Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Estació meteorològica online a Bellvei

3 participantes

Ir abajo

Estació meteorològica online a Bellvei Empty Estació meteorològica online a Bellvei

Missatge  ManelS Dl Gen 12, 2009 1:55 pm

Bé, per si hi ha algú interessat en el tema meteorologia, acabo d'estrenar una estació online amb les dades meteorològiques a l'instant a Bellvei. Forma part també de la xarxa "Meteoclimàtic" i a més podeu consultar des de on sigeu les dades en temps real de temperatura, humitat, vent i pluja a través de la web que he creat... la veritat és que no sé com penjar un link en aquest foro....ho intento i no surt mai...bé feu un buscar a Google per "MeteoBellvei" i el primer link que us surti i si nó clickeu a ***.telefonica.net/web2/meteobellvei/ canviant les estrelles per www (tampoc sé perquè elimina els links aquest foro automàticament)....
La web és provisional, i quan tingui temps aniré millorant-la.... s'accepten recomanacions i no cal dir que a partir d'ara ja la podeu posar als vostres favorits....

ManelS
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Estació meteorològica online a Bellvei Empty Re: Estació meteorològica online a Bellvei

Missatge  Ramon-Admin Dl Gen 12, 2009 2:43 pm

Enllaç: http://www.telefonica.net/web2/meteobellvei/

Manel per posar link tens una pestanya sobre d'on escrius entre una f i una fotografia, allà et demana que posis el vincle i l'escrius i te'l inserta.

I felicitats pel web, l'he trobat molt útil!
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Estació meteorològica online a Bellvei Empty Estació metereològica online

Missatge  Rosa Dl Gen 12, 2009 9:56 pm

Felicitats Manel.

Si em dones permís, penjaria un link a la web de Ca La Florinda, la trobo molt útil tal i com diu el Ramon.

Rosa

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 27/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Estació meteorològica online a Bellvei Empty cap problema

Missatge  ManelS Dt Gen 13, 2009 12:51 am

Gracies Rosa,
cap problema, com més útil millor .... aquest és l'objectiu d'aquesta eina...
Ramon ja ho faig així pero no em funciona això de publicar links.. potser és que no estic registrat, no sé....
.

ManelS
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Estació meteorològica online a Bellvei Empty Re: Estació meteorològica online a Bellvei

Missatge  Adri-Admin Dt Gen 13, 2009 1:51 am

eii! m'ha agradat molt la web Manel!
Es podran anar acumulant les dades, i després consultar, per exemple, un resum de l'any i coses així?
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Estació meteorològica online a Bellvei Empty dades

Missatge  ManelS Dt Gen 13, 2009 9:48 am

Efectivament, és el que estic muntant ara a la nova web. Quan la pengi us aviso... pero vaja, ja ho veureu perque substituirà l'actual. Hi haurà gràfics i dades per mesos i anys de tots els paràmetres registrats, si teniu suggeriments sobre aquestes coses s'accepten recomanacions. Em podeu dir el que us intessa que aparegui a la web i si puc ho inclouré. Si algú te fotos de fenòmens meteorològics a Bellvei també me les pot passar per penjar-les... vull fer un recull de fotos històriques... en fi...el que em digueu.

ManelS
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Estació meteorològica online a Bellvei Empty el temps

Missatge  GEMA Dt Gen 13, 2009 10:27 pm

Manel,
Som veïns, jo anava cada dia al teu bloc per sapigue la previsió i la temperatura que estava fen a temps real, m’ha segut molt útil principalment aquests dies de gelades, gracies per la iniciativa.
Per cert, el meu marit amb pregunta si pots dir-me el model de l’estació, ell també és aficionat.
Crec que el tema interessa i que la www. tindrà molta requesta, ja veuràs quantes visites.

GEMA
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Estació meteorològica online a Bellvei Empty Dades estació

Missatge  ManelS Dc Gen 14, 2009 1:32 am

Gema les dades son a la fitxa de l'estació a la eb de meteclimatic. Per començar he instal.lat una Pce-fws20 un model no massa conegut quehe hagut d'adaptar una mica per a que doni les millors lectures, sobretot en temp. i humitat... pero de moment estic content... es pot comprar per internet i no és excesivament cara.

ManelS
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Estació meteorològica online a Bellvei Empty Re: Estació meteorològica online a Bellvei

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum