Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític

4 participantes

Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític

Missatge  Ramon-Admin Dt Oct 21, 2008 10:25 pm

Els dos creadors del fòrum volem deixar clar que:

1r: Aquest espai ha estat concebut com un espai democràtic d'opinió, on és acceptada qualsevol tipus d'opinió.

2n: Els dos creadors som independents a qualsevol partit polític.

3r: Aquest espai no l'hem creat per fer propaganda partidista, ni per anar en contra de ningú, sinó per opinar dels temes d'interès al poble.

4t: Tothom pot opinar del que vulgui, però us demanem, això si, que mai es falti el respecte ni s'ataqui direcament a la persona d'algú.



Ens han arrivat veus que molta gent es pensa que aquest espai ha estat creat per afavorir o atacar certs partit polítics, i aquesta idea és totalment equivocada. Crec que si tots hi contribuïm, aquest espai pot ser positiu per tothom del poble, per saber que és el que pensa realment la gent i per poder dir sense pèls a la llengua que ens preocupa.

Els creadors del fòrum: Adri i Ramon.


Editat per darrera vegada per Ramon-Admin el Dc Des 10, 2008 2:45 am, editat 1 cop en total
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty Deixem-ho clar!

Missatge  Adri-Admin Dt Oct 21, 2008 10:42 pm

Ho direm els cops que faci falta. Aquest fòrum no la creat cap partit polític, l'hem creat dos veins de Bellvei i per tant el fórum no és de cap partit, és de la gent, i per la gent, del Bellvei!
Si algú no ho entén així, no serà perque no ho haguem dit suficients cops...

Moltes gràcies!
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty sensacions

Missatge  agusti Dv Oct 24, 2008 5:22 pm

Hola, bon dia, fa uns dies que segueixo el vostre fòrum, m’agradaria comentar el meu parer:
1.-Trobo que us esforceu i bastant en intentar dir per activa i passiva que això no va contra de ningú inclús que sou independents a qualsevol partit polític. (llegint part de les opinions dels administradors trobo evident que no es així).Es comprensible i respectable que qualsevol persona tingui les seves idees politiques del seu poble.
2.- Trobo que aquest fòrum si que te una basant molt mes útil i que veritablement positiva envers el poble, com pot ser la recopilació de suggeriments per la festa ( personalment m’agradava la xaranga a la nit) i fins i tot d’altre tipus d’idees per poguer mijorar el nostre poble. Crec que es la millor aportació que podriau-podriem fer tots.
En l’apartat de política doncs de moment el que he llegit no m’ha agradat gaire, trobo que algunes persones centralitzen qualsevol tema en la persona que es al poder. Potser es la única persona que ha sapigut fer-se amb un grup de gent (equip de govern) amb la confiança suficient per poguer portar els temes del poble. Amb això el que vull dir que no es l’alcalde que fa o desfà,som un equip de govern que fem el que creien que es millor (no dic que l’encertem, però com a mínim es la nostra intenció).
M’agradaria aclarar que no he rebut cap invitació vostre par participar i ho faig perquè crec que cap del regidors amaguem el cap per no dir el que pensem. Respecte al casc antic hem sembla una mica com a mínim anecdòtic (arribar a dir que es com una guerra entre dues persones quan a l’ajuntament hi ha 9 regidors i nomes 1 va votar en contra. No seria possible pensar qui si 8 regidors (de diferents partits politics) no estan en contra d’aquestes modificacions potser no son tan dolentes?.
Perdoneu el rollo que en faig una mica pesat i el meu català, l’estic practicant.
Adéu.

agusti

Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 24/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty Benvingut

Missatge  Adri-Admin Dv Oct 24, 2008 5:47 pm

Hola Agustí,

En primer lloc donar-te la benbinguda i les gràcies per paritcipar en el fòrum.
Dit això, crec que en cap moment els administradors hem dit que noslatres no tinguem unes determinades idees i opinions sobre les coses que passen al poble. Aquestes opinions estaràn en més a prop d'un o altre partit polític depenen del tema, però això no vol dir que siguem de cap partit. Torno a repetir que no és així.
El que sí que hem dit, per activa i per passiva, és que EL FÒRUM és totalment independent, i va neixer amb la voluntat de reflexar totes les opinions del poble. Els administradors l'únic que fem és intentar que no es falti el respecta a ningú i que no es faci propaganda partidista. El simpre fet de que TOTHOM tingui accés al fòrum ja fa que aquest sigui objectiu. Tothom pot criticar, però també tothom es pot defensar.

Dius que la part de política no et sembla útil...Doncs bé, fins ara a Bellvei no hi havia cap suport cap espai, físic o virtual, on la gent pogués expressar la seva opinió lliurement. Jo crec que aquest fòrum s'està convertint en un recurs que tothom pot utilitzar per expressar-se, encara que la seva opinió no solucioni un problema. Et sembla que això no és prou útil? Per mi és prou.
Tot i això, ja hem dit que creiem que el fòrum no explotarà totes les seves possibilitats fins que es crein dialegs entre ciutadants i regidors.
La teva participació és un altre pas en aquest sentit.

Crec que si no has rebut cap invitació, és pequè em sembla que vius a Baronia...i el nostre presupost no arribava per tant... Laughing
Però que quedi clar que el que hem estat fent no es convidar, sino informar de l'exsitència del fòrum.
De totes maneres tots el altres regidors si que han rebut una targeta informativa a casa seva...i tu ets lúnic que ha fet acte de presència. Un altre cop et volem donar les gràcies per fer-ho.
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty Benvingut agustí

Missatge  Ramon-Admin Ds Oct 25, 2008 2:46 am

M'alegro de la teva participació al fòrum!

Al igual que l'Adri penso que el fòrum és objectiu al expressar totes les opinions que s'hi vulgi deixar, en tot moment hem dit que no esborrariem cap missatge,només faltaria, per tant crec que el fòrum és prou objectiu si hi pot escriure tothom.

Clar que els administradors tenim opinions, com tothom, sobre certs aspectes en tenim unes, certs d'altres en tenim d'altres, i opinem, perquè no volem ser simples observadors i moderadors. Ens interessa el que passa i volem donar la nostra opinió. De totes formes et puc assegurar que no som dins de cap partit polític i som independents a qualsevol, i aquest fòrum no es va crear per atacar ningú, simplement per donar un espai d'expressió al poble de Bellvei, i també a nosaltres. Si el que has llegit no t'ha agradat, ho sento, però és el que pensa la gent que ha escrit. El que intentem és que noe s falti al respecte.

També crec que aquest fòrum estarà complet sempre i quan també tots els regidors hi participin.

Crec que si que és útil l'espai de política, mentre la gent hi opina és perquè té ganes d'expressar-se i això mai pot ser dolent, al meu entendre. És més, us pot ser útil a vosaltres, com a reflex del que pensa la gent i poder actuar en qüestió a les vostres idees i a les de la gent.

Bé, espero seguir parlant amb tu i poder contrastar opinions sobre els diferents temes del poble. Motiu pel qual va néixer aquest fòrum, per debatre.

Ens veiem!
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty Re: Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític

Missatge  x Ds Oct 25, 2008 4:01 pm

Hola jo tinc un dubte.

Els administradors dieu que no sou de cap partit polític, i jo no ho dubto. Pero al apartat de política actualment només es parla del casc antic (suposu que de no ser per aixo no s'hagues creat el forum), en aquest tema també sou independents? Es que m'ha semblat veure que ja heu demanat informació per adderir-vos, potser ja ho heu fet qui sap.

No es que hi tingui res en contra, clar està. Pero es que em sembla que parlar en aquest forum sobre el tema del casc antic, es com parlar del govern de ZP en un forum del PP.

Estar clar quina es la intenció del forum i per a que s'ha creat. I suposu que es per aixo que no s'hi apunten la majoria de regidors del ajuntament.

x
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty Aclariment

Missatge  Adri-Admin Ds Oct 25, 2008 4:15 pm

Mira X, nose quants cops ho haurem de dir perque quedi clar. Però ho repetirem

Els administradors som independents, pero tenim opinió. En tots els temes, i en el del casc antic també.
El Fòrum és va crear arran del tema de la censura. Però a partir d'aquí esperem que serveixi per a tots els temes que vagin sorgint al municipi.
No hem demanat informació per adehirno-s'hi. Hem demant a informació perque tothom sapiga que fer si s'hi vol adherir. Crec que la informació mai fa nosa.
Si la majoria de comentaris que hi ha en el fòrum van en la mateix linia, és perque la major part de la gent que ha decidit opinar pensa en la mateixa linea. No em serveix que em diguis que és per aixo que els regidors de Ciu no opinen. No els interessa a ells contrastar les opinions que aquí apareixen?

A tu et sembla que està clara la intenció que te aquest fòrum? Ho celebro, perque ho hem dit mil vegades. La intenció del fòrum es reflectir opinions de tots els color, i que tothom i digui la seva. Per això, es necessaria la presencia de més gent de Ciu

Espero haver resolt els teu dubtes. Sino no dubtis a tornar a pregutnar.

Gràcies.

pd: estaria bé que donessis exemple i no t'amaguessis darrere una X
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty Aclarir

Missatge  Sergi Ds Oct 25, 2008 4:25 pm

El fòrum és una eina de comunicació, de debat i d'intercanvi d'opinions. Els administradors de bon començament han dit que ells tenien opinions i les volen expressar igual que qualsevol altra. Em sembla que aqui no s'ha fet fora ningú, sinò al contrari totes les opinions de una banda de una altra han estat benvingudes.
I si es parla del casc antic, serà per què els bellveins estan interresats en el tema. No creus x?
I tinc ganes de que tots els regidors i participin com han fet altres companys seus, en P. Batlle i en J.A. Pascual.
Sergi

Sergi
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty coartar la lliure opinió

Missatge  Manel Ds Oct 25, 2008 5:02 pm

Respecte X
és que és superior a les seves forces.... semblen tots tallats del mateix patró. La idea sempre és la mateixa: coartar la llibertat de lliurepensament de la gent. Quina mania! coi només faltaria que els creadors del foro no poguessin opinar...pero en quin poble vivim???? (era una pregunta retòrica, ja sabem la majoria que això és com el reducte aquell de l'astèrix i l'obèlix...)
Aquest és el gran problema de Bellvei, que encara hi ha molta gent que ens voldria a tots callats i sense opinar de res...com ha passat amb la ràdio.
enfi.... el de sempre....

Manel
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty Re: Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític

Missatge  y Ds Oct 25, 2008 5:57 pm

Al Manel: Quina llibertat es la que et tallo? Diria que en cap moment he privat a ningú de parlar! Digues si us plau, ho vull saber i si tens raó no pateixis que em disculparé! Nomes he donat la opinió que potser en un tema com el del casc antic els administradors i moderadors d'aquest forum haurien de ser mes neutrals. Perque em dona la impresió que tot el que es diu a favor del casc antic es bo, i tot lo que es diu en contra es dolent. I ni tant blanc ni tan negre senyors!
Al Adri: Home em sembla molt honorable que tu mostris el teu nom perque tots et coneguem. Pero jo per diferents motius he decidit no fer-ho, que hi ha algun problema? Es que al entrar al forum no m'ha semblat veura cap norma en contra del ús de pseudonims.
Al Sergi: Res a dir, perfecte i educat com pocs.

Ara jo us dic una cosa, dieu que us agradaria escoltar les veus dels membres de CiU, a mi també ja que veig el tema desde un punt intermedi. A mi particularment no m'interesen ni el bloc de pisos ni una casa en ruines i potser aixo em faria acabar de decidir. Pero sincerament, tinc els meus dubtes de que entrin, i es una llàstima perque si ho fessin es generaria un interessant debat. Haurem d'esperar a la radio.

y
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty Re: Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític

Missatge  Adri-Admin Ds Oct 25, 2008 7:19 pm

Així doncs estem d'acord en moltes coses. Jo també espero que es puguin obrir debats amb regidors de Ciu, per que tots plegats ens formem una opinió més completa.

Respecte al tema del nom, es clar que no hi ha cap norma al respecte (jo només t'he fet una sugerència). Però si que em sembla que es molt millor per tots poder discutir les coses sabem amb qui parlem. Vull pensar que ningú ha de tenir por de res, i menys de mostrar la seva opinió.
Tot i això ets perfectament lliure de fer el que millor et sembli...

L'únic que no em queda clar, és perquè penses que els administradors hauriem de tenir opinions neutrals?
Si precisament hem tingut la idea de crear aquest fòrum, es perque voliem un lloc on opinar i sentir altres opinions!

moltes gràcies
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty Re: Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític

Missatge  z Dg Oct 26, 2008 11:03 am

Home quant hi ha un debat, es llogic que el moderador sigui una persona neutre, o que almenys no mostri els seus interesos cap una banda o altra. Igual que en un partit de futbol entre el Barça i el Madrid no ficaries a un arbitre seguidor d'un d'aquests dos equips.

Pero bueno, aixo es mes aviat una opinió personal i cadascú pot veure les coses d'una manera o altra.

Saluts

z
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty Arbitre?

Missatge  Adri-Admin Dg Oct 26, 2008 12:10 pm

Però Z, es que no sóm pas els arbitres nosaltres. L´únic que fem és intentar que no es falti el respecte a ningú. Per tot el demés sóm com qualsevol altre usuari. Repeteixo que si vam tenir la idea de crear això, va ser perquè voliem un lloc on opinar...

Gràcies!

pd: la intenció és que això no sigui un Barça-Madrid, sino més aviat una lligueta entre tots els equips del poble! Basketball Very Happy


Editat per darrera vegada per Adri-Admin el Dg Oct 26, 2008 12:40 pm, editat 1 cop en total
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty quina mania!

Missatge  Manel Dg Oct 26, 2008 12:23 pm

Als anònims de l'abecederai....
deixeu pensar la gent en pau...... administradors i qui sigui!! això no és ni un combat de boxa, ni un partit de futbol ni res que s'hi assembli, és un espai de lliure opninió com MAI hem tingut al poble.
La qüestió sempre és intentar segar les bones idees i iniciatives de la gent que es mou de debó pel poble.....quina mania!!!!

Manel
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty Re: Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític

Missatge  abecedar Dg Oct 26, 2008 4:02 pm

Adrià, ok si l'unic que feu es controlar que no es falti a ningú esta bé.

Quan parlo del apartat de politica, parlo simplement dels temes que hi ha del casc antic, doncs es del que es parla actualment en aquell apartat. I actualment es una rivalitat entre "Salvem el casc antic" i CiU. Diria yo vaja, que nomes hi ha dos "equips" per dir-ho d'alguna manera.

Manel, no te m'enfadis home, que només dono la meva opinió com la dones tu, i diria que no faig mal a ningú. Al fi i al cap aixo es un forum on s'escolta qualsevol opinió. Aixi que si et plau, no em diguis que deixi la gent en pau, que jo també tinc dret a opinar, oi?

abecedar
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty enfadat....si jo no m'enfado mai!

Missatge  Manel Dg Oct 26, 2008 10:50 pm

Tranqui abecedari..... jo no m'enfado mai!!! hi ha coses que em fan vergonya aliena i llàstima pero enfadar-me...tranqui!
Aquí ningú fa mal a ningú, com tu molt bé dius la qüestió és que tothom hi digui la seva.
Però tu, la z o la y o qui sigui, o potser ets el mateix sempre, jo que sé!!!, perquè amb tant anònim es fa difícil seguir el fil... has dit que els administradors haurien de ser neutrals i això no funciona així. Simplement això. Ells, com a persones "normals" tenen dret a opinar sempre que vulguin i així ho han repetit per activa i per passiva, o sigui que amb això ja no m'hi posaré més que ja son prou grans.
Dit això, opina el que vulguis, faltaria més, en cap moment t'ho he negat. M'interessaria sentir la teva opinió sobretot en això del casc antic i què creus tu quina deu ser la motivació de l'equip de govern per a fer aquesta modificació express de les normes subsidiaries per fer aquest bloc de cases al nucli del poble!

Manel
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty Perdoneu per no haver contestat abans, aquest cap de setmana m'ha estat impossible

Missatge  Ramon-Admin Dl Oct 27, 2008 12:26 am

No faré res més que repetir el que ja s'ha dit, ja no sé quants cops, els administradors tenim opinió, i per això ho vam crear, no em considero un àrbitre d'un partit de futbol que uns diuen una cosa i els altres una altra, sinó un usuari més. Com a un usuari més opino i respecto les opinions, sí sóc administrador al igual que creador del fòrum i què? Hem censurat alguna opinió? Hem fet alguna cosa fraudulenta per afavorir, com tu has fet la metàfora, a un equip de futbol o a un altre?

Si s'ha creat el fòrum és per discutir opinions, i debatre-les i també a ajudar a saber i formar-nos les pròpies opinions. Em nego a deixar-hi d'opinar tansols per ser el creador, quin sentit té si és per al que ho vam crear?

Respecte aquest tema ja estic cansat d'aclarir sempre el mateix, realment penseu el que volgueu, no crec que ho haguem d'aclarir més. Si voleu participar al fòrum feu-ho, sinó perquè creieu que s'ha creat per afavorir a un sector o a un altre no ho feu. Però estareu equivocats, volíem donar una eina d'expressió al poble, simplement. Sou lliures de pensar el que volgueu, jo ja no ho tornaré a explicar, estic cansat d'haver d'aclarir sempre el mateix.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty Apoyo

Missatge  demoliti Dl Oct 27, 2008 2:55 pm

Se necesitaba un lugar donde expresarse ya que en este pueblo hay mucho miedo, y aqui me incluyo, he recibido amenazas por poner el cartel en mi ventana, nunca me hubiera imaginado que en los tiempos que estamos volviéramos al pasado.

Todo esto parece una película del padrino, Don Fontcorleone.

demoliti
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty Entro en juego

Missatge  braveheart Dl Oct 27, 2008 8:28 pm

En primer lugar.
Dar mi enhorabuena a estos dos chavales que han demostrado muchísimo coraje, aun sabiendo que les crucificarían, simplemente por dar una herramienta al pueblo para expresarse.
Se les ha tachado de estar en un bando, muy típico del otro lado, o estáis de mi parte o contra mí, a sin ha sido durante 20 años. Parece que los tiempos empiezan a cambiar, sobre todo con la gente joven, donde me incluyo.
Mi padre lucho para que creciéramos en democracia, y ahora veo peligrar el derecho a hablar y a expresarme, teniendo que poner un seudónimo por miedo a represalias que suenan a otros tiempos que no he vivido y ni pienso hacerlo, mientras me queden fuerzas.

En segundo lugar.
Entro en este debate, porque veo mucha mala leche, cuando se intenta hablar sobre el tema del casco viejo, parece ser que no gusta que se digan las cosas por su nombre, y que moleste a un sector que lleva 20 años en el poder y ahora temen que se descubran muchas cosas que hasta ahora no se han dicho, han intentado acallar acusando y coaccionando a todo el que ha intentado levantar la cabeza.
Tienen miedo, señores, si si, por que tienen motivos para estarlo, no tienen la conciencia tranquila, porque saben que en un momento saltara todo,,,,,,

Bueno, pues entro en juego, ahora es el momento que los anónimos me comiencen a insultar.
braveheart
braveheart

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 27/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty Sempre igual, mai n'aprendran

Missatge  enir Dl Oct 27, 2008 10:39 pm

Bones! Com jo m'esperava les meves prediccions s'han complert, el que va començar sent un foro de conversa i d'opinió en llibertat s'ha convertit en un racó on posar a parir l'alcalde. Si més no, és del tot comprensible, doncs durant vint anys cap del poble ha estat capaç de superar un govern, com tots, amb les seves incapacitats, amb la seva inseguretat, però que ha sapigut governar a tothom i per a tothom, doncs sinó, no m'explico com es possible la llarga estança al poder del Sr. Fonts. Moltes eleccions s'han lliurat desde llavors, i cada cop s'ha demostrat l'incapacitat d'una oposició de fer poble, de proposar idees bones i valentes, i sobretot, il·lusionants. I ara amb una pobríssima i interessada excusa, s'ha obert aquest medi de debat, amb quina finalitat? la de ajudar al poble segur que no, aquí no aconseguirem res de bo, només enfrontament i desacord, si de veritat ens interessa el nostre poble, s'hauria d'acudir a tots els plens, participar en la política activa del poble, fer saber als nostres representants quines són les nostres inquietuds, doncs en això consisteix la política i la democràcia. Gràcies a Déu vivim en un municipi on compartim el dia a dia amb els nostres regidors, però tot i així, és més fàcil tancar-nos en el nostre món, malbaratant i crispant al nostre poble, vivint en la nostra pròpia mentida, doncs no hi ha més ceg que qui no vol veure. Doncs sota la meva opinió, i exceptuant alguns participants com el gran Saturno (¡Cuánta razón tienes!), això és un lloc de trobada dels antifonts, una manera de autocomplaure's, de donar-se cops a l'esquena pensant que només és correcte el que vosaltres penseu, doncs la veritat conformeu-se amb això, doncs li estareu donant la raó a qui governen (enacara que ja està bé). Darrere de tot això, encara que ho volgueu disimular, estan els de sempre, i no us ofengueu Ramon i Adrián, no hi ha res més que veure el símbol escollit en el logo del foro, però ves, ja pasaran anys que seguiran igual i mai aprendran.

enir
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty Respecto la teva opinió

Missatge  Ramon-Admin Dl Oct 27, 2008 11:04 pm

Si per tu s'ha convertit en això em sap greu, jo no em considero pas antifonts, i m'agrada escriure aquí i opinar. Si es va crear no va ser amb les finalitats que tu dius, es va crear com un espai d'opinió lliure per a tothom tingués els pensaments que tingués.

No ho sé per mi cadascú dóna la seva opinió i ja està, i no es va crear per enredar la troca com véns a dir tu. Jo amb CIU he estat d'acord amb coses i amb altres no, i al igual que fins ara, expressaré el que estic en acord i amb desacord, no hi ha més.

Realment no em cal dissimular res, no sé a què et refereixes que darrere de tot hi ha algú, creu-me o no, però aquest fòrum es va crear fruit d'una converça entre jo i l'adrià i vam decidir que podria ser bo pel poble, i realment va ser amb la més bona fe. No sé si realment ajuda o no al poble, per uns si, per altres no. De totes formes crec que el debat mai pot ser dolent, i en tot moment hem dit que volem que hi hagi participació de tothom, i no pas el que tu dius que es creï un espai anti alguna cosa, és el que volem i ho seguirem dient.

Respecte el logo, no ho sé, potser va ser un error posar una estrella vermella, però no hi vam donar importància, potser hagués hagut de ser lletres negres amb el fons blanc, però com ja he dit més d'un cop es va fer com a símbol de llibertat, res més. Ara sempre es pot canviar.

Respecte lo d'assistir els plens i participar activament a la vida política, estaria bé que canviéssin els horaris, a la 1 del migdia a molts ens és impossible assistir-hi. I vam creure que d'aquesta manera també podia arrivar als polítics de bellvei el pensament de la gent, mitjançant internet. Creu-ho si vols, si no em sap greu, però personalment no estic a favor d'uns o altres, estic a favor d'unes idees o unes altres si són bones o no.

Si realment vols que no es converteixi en el que tu dius que s'ha convertit o s'està convertint, expressa't també aquí i digues la teva, jo i al igual que molta gent volem saber totes les idees que hi puguin haver de com fer les coses.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty demoliti

Missatge  anonim Dt Oct 28, 2008 12:13 am

a mi la legión¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡


lol! lol! lol!

anonim
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty Cansat

Missatge  Adri-Admin Dt Oct 28, 2008 12:42 am

No te m'ofenguis enir, però em començo a preguntar si jo i el ramon parlem am una paret.

T'has llegit tots els comentaris? Si ho has fet no em cap al cap que segueixis dient coses com les que dius. Quants cops hem de repetir que si la majoria de comentaris (que no tots) van en la mateixa linea, es perquè la gent amb opinions contraries no s'ha molestat a escriure? Quants cops hem de repetir que el nostre principal desitg era i és que el regidors de Ciu participin? No creus que si algú pensa que s'esta posant "a parir" a l'alcalde te total llibertat per entrar aquí i defensar-lo? No creus que el propi alcalde ho pot fer? I perquè creus que no ho han fet fins ara? Jo no ho se...
El que hem queda clar després de llegir tants i tants comentaris que diuen exactament el mateix que el teu, es que tens raó: "no hi ha més cec que el que no vol veure"

Realment se m'està fent evident que hi ha molta gent a qui li molesta el fet que haguem obert un espai on la gent, que fins ara no expresava el seu pensament, el pot expressat lliurement. Perquè no inverteixes el temps donant argument contra algun dels temes que s'estan debaten... Per exemple podries començar argumentant perquè creus que es pobrissima "l'excusa" amb la que s'ha creat aquest fòrum! Crec que encara ningú ho ha fet...
Perquè en lloc de posar en dubte l'objectivitat del fòrum, no escriviu missatges argumentant? Defentsant les vostres opinions! O defensan a l'alcalde si ho creus convenient! Pero això sí, amb arguments!!! Que el mateix discurs una vegada i una altra ja cansa!


Perdoneume si el to del comentari és massa crispat, peró com he dit estic molt cansat d'haver de repetir el mateix desde el dia que això va començar!

Gràcies


pd: el tema de l'estrella va quedar prou clar en la discusió que hi va haver fa dies. Si no ho has llegit, ho pots buscar tu mateix.

pd2: el meu nom és Adrià no Adrian. Gràcies. El teu no el sé.
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític Empty Re: Aclariment per a tot usuari, aquest espai és independent a qualsevol partit polític

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum