre està absent a la FM. Llàstima que no hi hagi cap grup al poble, però es podrien buscar grups a la comarca com els de Llorenç, Calafell... que potser vindrien, o de fora.

3.- Enriquir més el cercavila amb altres grups.
.....

Per acabar haig de dir que estic completament en desacord amb Júpiter quan diu que podrien tornar "Les vaquilles" per la FM. Trobo que és un espectacle cruel i salvatge que no té res a veure amb els nostres costums i tradicions.

Fins una altra

Rosa
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty Rosa t'informo que aquest any ja hi haurà gent jove a la comissió

Missatge  Ramon-Admin Dc Oct 22, 2008 8:55 pm

Doncs sí, jo mateix i també l'Adrià aquest any entrem a formar part de la comissió de festes, també així l'Angels Manyé i el Guille. Creiem que podem aportar noves idees que és dle que es tracta.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty Pau Carruer

Missatge  Messi Dj Oct 23, 2008 1:22 pm

Per recuperar la FM,hem de perdre de vista el regidor de festes,Pau Carruer.

Despres dels diables no pot haver-hi mai un concert de heavy,ha de ser algun concert per gent jove i gran a l´hora,que no marxi ningú a dormir...

Els ornis haurien de fer la baixada desde la muga,seria mes espectacular i divertit...

Mes esport que esta bastant oblidat per la FM,només juga l´ath de Bellvei i els veteranos...

Demanar idees per organitzar la FM , com fan els diables per fer els versots i no fer el que diu el Pau i El Centaño...

No em vull allargar peró es molt el que hauria de posar aqui!!!

Molt bo aquest foro...

Ben fet Ramón.

Messi
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty no a les vaquilles, si a la xaranga

Missatge  Thepank13 Dj Oct 23, 2008 4:52 pm

Perk posar un pobre animal dintre d'una plaça rodona, i emprenyarlo am kapots. Dexemlo pastar trankil. O millor, proposo dexar dintre a un per un a tots els qui defencen aquesta crueltat juntament am 6 o 7 vaquilles...
Jo en gaudiria. Que hi dius jupiter, t'apuntes...? Veuriem si akets taurins son tan valents canvianse els papers am aketes pobres besties.
Tambe proposo, com tans d'altres, que la xaranga es torni a fer per la nit. I tink una pregunta: Per la nit es llença mes aigua sols per la diferencia d'horari? no ho entenk de debo.
Tema joves: de debo pensa la komisió que amb una nit en tenim prou? Despres enkara no voldran que ens montem el "botellon" per solventar les nits aburrides d'orquestra. Sort de perkfusion k, tot i k no m'agrada el tipus de festa que monten, ja solventen un altre nit. Es podria demana ajuda als qui entenen de "festa major jove" es a dir el joves, i es podrien montar millors koses.
Donks dues koses mes:
A la comisió de festes: demaneu ajuda, k potse hi ha gent que no es vol lligar pero si ajudar.
I al Sr. Jupiter: Si saps d'algu que vulgui fer de konillet d'indies per la meva idea proposada mes amunt sobre les vaquilles, o tu mateix, ja saps...


Salut i anarquia!
Thepank13
Thepank13

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 19/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty Eiii Thepank!

Missatge  Adri-Admin Dj Oct 23, 2008 5:07 pm

Eii Thepank! com va? Cool
Escolta està mol be això de demanar l'opinió als joves, i per això uns quants ja ens em fikat a la comisió...(com ja saps, jejeje). Pero lo bo seria que encara entressim més i més joves. Si realment els joves fossim majoria dins la comissió, llavors si que tindriem força!

Ja saps que toca doncs...xDDD Laughing Laughing
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty resposta thepank13

Missatge  Ramon-Admin Dv Oct 24, 2008 12:50 am

Així ho farem, demanarem ajuda, però crec que la millor manera de col·laborar és des de dins, així que si t'animes ja ho saps! ^^
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty hi estik d'acord

Missatge  Héctor_perk Dv Oct 24, 2008 1:11 am

thePank tens tota la raó per fer unes bones festes(no festes majors tan sols,sino festes en general)es necesita la colaboracio dels joves del poble!!!
per a tots els de la comissió de festes el que s'ha de fer es preguntar as joves que ells saben mes que res com es poden montar bones festes.També s'han de fer propostes per a gent gran perque ells també són persones i també volen gaudir de les festes del seu poble.
Bé per a tota la gent de la comissió de festes ja sabeu que aqui ens teniu per el que sigui i que tots desitjem poder entrar a formar part de vosaltres amb les nostres idees.

Per últim FELICITATS i Gràcies Ramón i Adrià per haber fet aquet espai hem sembla una gran ideia per part dels dos.Saluts
Héctor_perk
Héctor_perk

Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 24/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty Resposta a thepank i Adri.

Missatge  Messi Dv Oct 24, 2008 1:14 pm

Lo que diu Adri podria ser veritat sempre i quan el Pau deixi opinar a la comissió de festes.

En els últims anys ningú a pogut decidir que es feia,només el Pau.

Aixó es pot preguntar als membres de les ultimes comissions de festes desde fa cuatre anys...

Esperem un canvi de regidor o d´actitut per part del que hi ha ara mateix i tots puguin dir la seva...

Messi
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty a Messi

Missatge  Ramon-Admin Dv Oct 24, 2008 3:23 pm

Messi el regidor de festes l'han canviat, ara hi és l'Elisa
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty Elisa

Missatge  Messi Dv Oct 24, 2008 8:25 pm

Doncs ara suposo i espero que es pugui opinar i fer coses pel poble.

Messi
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty Introduir petites activitats, innovadores...

Missatge  Coses no Dg Oct 26, 2008 3:10 am


Coses no
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty si todo sale bien y vuelvo en verano para tocar.

Missatge  David España Dg Oct 26, 2008 9:02 pm

Hola voy a seguir lo que pueda.
Solo tengo que decir que ahora mismo tengo a un amigo en burkina pasando un mes y haciendo clases de percusion africana.el se dedica a este tema y le estamos viendo bastantes salidas como para poder estar el verano haciendo conciertos.estamos mirando de montar un projecto sobre la musica tradicional de burkina.de todas formas lo estamos empezando ahora y no quiero hablar mas de la cuenta.Lo unico es que si lo llevamos a cabo vamos a tener un buen espectaculo sobre escenario y bueno como que me gustaria poder tocar en bellvei.
de todas formas a medida que vayamos avanzando os ire informando.
un saludo a todos desde bobo-dioulasso
David España
David España

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 19/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty VERSOTS 09

Missatge  GEMA Dt Oct 28, 2008 7:06 pm

Hola,
Crec que feu referència a la Festa Major del 2009
Espero que els versots que es proposin no ofenguin a cap personal, es pot fer critica sense posar-se amb la vida privada de la gent, per mi va ser molt violent sentir els que es van llegir a la festa del 2008.

GEMA
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty Sempre lo mateix, repetim !!!!!

Missatge  GEMA Dc Oct 29, 2008 1:01 am

Tot lo que he llegit esta bé, però s’ha pensat amb la gent que no entrarà al blog i no podrà opinar.

Hi ha una franja d’edat que volen altres coses, pot ser que també enyorin sentir un bon concerts de música, com es feia abans, quant ells eren joves, i a una hora menys intempestiva, podria ser abans del ball de la musica que sigui.

Respecta lo cultural: també es podria pensar-se en fer algun concurs de pintura ràpida, o de fotografia, hi ha pobles del voltant que ho tenen dins les seves festes amb eixit.

Lo folklòric sempre es lo mateix, no tenim cap col•laboració de altres esbarts que junt amb el nostre enriqueixin l’espectacle.

Les obres de teatre, sobre tot la del any passat, son representacions que n’omplen, per exemple quant va acabar la de la FM 08 la gent comentava lo curt que havia sigut l’espectacle.

Es pot fer lo mateix, ampliar-lo, i trobar espais per altres coses, lo que no sabem si hi ha diners. Oi!.

GEMA
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Pluja d'idees per a la Festa Major! Empty Re: Pluja d'idees per a la Festa Major!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum