Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

i si no soc de Bellvei?

4 participantes

Ir abajo

i si no soc de Bellvei? Empty i si no soc de Bellvei?

Missatge  Dolors Dg Oct 26, 2008 12:37 am

Bona nit a tots. Jo m'infiltro (per dir-ho d'alguna manera) per preguntar-vos si, encara que no sigui de Bellvei, us semblaria be que pogués donar idees, opinar, o sencillament dir-hi la meva, Tot i que no en soc, del poble, hi he vingut sovint i conec força gent d'aquí. Darrerament he passat alguns caps de setmana i, de sempre, Bellvei és un poble que m'enganxa.
Be, ja direu que us sembla.
Salut

Dolors

Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 24/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

i si no soc de Bellvei? Empty enganxats a Bellvei

Missatge  les gorres de cop Dg Oct 26, 2008 2:01 am

Bona nit Lululetes. Jo tampoc soc del poble però m'hi sento bé aquí. Si com dius Bellvei és un poble que t'enganxa et volia preguntar si coneixes la seva artesania, única en el mon. Està bé que persones que no son d'aquí puguin parlar de Bellvei amb carinyo i donar a coneixer la seva cultura, els seus atractius, els seus productes...
Be, referent a l'artesania, ens tens a la teva dispossició si ho vols.
Salut
les gorres de cop
les gorres de cop

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 24/10/2008

http://webfacil.tinet.org/gorres

Tornar a dalt Ir abajo

i si no soc de Bellvei? Empty Gorres de cop

Missatge  Dolors Dg Oct 26, 2008 12:54 pm

I tant que les conec les gorres de cop!!! Hi ha persones de la meva família que s'hi han dedicat de plè, a les gorres de cop (fa molt anys, és clar) i a mi mateixa, a casa, me la plantificaven. Fins i tot, quan va néixer el meu germà, ens en varen fer unes quantes de petites per posar-hi les "peladilles" del bateig i recordo que cadascuna portava un llaç de colors diferent. Encara en corra alguna d'aquestes per algún recò (sense confits, jeje).

La veritat és que, de tant lletges que són, em semblen maques i tot. I sobretot UTILS.
Salut

Dolors

Nombre de missatges : 6
Data d'inscripció : 24/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

i si no soc de Bellvei? Empty Perfecte

Missatge  Adri-Admin Dg Oct 26, 2008 2:48 pm

A mi em sembla perfecte que gent de fora també participi i doni la seva opinió.
A vegades les coses es veuen molt diferents des de una certa distància, i per això el teu punt de vista pot ser molt interessant!

Gràciees!!
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

i si no soc de Bellvei? Empty A mi també em sembla perfecte

Missatge  Ramon-Admin Dl Oct 27, 2008 1:55 am

Clar que hi pots opinar! El plantejament del fòrum és per debatre temes d'interès pel municipi entre els veïns de bellvei. I què és un veí de bellvei? Algú que hi viu? Segons la meva opinió un veí de Bellvei és tot aquell que li interessi el que li passi al poble i que se'l estimi, per molt que no hi visqui.

Jo he crescut a Bellvei, i em considero bellveienc, però si mai acabo anant a viure fora, cosa que espero que no sigui així, però sempre pot passar, em seguiré considerant veí de Bellvei. Per tant m'alegro que hi participis, i no calia demanar permís!

Benvingut/da!
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

i si no soc de Bellvei? Empty Re: i si no soc de Bellvei?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum