Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Seguint el consell de la gemma

2 participantes

Ir abajo

Seguint el consell de la gemma Empty Seguint el consell de la gemma

Missatge  Ramon-Admin Dt Oct 21, 2008 8:30 pm

Seguint el consell de la gemma i com ja ha fet l'altre creador del fòrum, abans helflip ara adri, canviaré el meu nick per posar el meu nom.

Crec que és important que es sàpiga que no hi ha cap interès polític en aquest fòrum, i que realment els dos creadors som independents a qualsevol partit polític. És més rebutjem que es fagi servir com una eina de prupaganda partidista, volem que els partits de bellvei hi participin però no de forma propagandista sinó com un més donant la seva opinió i la seva visió de les coses.

És una cosa que crec que podriem fer tots, deixar-nos d'amagar darrere un pseudònim com si féssim alguna cosa mal feta, que es pot veure malament, aquest fòrum és per opinar, i opinar en ple segle XXI es pot fer en llibertat.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Seguint el consell de la gemma Empty els seudonims

Missatge  ull de l Ds Oct 25, 2008 8:52 pm

molta jen que esta fent servir seudonim,si no l´utilitzes no podria expresarse amb llibertat,tot i aixo no vull dir que hi hagi gent que n´abusi ,no crec que sigui tan inportan ja que penso que son mes importan les ideas que el que las digui

ull de l
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Seguint el consell de la gemma Empty Cadascú és lliure

Missatge  Ramon-Admin Dl Oct 27, 2008 2:05 am

Cadascú és lliure de fer servir o no pseudònim, és lògic. I també crec que és més important la opinió en si que no pas la font d'on prové. De totes formes crec que és innecesari utilitzar-lo, més que res que no es fa res mal fet opinant. I em preocupa que s'utilitzin per por a represàlies, cosa que no hauria de ser així.

A nivell personal, tots sabeu qui sóc, al igual que molts usuaris d'aquest fòrum que han escrit amb nom i cognoms i sabeu qui són.Jo no he rebut pas cap represàlia, crec fermament que sempre que es fagi des del respecte parlant la gent s'entén, i per molt que es tinguin opinions oposades es pot ser tan amic o més.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Seguint el consell de la gemma Empty a ramon

Missatge  ull de l Dt Oct 28, 2008 1:07 am

ramon, et considero molt bon atministrador, tot i que tens les teves ideas et mantens bastan neutre i correcte, en cambi, l´adria s´implica massa amb els seus ideals i quan el vent li bufa en contra, comensa a corre a contrvent.
si que es veritat que cadascu ha de tenir ideals i expresar-los, pero un atministrador, ha de analitzar totes les opinions i no implicar-se amb un ideal ensegadament sino es pert la lusidesa.
t´agraexo que respectis el meu anonimat.
endevant amb el projecte endevant endevant i sempre endevant
despertaferro¡¡¡

ull de l
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Seguint el consell de la gemma Empty Gràcies per les teves paraules

Missatge  Ramon-Admin Dt Oct 28, 2008 1:40 am

Realment alegra que algú et digui això després de sentir tants cops coses com que aquest fòrum s'ha creat anti alguna cosa o que s'ha creat per crear merders, o que els administradors som meres marionetes de partits i que hi ha algú darrere nostre.

Gràcies de veritat.

També t'haig de dir que no comparteixo del tot la teva opinió, som administradors, i la tasca d'administració és la de mantenir el web en condicions i intentar que no es falti el respecte, però quan comentem rspecte els diferents temes em considero un usuari més, al igual que l'Adri.

Si em mantenc bastant neutre no és pel fet de ser administrador sinó perquè és la meva forma d'expressar-me i de pensar, no m'agrada ser tampoc radical amb un tema, les coses es poden veure de molte sbandes i està bé poder tenir diferents prespectives.

Sota el meu parè l'Adri administra molt bé el fòrum, intenta explicar al igual que jo moltes vegades el motiu d'aquest, i alhora intenta que no es falti el respecte. Però com he dit dóna la seva opinió al igual que qualsevol usuari d'aquest fòrum.

Bé una salutació ull de l, espero que poguem debatre sobre temes aviat! Smile
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Seguint el consell de la gemma Empty Re: Seguint el consell de la gemma

Missatge  Adri-Admin Dt Oct 28, 2008 2:36 am

Sento que tinguis aquesta percepció, "ull de l".
Personalment no entenc perquè no m'hauria d'implicar amb els meus ideals, si va ser precisament per això que vam tenir la idea de crear el fòrum.
Només et puc dir que sóc un usuari més.

Gràcies
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Seguint el consell de la gemma Empty Re: Seguint el consell de la gemma

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum