Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament

4 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament - Página 2 Empty Quin gust llegir segons què

Missatge  INVITAT Dc Oct 22, 2008 6:30 pm

La veritat és que llegint comentaris com el del Manel dona gust passar-se per aquest foro, encara que de vegades t'has d'empassar asteroides caiguts d'altres planetes.....

INVITAT
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament - Página 2 Empty Tan lluny de tu com de Jupiter

Missatge  Adri-Admin Dc Oct 22, 2008 6:40 pm

A mi personalment se m'han acabat les ganes de discutir amb personatges com en Jupites, que semblen arribats directament d'altres èpoques. Si a tu t'agrada aixo de "que haya alguien que mande i otros que obedezcan" aplica-ho a casa teva, però crec que el poble hauria d'estar governet de manera més acord amb els temps que corren. Res més a dir. Tu tens la teva opinió, i no pot estar més lluny de la meva.

Per mi l'estrella vermella segueix significa llibertat, digui el que digui la Wikipedia, i el comunisme, per mi, no és llibertat. Crec que parlar de comunisme avui dia, està tant desfassat com les teves opinions referent al "desmadre" i el "alguien que mande i otros que acaten".

I deixa a Jupiter tranquil, que amb un telescopi senzill el pots veure sempre que vulguis.

FI
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament - Página 2 Empty por favor, Ramon no intentes confudir

Missatge  jupiter Dj Oct 23, 2008 12:39 am

En ningun momento he puesto en boca tuya nada de lo que afirmas en tu post, el mio iba dirigido a Adri y a ti, y en el hacia referencia a cosas que si habiais dicho o el u el otro y que cada uno se responsabilice de sus palabras, no hace falta que me aclares que es lo que habia dicho cada uno, me a quedado mi claro.
Tampoco he dicho en ningun momento que se haya faltado el respeto a nadie, si te fijas y lees atentamente verás que hago una pregunta: "No creeis que estais menospreciando o infravalorando el trabajo de los concejales del equipo de gobierno?", he dicho el trabajo no los concejales.
Tampoco he dicho en ningun momento que para mi respetar a alguien sea callar y obedecer, tal como tu afirmas que yo he dicho. Por tanto, Ramon no confundas ni intentes confundir, por favor.
En cuanto al tema de la estrella, los simbolos no se interpretan ni mal ni bien, son lo que son, igual que una aguila imperial no es una paloma de la paz o las ss nazis son el numero 44. dicho esto no voy a insistir mas en el tema, y repito que no me molesta en absoluto y que cada uno es muy libre de utilizar lo mas le agrade.
y sobre todo que no se pierda el buen rollo, ¿vale?.
Saludos.
PD. Y lo de la radio todo solucionado y sin necesidad tanto ruido.

jupiter
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament - Página 2 Empty si has pensat que volia confondre ho sento de veritat

Missatge  Ramon-Admin Dj Oct 23, 2008 12:49 am

No era la meva intenció confondre, era com havia entès el teu missatge, i a conseqüència he respost. Havia interpretat que al ser el missatge dirigit als dos deies que haviem dit això. Simplement feia una aclaració ja que el que havies penjat al teu post jo no ho havia dit.

Lo de la falta de respecte és com ho havia interpretat, al tu realitzar la pregunta pensava que interpretaves que nosaltres faltavem al respecte opinant. Si no és així m'alegro que ho diguis, i et demano disculpes. La meva intenció no era intentar confondre a la gent ni molt menys, déu mon guard, simplement el teu missatge l'havia interpretat d'aquesta manera.

Lo de l'estrella no tornaré a dir perquè la vam posar, ja ho he dit, per nosaltres era com a símbol de llibertat simplement.

I res més, t'asseguro jo que per part meva el bon rollo no acaba, si discuteixo al fòrum és perquè m'agrada, i si tots opinessim igual seria aburrit.

Apa salut, i espero haver-te aclarat que no era pas la meva intenció confondre el que tu deies si ho veus així, sinó donar-te una resposta a com jo ho interpretava, que crec que no sóc l'únic que ho ha interpretat de la mateixa manera.

De totes formes el que dius que s'ha solucionat de totes formes sense tan soroll, crec que si no hagués sigut per la pressió popular que s'ha generat a internet entre el blog de la gemma i aquest fòrum l'ajuntament no hagués canviat d'opinió. Crec que han fet bé, però massa tard. Després de la pressió.


Editat per darrera vegada per Ramon-Admin el Dj Oct 23, 2008 12:57 am, editat 1 cop en total
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament - Página 2 Empty

Missatge  Adri-Admin Dj Oct 23, 2008 12:54 am

El tema de la radio s'ha solucionat gràcies a "tanto ruido", no t'equivoquis!

Pel que fa al "buen rollo", si en algun moment s'ha perdut, ha estat desde la aparicio estelar de Jupiter.

Gràcies
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament - Página 2 Empty a Adri

Missatge  jupiter Dj Oct 23, 2008 1:02 am

Lamento que no quieras debatir, que no discutir, mas conmigo. Yo respeto tus ideas y tus opiniones sin entrar en si pareces un personaje del pasado, presente o futuro.
En cuanto a la famosa estrella, lo mismo que le he dicho a Ramon. Y querer ignorar una fuente de información como Wikipedia no me parece lo mas acertado.
Y no te obsesiones con Júpiter, que está ahi se vea o no se vea.
Saludos. flower

jupiter
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament - Página 2 Empty Re: Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament

Missatge  Adri-Admin Dj Oct 23, 2008 1:12 am

Les teves idees han quedat prou clares ( i crec que les meves també).

Però si vols debatre, debatem, però llavors argumenta...Perque dius que no feia falta "tanto ruido"? No ha quedat prou clar que la rectificació ha sigut concequència directa de la moguda que s'ha organitzat?

Pel que fa a l'obsesió amb jupiter...el que n'ha començat a parlar has estat tu.

Gràcies i bon rollo
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament - Página 2 Empty Cansat ja de l'estrella

Missatge  Ramon-Admin Dj Oct 23, 2008 1:24 am

Una mica pesadet amb el tema de l'estrella ho ets, ja t'ho hem explicat, o no? que més vols que et diguem, no ignoro les fonts d'informació pas, però t'ho he dit i t'ho torno a repetir, la vam posar com a un símbol de llibertat, no d'idees comunistes. Si et molesta obre un post dient de treure-la i que la gent opini, si la gent creu que s'ha de treure es treurà i santes pasques. I em dius que no et molesta però no pares de treure el mateix tema.

Si creus que aquest fòrum no és objectiu, no hi escriguis, que vols que et digui, fés el que et sembli. Nosaltres no hem d'estar justificant cada moment que tothom és lliure d'escriure-hi. Que no censurarem a ningú, que no treurem cap missatge pas.

Clar que opinarem segons el nostre parè i ja està. No ho sé és que es fa una mica cansada la converça si tota l'estona es parla del mateix, i ja t'ho haviem justificat, no?
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament - Página 2 Empty asunto concluido

Missatge  jupiter Dj Oct 23, 2008 1:24 am

Me alergro que las posibles malas interpretaciones se aclaren. Porque " Parlant s'entent la gent". Gracias.
y no es por nada pero por lo que he leido hasta ahora si no fuera por "la aparición estelar de Júpiter", como dice Adri, este foro seria un poco aburrido, porque os pasais el dia dando la razon los unos a los otros, y es que "donde todos piensan igual nadie piensa".
En cuanto a lo dicho de la radio y el ruido me referia a que al final todo se ha solucionado sin tanto ruido por parte del ayuntamiento, que es en definitiva es quien a solventado el tema, creo.
Adri, buen rollo de verdad.

jupiter
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament - Página 2 Empty Re: Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament

Missatge  Adri-Admin Dj Oct 23, 2008 1:34 am

I no creus que l'ajuntament s'ha sentit "lleugerament" pressionat, arran de tot el que s'ha generat? Ho potser creus que haguessin rectificat si ningu hagués parlat del tema? Jo sincerament penso que s'han adonat que s'havien passat tres pobles, i que la cosa s'els estava girant totalment en contra. Per tant no cerc que el merit sigui de l'ajuntament, sino de tota la gent que ha entrat al forum i ha opinat al respecte. Encara que hagi sigut per donar-nos la rao uns als altres.


Per cert, sense deixar el bon rollo, afegire un tros de la cita de Wikipedia per la entrada "estrella roja" (que et deus haver descuidat):

"La simplicidad y fuerza gráfica de este emblema ha ocasionado ser significante de otras muchas realidades. Así, tienen una estrella roja como logo el proyecto Mozilla, la cerveza Heineken y el estado estadounidense de California.
La Bandera de Panamá tiene una estrella roja de cinco puntas en el segundo cuartel inferior derecho, de color blanco que simboliza la autoridad y la ley."

Ho veus, com tot te multiples interpretacions...

Gràcies!
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament - Página 2 Empty Estrella

Missatge  Itaca Dj Oct 23, 2008 1:37 am

Que pesat que ets amb l’estrella, Jo la interpreto com un símbol independentista i m’agrada fer-ho així i que cadascú la interpreti com vulgui.
Ja posarem la del Estel que te mes colors y potser t’agradi més.
Salut i força … Independència

Itaca
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament - Página 2 Empty itaca 4 paraules

Missatge  Ramon-Admin Dj Oct 23, 2008 1:40 am

ets el meu ídol! xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD M'has fet riure molt amb lo de posar l'estrella de l'Estel!
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament - Página 2 Empty Tot es al Cel

Missatge  Itaca Dj Oct 23, 2008 1:46 am

Ei, no riguis que aixó de les estrelles i els planetes es cosa seria, ja ho veus no? Very Happy

Itaca
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament - Página 2 Empty les referencies

Missatge  invitat Dj Oct 23, 2008 10:29 am

Jo passaria de la gent estrellada o dels visionaris planetaris....cito:"igual que una aguila imperial no es una paloma de la paz o las ss nazis son el numero 44." veieu quins son els seus referents.... jo ni el contestaria....

invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament - Página 2 Empty Ara més que mai necessitat tota la veritat

Missatge  manel Ds Oct 25, 2008 11:57 am

Bé, senyors, després de llegir l'article del 3devuit sobre l'afer de la censura ara sí que més que mai necessitem saber la veritat de tot plegat, o sigui que Gemma, abans que l'alcalde et converteixi en una altra de les "mentideres del regne" (club al qual ja hi estem abonats uns quants) i tenint en compte la sinceritat a que ens hem compromés a tenir en aquest foro, et convidaria que ens expliquessis a tots com va anar la censura, perque segons l'alcalde sembla que tot plegat va ser un malentés teu que no devies entendre bé el que et deien... Evidentment això últim és una ironia. No dubto gens de tot plegat, però explica-ho tot sisplau!!! amb noms i cognoms !!!
1. Qui va ser qui personalment et va prohibir fer el debat?
2. ho va decidir ell o va posar el nom d'algú altre? amb alló de "...fulanito m'ha dit que no ho pots fer".

Cal que ens deixem de tonteries i treure la màscara a tothom.... encara que això ens comporti, com m'ha passat a mi, ser amenaçat i insultat al mig del carrer, com m'ha passat per denunciar públicament el que està passant amb la censura a la ràdio de Bellvei. Però ja estic acostumat a aquestes coses, no és la primera vegada. Afortunadament no ofèn qui vol sinó qui pot.

Per cert, em sembla indigne l'article del tres de vuit.
Us el deixo sencer per a que el valoreu però el més greu és la manipulació que fa de les afirmacions de la Gemma sobre el cas.
L'autor de l'article diu que la Gemma ha dit al seu blog: "....mai m’han prohibit parlar d’un tema d’interès local a Bellvei Ràdio ...." quan al seu blog la Gemma diu textualment: M'han prohibit parlar d'un tema d'interès local a Bellvei Ràdio.
affraid
És totalment reprobable aquest afegit del mai que no apareix enlloc del blog de la gemma abans d'aquesta frase i que canvia totalment el significat i el posicionament de la periodista.

En fi, aquí us deixo l'article sencer que també podeu veure a la web del 3 de vuit.

Una periodista de Bellvei Ràdio assegura al seu blog que li van censurar un debat

BELLVEI

Ferran Rodríguez

L’emissora municipal Bellvei Ràdio, que dilluns de la setmana passada va encetar una nova etapa amb més hores de programació, oferirà divendres que ve, a la tarda, el polèmic debat sobre el projecte de construcció de setze dúplex al nucli antic, en concret a la casa coneguda com a ‘Cal Ponico’.


Aquest debat, previst per emetre’s des 1/4 i cinc de 8 fins a les 8, ha suscitat certa polèmica i enrenou a causa del que l’alcalde, Josep Fonts, ha qualificat de “malentès”. La periodista local Gemma Urgell que, des de l’inici de les emissions col·labora amb l’emissora, va dir que en el seu programa, que porta per nom “Tarda de parxís”, just a l’inici de la nova temporada, faria un debat obert sobre el projecte de 16 dúplex a construir al nucli antic i que, segons ja ha publicat el 3d8, està provocant el rebuig d’un grup de veïns.
L’alcalde del municipi, Josep Fonts, que aquells dies era de viatge, ha dit que “deuria haver-hi un malentès entre la periodista i l’encarregat de l’emissora, Josep Cansino, perquè en cap moment se li va dir que el debat no es podia fer, sí que és cert, que el responsable de l’emissora fins llavors va dir a la conductora del programa que es dirigís al periodista Joan Enric Vidal que, en aquesta nova etapa, és el director de l’emissora”.
Fonts ha confirmat que dilluns passat va haver-hi una reunió per tal de reconduir i aclarir el tema i ha quedat clar que “el debat es farà i a nosaltres, el govern, ens interessa que es faci perquè així els oients sapiguen de bona font el projecte perquè ens consta que no s’està dient tota la veritat vers el tema”. La suspensió temporal del debat va fer que el tema es fes públic a la xarxa Internet on la mateixa periodista assegurava fa uns dies, abans de la reunió amb l’alcalde que “mai m’han prohibit parlar d’un tema d’interès local a Bellvei Ràdio però em vaig acomiadar perquè no entenc com, des de l’Ajuntament, se’m prohibeixi que parli d’un tema candent”.

manel
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament - Página 2 Empty Increibel

Missatge  Adri-Admin Ds Oct 25, 2008 12:43 pm

Davant d'això que es pot dir?
Nose com no els hi cau la cara de vergonya a tots plegats...
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament - Página 2 Empty Re: Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament

Missatge  Gemma U. Ds Oct 25, 2008 8:49 pm

Bona tarda. No he contestat abans perquè he anat a buscar bolets i n'he trobat 2 cistells.
Bé, en relació a l'article del 3 de vuit, vaig al·lucinar. No ho vaig llegir fins ahir a la tarda i, un cop llegit, el primer que vaig fer va ser trucar al periodista per comentar-li que l'alcalde no era de viatge quan va passar tot això de la ràdio, sino que estava a Bellvei i amb contacte amb el director i el personal de la ràdio. I també li vaig comentar que creia que s'hauria d'haver posat en contacte amb mi i no només incloure a la notícia quatre frases del meu blog tretes de context i declaracions de l'alcalde. La seva excusa va ser que no sabia el meu telèfon. Doncs que el busqui, per alguna cosa és periodista. A més, al meu blog pot trobar el meu mail.

En relació a la censura, no he conegut el director de la ràdio fins aquest dimarts passat (en la reunió que vaig mantenir amb l'alcalde, el regidor i el director per buscar una sortida a tot plegat) i, com he anat fent al llarg d'aquests 6 o 7 mesos de programa a Bellvei Ràdio, em posava en contacte amb el Josep Cansino i li proposava el tema a tractar, l'entrevista, perquè em dones un cop de mà per localitzar els entrevistats. En aquest cas, li vaig dir que voldria fer un debat sobre el casc antic. Al cap d'un parell de dies em va dir que el director de la ràdio i l'alcalde creien que millor no tocar el tema. No vaig dir res fins que, dos dies més tard, el vaig trucar i li vaig comunicar la meva renúncia al programa de ràdio explicant per a què. Ell li va dir a l'alcalde, així em consta per les dues parts, però no vaig rebre cap trucada ni res. Al cap d'uns dies, vaig fer entrar una carta a l'ajuntament explicant la meva renúncia al programa i vaig donar-ho a conèixer al blog.

Això és el que va passar.

Gemma U.
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament - Página 2 Empty tot clar, claríssim!!!!

Missatge  freebell Dg Oct 26, 2008 6:22 pm

Gràcies Gemma per respondre la crida del Manel. Ara sí que tot està claríssim. Al marge de la manipulació periodística de qui firma una notícia plena de mentides, manipulacions i falsedats, ( alucino amb el tros on el periodista arriba a dir "suspensió temporal del programa !!!!!!!!"") que el deixa amb el cul a l'aire a ell i li resta tota credibilitat a partir d'ara (com a mínim per a mi) queda clar també qui ha participat en aquesta cafrada de la censura:
El treballador de l'emissora per fer de "ciorreveydile" dels qui manen i no deixar fer els col·laboradors amb plena llibertat.
L'alcalde i el director Vidal per censurar directament el programa.
Aquests dos, una altra vegada. per mentir al periodista i per passar de la Gemma a qui ni van trucar ni li van demanar explicacions de perquè plegava fins que no hi va haver rebombori a la xarxa i li van començar a trucar dels mitjans o del carrer o de la gent que veia que la cosa es "desmadrava" utilitzant qualificatius que fa servir aquesta colla en aquest mateix foro.
I finalment retratat el mateix alcalde, un altra vegada, al qui no li queda més remei que empassar-se la censura i deixar fer el programa.

el que deia...tot molt claret... ara que cadascú aguanti la seva consciència, si pot!

freebell
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament - Página 2 Empty alucinant

Missatge  Ramon-Admin Dl Oct 27, 2008 12:36 am

no tinc res més a dir.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament - Página 2 Empty Re: Censura de la llibertat d'expresió per part de l'ajuntament

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum