Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

interferencies a causa de radio bellvei.

Ir abajo

interferencies a causa de radio bellvei. Empty interferencies a causa de radio bellvei.

Missatge  'G Dj Oct 23, 2008 9:53 pm

holaa!
donç res que he creat aqet nou tema perque volia dir una cosa i no sabia a on dir-la...

no sé si desde que existeix radio Bellvei heu intentat escoltar alguna altra emisora desde casa vostra; i no sé si passa nomes a casa meva pero depen del dia, posis l'emisora que posis, se sent radio bellvei... i costa mes sintonitzar una emissora concreta Rolling Eyes
crec que aixo a l'Arboç tambe passa.
es problema meu o li passa a algú mes? :S

'G
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

interferencies a causa de radio bellvei. Empty jo amb ràdio bellvei no ho he notat

Missatge  Ramon-Admin Dj Oct 23, 2008 10:38 pm

Hola molt bones, jo amb ràdio Bellvei no ho he notat pas, el que si que ho he notat a l'arboç quan passes en cotxe no pots escoltar la ràdio.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

interferencies a causa de radio bellvei. Empty A mi si!!!

Missatge  Algú Dj Oct 23, 2008 11:50 pm

A mi també em passa!!!

Algú
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

interferencies a causa de radio bellvei. Empty Re: interferencies a causa de radio bellvei.

Missatge  Wili17 Dg Oct 26, 2008 2:56 am

Haurien de rebaixar l'espectre d'emisió...

Wili17
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

interferencies a causa de radio bellvei. Empty jo també

Missatge  invitat Dg Oct 26, 2008 12:20 pm

certifico el problema de les emissions. A mi m'afecta el primer canal tve, quan la radio no ha anat el problema es solucionava....

s'hauria de fer alguna cosa...dir-ho a l'ajuntament per a que poses remei, no??? què podriem fer?

invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

interferencies a causa de radio bellvei. Empty Es podria fer una instància a l'ajuntament, no?

Missatge  Ramon-Admin Dl Oct 27, 2008 1:59 am

Estic segur que això té solució, i algun entès podria esbrinar que passa i arreglar-ho. S'hauria de notificar a l'ajuntament si diferents veïns es troben amb el mateix problema.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

interferencies a causa de radio bellvei. Empty Re: interferencies a causa de radio bellvei.

Missatge  carles Dt Nov 11, 2008 11:49 pm

Les interferencies que hi ha a la Tv, TDT i a tot el dial de la ràdio a Bellvei són degudes a la pròpia Ràdio Bellvei.
Les interferencies que hi ha a partir de l'Arboç cap a Vilafranca són degudes a RAC 105, que emet molt potent al 104.9 desde Montserrat i xafa interferint Bellvei.

Tema aclarit

carles
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

interferencies a causa de radio bellvei. Empty Re: interferencies a causa de radio bellvei.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum