Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

caravana de les gorres de cop fins a Galicia

Ir abajo

caravana de les gorres de cop fins a Galicia Empty caravana de les gorres de cop fins a Galicia

Missatge  les gorres de cop Dv Oct 24, 2008 12:31 pm

La cultura étnica de Bellvei, qui ho pot dubtar, és la artesania de les gorres de cop. Com sol passar que ningú és profeta a la seva terra, les nostres gorres s'esforcen a no desaparèixer però els hi convé alguna empenteta.
Les hem portat des de Salt fins a Pinell de Brai per diferents poblacions aprofitant les fires
Hi ha en estudi la possibilitat d'anar a Galicia, convidats per un taller d'artesania, a mostrar les nostres gorres. Per fer-no necessitem d'una persona jove d'esperit, amb disponibilitat d'una setmana a mitjans de desembre, que ens pugui donar un cop de mà. Despeses cobertes. Però ho hem de decidir aviat. Algú s'anima a tastar aquest estil de fer i compartir l'artesania? Surprised
les gorres de cop
les gorres de cop

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 24/10/2008

http://webfacil.tinet.org/gorres

Tornar a dalt Ir abajo

caravana de les gorres de cop fins a Galicia Empty Caravana de gorres de cop

Missatge  ejosep Dv Oct 24, 2008 3:26 pm

Jo he estat participant en diferents llocs de fires i m'he sorprés de lo que fan sentir les gorres de cop a quasibé tothom que ja ha passat la primera joventut.

Val la pena poder conservar, donar a coneixer això tant de Bellvei.

Jo si m'hi volen m'hi apuntaré a aquesta caravana per anar a donar a coneixer aquesta artesania als nostres amics gallegs.

Endavant.

ejosep
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

caravana de les gorres de cop fins a Galicia Empty De que estracta akesta falta d'ajuda?

Missatge  Gurú Dg Oct 26, 2008 2:56 am

Una pregunta molt simple: De què es tracta aquesta falta d'ajuda? Perque no puc faltar a les clases, pero expliqueu de quina mena d'ajuda es tracta, pq Galicia em crida! jejeje

Gurú
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

caravana de les gorres de cop fins a Galicia Empty cinc cèntims del que ens cal

Missatge  les gorres de cop Dg Oct 26, 2008 3:14 am

Hola Gurú,
es tractaria de viatjar en furgo, amb eines i material, preparar el taller i fer-hi un curs de cinc dies de durada a 12 o 15 alumnes artesans o no, segons m'han dit, treballant amb ells vuit hores al dia. No és complicat però massa feina per només una persona.
Si hi ha algú interessat pot contactar amb l'Associació i demanar per l'Anna, que soc jo, Wink
les gorres de cop
les gorres de cop

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 24/10/2008

http://webfacil.tinet.org/gorres

Tornar a dalt Ir abajo

caravana de les gorres de cop fins a Galicia Empty Re: caravana de les gorres de cop fins a Galicia

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum