Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Treure l'estrella vermella del logo? Possibles altres logos¿

2 participantes

Ir abajo

Treure l'estrella vermella del logo? Possibles altres logos¿ Empty Treure l'estrella vermella del logo? Possibles altres logos¿

Missatge  Ramon-Admin Dt Oct 28, 2008 2:16 am

Al veure que és un motiu de possible disputa, i que és utilitzat com argument de la possible no objectivitat d'aquest fòrum, i de que tenim algú darrere o no sé que més s'ha dit, cosa que hem desmentit en tot moment i crec que hem aclarat, tant jo com l'adri, obro aquest debat per veure si la gent prefereix canviar de logotip, o ja li està bé el que tenim.

La meva proposta és:

1r: Decidir per votacions si canviar-lo o no. Entenc doncs que s'ha de donar un plaç per realitzar les votacions, i crec que fins el 9 de novembre podria estar bé perquè tots els que volguéssin poguéssin votar. Abans de que es digui que s'ha manipulat, cosa que seria possible al poder escriure amb diferents nicks, la gent votant han de tenir almenys algun missatge al fòrum diferent del vot en sí. Tots sabem els usuaris que som, i els pseudònims o noms que s'utilitzen.

2n: En cas de voler-lo canviar, proposo que tot usuari que tingui ganes dissenyi un logotip, que el penji i la gent el voti, aquell que tingués més vots seria el que usariem.

Així almenys les disputes per l'estrella vermella que hi ha al logotip, i l'argument del logotip ,incomprensible al meu entendre, per justificar una no objectivitat d'aquest fòrum inexistent ,segons penso, s'acabaria. Incomprensible ja que crec que es demostra per si sol que no em esborrat cap missatge i per 40è cop dic que volem que hi hagi participació de tots els colors.

Espero que hi estigueu d'acord en fer-ho així, si teniu alguna altre idea per fer-ho d'alguna altra manera també ho podeu proposar! Tansols és una proposta.

Apa salut!

El meu vot és que ja m'està bé com està el logotip.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Treure l'estrella vermella del logo? Possibles altres logos¿ Empty Per mi ja esta bé

Missatge  Héctor_perk Dt Oct 28, 2008 2:54 am

El meu bot és que ja esta bé així el logo.
És algu sencill i vistos i no esta per els ideals de
ningú.Simplement és una estrella vermella,molts de els
que em coneixen mai creurien que jo diria aixó pero
i estic d'acord en que estigui aquest logo.

Un salut i voteu!!!
Héctor_perk
Héctor_perk

Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 24/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Treure l'estrella vermella del logo? Possibles altres logos¿ Empty ja esta be

Missatge  manel Dt Oct 28, 2008 9:52 am

per mi cap problema amb l'estrella. si s'hagues de canviar jo posaria la de l'estel... com algu ja ha dit; de fet des de fa anys aquest poble i la seva gestio semblen una casa de barrets!!!

manel
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Treure l'estrella vermella del logo? Possibles altres logos¿ Empty estrella

Missatge  Itaca Dc Oct 29, 2008 2:32 am

Jo canviaria l’estrella per... una de mes GRAN¡¡¡
Es broma. Laughing
Jo soc partidari de respectar el logotip original.
Salut i Força...

Itaca
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Treure l'estrella vermella del logo? Possibles altres logos¿ Empty Termini de votacions acabat

Missatge  Ramon-Admin Dt Nov 11, 2008 1:13 am

Ja s'ha acabat el termini de votacions per el tema del logotip, i surt rotundament que no es vol canviar.

Els administradors creiem que hem sigut prou democràtics amb aquest tema del logotip, i aquell que hagi volgut ha pogut votar al estar tant de temps el post penjat. És per això que es respectarà el logotip original. Per tant, ens agradaria que no s'argumentés que el fòrum no és objectiu, cosa que crec que al escriure-hi tothom ho és, mitjançant l'argument del logotip com prèviament s'havia fet, ja que tothom l'ha pogut votar.

Els administradors
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Treure l'estrella vermella del logo? Possibles altres logos¿ Empty Re: Treure l'estrella vermella del logo? Possibles altres logos¿

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum