Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Salvem el casc antic!!

+9
Nino
JOSEANGEL PASCUAL CASAS
Amics de Bellvei
Magí
Frodo
joseph
Adri-Admin
gallo
Ramon-Admin
13 participantes

Pàgina 13 de 15 Previ  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Següent

Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty Re: Salvem el casc antic!!

Missatge  el deceb Dt Des 09, 2008 10:09 pm

Aquesta situació comença a fer una mica de pena. De veritat no pensen fotre el més mínim cas d'aquest fòrum la gent de l'equip degovern? Pensen fer com si no existís per sempre més? no ha tingut prou impacte? No ha escrit prou gent preocupada? Ja sabem que l'alcalde té poc temps per perdre amb causes "grises"...però aquesta "indiferència" vers aquest fòrum està arriban a traspassar els límts del ridícul! De veritat no ho veu senyor alcalde? Perquè llegir, tots savem que llegeix! Com ho fa perquè no li cagiui la cara de vergonya? I la resta de l'equip de govern? PENAAA! Pena us hauria de fer creure que representeu a un poble i després mostrar aquest pasotisme tant i tant descarat! A mi el que em feu es vergonya!
Vergonya de pensar que us he estat votant durant tant temps, i només ara m'estic adonant de com sou realment!!! De com de poc us importa la gent...sisi,aixó està quedant molt clar!!!

Apa que vagi bé!

Una felicitació als creadors!

el deceb
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty el deceb

Missatge  anònim Dt Des 09, 2008 10:21 pm

el deceb,el veí, un altre i a saber quans pseudònims més es la mateixa persona
imaginat s´hi és gran aquet forum
amb trampas no és va a cap lloc

anònim
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty d'anònim a anònim

Missatge  anònim Dt Des 09, 2008 10:32 pm

i tu, segurament ets el sr. Alcalde, un de sol. Sí, un sol anònim davant de tants anònims guanyen els anònims més nombrosos.

Però et diré una altra cosa més -d'anònim a anònim-, cap persona -i quan dic persona em refereixo a qui escriu amb noms i cognoms- ha defensat l'alcalde, els seus arguments i el seu panfelt en aquest fòrum i en canvi moltes persones han donat la cara amb arguments convincents en sentit contrari.. O sigui: 10 a 0 a favor dels anònims que reclamen debat i no se'ls dona.. no n'hi ha prou amb els vots cada 4 anys, la democràcia s'ha de demostrar dia a dia..

anònim
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty Per tal que no passi el que dieu...

Missatge  Ramon-Admin Dt Des 09, 2008 10:35 pm

Per tal de mostrar més credibilitat i que no passi el que diu l'anònim, que algú escrivís varies vegades com a diferents persones, podeu registrar-vos al fòrum, i utilitzar sempre el mateix nom/pseudònim. Crec que seria bo per tots, ja que així es mostraria més credibilitat dels missatges recollits aquí.

És senzill de fer, però si hi ha algú que no sap com fer-ho aquí us ho explico:

Al Menú de dalt, trobareu un botó que posa Registrar-se. Clickeu-hi sobre.

Us apareix una finestra amb les condicions del fòrum, premeu a Estic d'acord amb aquestes condicions i tinc exactament o més de 13 anys d'edat.

Us apareix una pantalla que heu d'entrar la següent informació: Nom o Pseudònim, Correu electrònic i Contrassenya (No la contrassenya del correu electrònic, sinó la que usareu per escriure amb el vostre nom), us torna a demanar la contrassenya, escriviu-la.

Ja podeu utilitzar el vostre nom d'usuari, que ningú més del fòrum podrà utilitzar, per fer-ho heu d'anar al menú de dalt a Iniciar sessió, escriure el nom d'usuari i la vostra contrassenya i ja està!


Apa ens veiem!
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty Re: Salvem el casc antic!!

Missatge  Adri-Admin Dt Des 09, 2008 10:39 pm

A mi m'agradaria saver en que et bases per fer aquesta afrimació anonim 1.
Mentre tu també escriguis com a anonim no crec que sigui just críticar el que facin els altres anònims...més que res perquè tampoc sabem qui ets tu...
Algú ha dit que potser ets l'alcalde...per no crear aquests dubtes estaria bé seguir el consell del Ramon!!!

Que vagi bé!!!
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty IMPORTANT: Usuaris registrats no validats.

Missatge  Ramon-Admin Dt Des 09, 2008 10:48 pm

IMPORTANT:

Acabo de detectar que hi ha una sèrie d'usuaris que es van intentar registrar però no van activar el seu compte!

És important posar el mail correctament!! Per tal de poder validar el vostre compte al fòrum, s'us enviarà un mail al vostre correu on haureu de dir que esteu d'acord en crear el compte!

Els vostres mails no seràn usats en cap moment pels administradors d'aquest fòrum per res, tansols en el cas que s'hagi d'anunciar alguna cosa que afecti al fòrum, o algun tema que es debati, que creiem que pugui ser del vostre interès.

Torneu doncs si voleu a registrar-vos, i activeu el compte!

Merci!
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty anonims

Missatge  Gemma Dt Des 09, 2008 10:52 pm

Voldria replicar a aquest anònim per dir-li que si, que hi ha molts anònims en contra de la política que s'està fent des de l'equip de govern, però també hi ha molta gent que signem amb el nom i fins i tot alguns, amb el cognom. I aquests també existim (igual que les 62 famílies que han signat). Però, en canvi, que defensin l'equip de govern només n'hi ha un (el pasqual), la resta d'anònims que defensen els que "ens governen" no aporten res amb els seus comentaris sino que només crispació. Per mi, aquests anònims són només grafitis en una paret, una bretolada d'algú que està molt enfadat i perd els papers.
D'altra banda, aquestes famílies que han signat, són nombroses, són monoparentals, són contant els avis, els nèts, els tiets,... perquè si multipliquem aquestes famílies per 4 membres surten un total de 248 persones. Déu n'hi do per un poble com Bellvei, no?

Gemma

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 22/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty gemma

Missatge  anònim Dt Des 09, 2008 11:26 pm

observa neutralment els comentaris de pseudònims en contra de l´equip de govern
i diguem si són congruens o són grafitis.
jo m´ho miro desde una posicio neutral hi ho veitx

anònim
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty Anonims i arguments

Missatge  Adri-Admin Dt Des 09, 2008 11:37 pm

No estic gens d'acord en que tots el missatges anonims que critiquen a l'equip de govern ho facin sense arguments! Ni ha hagut tants que afiramar el que dius és impossible! Evidentment que n'hi ha que només critiquen i són "grafits", peró ni molt menys tots.
El que és inegable és que tu també estàs escribint com a anònim, i de moment d'argument no n'has donat cap. De fet ni tant sols has entrat a parlar del tema que s'esta tractant en aquest post...I t'asseguro que m'agradaria que ho fessis, i quanta més gent que opini diferent ho fes millor!!!
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty sembla que ’aquí es pot dir tot

Missatge  GEMA Dc Des 10, 2008 12:46 am

Hi ha gent de bona fe que llegim les diferents reaccions que han produït desprès de que el Sr. Fonts ha fet el seu comunicat sobre de com ell veu el problema que s’ha produït amb aquesta casa de cal Ponico, i també amb les normes subsidiàries.

Hi ha gent de bona fe que llegim les diferents reaccions que han produït desprès de que el Sr. Fonts ha fet el seu comunicat sobre de com ell veu el problema que s’ha produït amb aquesta casa de cal Ponico, i també amb les normes subsidiàries.

Moltes de les persones que escriuen sota els diferents pseudònims l’únic que estan fent es treure coses que no tenen res que veure am el tema, solament aprofiten per insultar, crec que el moderadors son massa complaents i no moderen el tema de forma positiva, ja que lo que esta escrit, escrit queda.

Ramon, Adri s’ha escrit per part vostre que esteu oberts a totes les persones que vulguin intervindré. No se si aquest senyor (el alcalde) fa intervencions aquí, però segurament que ell i alguns membres de la seva família si que llegeix aquest fòrum, amb "accións" molt desagradables que solament volen provocar "reaccions" contradictores i han fet del fòrum una plataforma de insults per veure que passa. (sembla que ’aquí es pot dir tot).

Lo que esta fet ja no te remei. Perquè no som constructius i utilitzem aquest blog per dir com volem quès faixin les coses,

El Josephus en algunes dels seus paràgraf (crec que moderant), diu: “Protegir el casc antic no vol dir necessàriament que no s’hi poguí construir, ni que una casa es pugui convertir en dues o dues en una..., jo crec que la cosa ha d’anar més per l’aspecte final de l’obra, que es respectin les alçades, etc”., manifestacions quès podríem recollir per parlar de com volem que sigui el nostre poble,

GEMA
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty adri

Missatge  anònim Dc Des 10, 2008 12:56 am

jo no he dit que tots els misatges en contra del govern siguin grafitis,
aixó ho has dit tú adria.
quan els pseudònims venen de cara ningu demana que és desenmascarin.
els moderadors han de ser neutrals, peró si ho veus desde un del dos cantons és
difisil portar una neutralitat.
en aquet cas, per el meu paré i amb tots els respectes no ets apte per el teu càrrec

anònim
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty Repetició

Missatge  Adri-Admin Dc Des 10, 2008 1:32 am

mira anonim, aquesta conversa l'hem tingut tant jo com el ramon amb diverses persones desde que es va crear el fòrum, i les coses ja van quedar prou clares. Per qualsvol dubte al respecte pots rellegir el ja escrit.

No has dit que tots els missatges contra l'equip son grafits, és cert. Peró jo tampoc. T'agrairia que no volguessi fer passar el "blanc per negre..." eh? (està de moda no això?)
De totes maneres, si bé no ho has dit explicitament, crec que compendràs que aqui ningú "es mama el dit", i les preguntes retòriques les entenem...

En segon lloc, tant jo i el Ramon em comentat una infinitat de vegades que preferim que la gent no escrigui amb pseudonims, peró que si algú ho vol fer, no se n'eliminaràn els comentaris, a menys que es falti el respecte de manera directa. Aixó també ho pots rellegir si tens temps. Fins i tot jo mateix vaig expressar la meva disconformitat amb un missatge que atacava directament als polítcs (en especial als de Ciu) Ho vas llegir? En tot cas, sempre ho pots rellegir també.

En tercer lloc i per acabar, jo no en tinc cap de càrrec.
Aixó sí, desde el primer dia he expressat la meva opinió sense amagarme sota cap pseudonim.

Pel que fa a la proposta que t'he fet, de deixar aquesta discusió repetida i improductiva, i parlar sobre el tema del post, dedueixo que no en tens la més mínima intenció no?
Si m'equivoco me n'alegraré!

Que vagi bé!
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty Re: Salvem el casc antic!!

Missatge  Un palet Dc Des 10, 2008 2:22 am

Hoy en un periodico se podia leer:

“Mas supera los 2.000 amigos en Facebook. El Presidente de CiU aseguró que responde él mismo todos los mensajes que le llegan a través de la red y así dice está en contacto con muchísima gente. Pero el éxito de Mas todavía no alcanza los más de 3.200 amigos que ya tiene el Presidente del Parlament, Ernest Benach”.

Por que el alcalde no sigue el ejemplo? Acaso no són del mismo partido?

La verdad es que yo no entiendo como alguien que ocupa un puesto público se pueda negar a conectar con la gente, sea por el medio que sea. Yo creo que la idea de participación ciudadana que nos hace ver Rosa (ver página anterior) és muy importante. Què más da encontrar-se con opositores o con opiniones contrarias? También las podria tener de favorables..., lo importante es hablar. Llanzar papeles multicolores no es lo mismo que hablar. A los vecinos, si bien es verdad que pueden leerlo, no se les da la oportuidad de responder. Creo que si no es partidario de un debate ha de ser por miedo a que los vecinos que no tienen acceso al blog por no tener internet se enteren de la existencia de otras formas de ver i las encuentren mejores.

Como quiere que Mas supere a Benach si algunos de su mismo partido no son partidarios de usar del medio? Què diria Mas si supiera lo que passa en Bellvei?

Un palet
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty gemma i anònim

Missatge  Ramon-Admin Dc Des 10, 2008 2:24 am

Bé, jo i l'Adrià hem parlat d'aquest tema que s'èstà debatint en aquest post actualment. Creiem que teniu raó, fa falta moderació en el fòrum però no serem nosaltres qui la dugui a terme. Com bé ha dit l'anònim, tenim opinió, al viure a Bellvei, i la seguirem tenint i seguirem opinant.

Com que veiem que el fòrum necessita una moderació, i nosaltres no som moderadors, no ho hem sigut mai ja que no hem esborrat cap missatge, sinó que tansols hem sigut administradors, hem cregut convenient redactar el que podeu llegir en l'altre post titulat "anònims i moderació per part dels administradors"

Us agrairia que us hi passéssiu i ens diguessiu el què. És simplement una proposta per arreglar aquest tema, que creiem que pot ser al gust de tothom.

Gràcies!
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty el blanc i el negre de mas i banach

Missatge  anònim Dc Des 10, 2008 11:41 pm

¿algú és creu que aquets dos politics responen a 2000 i 3500 persones per internet?
tu que en penses manel?

anònim
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty al anònim

Missatge  sergi Dj Des 11, 2008 1:46 am

Segurament tens tota la raò, segurament que tenir 2000 o 3200 amics en el facebook no vol dir contestar-los, però el que crec es que en contesten molts més que el senyor Fonts.

sergi
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty @ l'anonim

Missatge  Manel S. Dj Des 11, 2008 9:54 am

Del tema respostes per internet. Crec que no ser-hi és un error gravíssim...no se si en mas o en benach responen o No... crec que fan algun comentari genèric per a tothom i que en algun ca deuen ser més personalitzats i ja està. Pero això no te importancia.... L'important és no menysprear un canal com aquest per connectar amb la gent. Això d'internet i la interacció amb la gent NO és el futur, és el present, una realitat incontestable i "passar" d'això és com negar avui la teoria de l'evolució de Darwin.
A Bellvei això també demostra, al marge de la falta de cintura d'alguns dels nostres representants, la seva antigor i Necessitat de"reciclatge", en el sentit electoral de l'expresió.

Manel S.
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty al manel

Missatge  anònim Dj Des 11, 2008 10:07 am

totalment d´acord
ara, si l´exelentisim entres al foro, el llençerien als lleons i no ho deu voler.

anònim
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty Re: Salvem el casc antic!!

Missatge  maria Dj Des 11, 2008 11:22 pm

No crec que sigui que tingui por que li llencem els lleons, simplement no té costum de parlar amb la gent, està acostumat al "ordeno y mando" i, per tant, ell sentencia mitjançant el famós panflet i es queda tan ample. És el que tenim i el que tindrem que aguantar fins que al poble la gent començi a obrir els ulls (sembla que a rel d'aquest forum ho comença a fer), apa, una abraçada.

maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty que no ho fa bé?

Missatge  Julià Dj Des 11, 2008 11:52 pm

Fins ara durant més de 20 anys, ningú s'ha queixat del Josep Fonts i Batlle, alcalde de tots, fins que ha arribat l'entesa i ho ha esgavellat tot. A què ve ara tanta tonteria del casc antic. Quatre pedres i molts interessos pel mig. No és el mateix que un privat tingui interessos que els tingui l'alcalde. Té dret a guanyar-se la vida, no? després dels sacrificis que ha fet per tothom Twisted Evil

N'estic fins als collons de l'entesa! són els únics culpables del que està passant, tan bé que estàvem sense ells. Amb el camp de golf, el mateix. No és progrés, un camp de golf Question Question

entesa= pig

Julià
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty No coment

Missatge  Adri-Admin Dv Des 12, 2008 12:17 am

Crec que estaria bé que diguessis qui ets exactament, Julià, perquè crec que el teu missatge podria crear confusions importants....I estic segur que no és aixó el que vols.
Per ara no vull comentar-ne el contingut...Encara que dubto que calgui afegir alguna cosa.

Gràcies
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty Al dit Julià

Missatge  Milú Dv Des 12, 2008 4:59 am

Traducció del missatge anterior: “GU, GU..., GU, GUAU, GUAU”, no li veieu les dents? I ara a l´anglés: si estessim en l´absolutisme o en la dictadura ho faria perfecte, en estar en democràcia deixa molt que desitjar.

Milú
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty EL NUCLI ANTIC, UN BÉ ESCÀS?

Missatge  Amics de Bellvei Dv Des 12, 2008 12:32 pm

Benvolgut Sr. Alcalde de Bellvei,

El poble de Bellvei li demana un debat per a poder conversar i discutir el futur del nostre poble a través d’una comunicació directa entre els bellveïns i l’ajuntament; però a vostè només se li acut fer arribar una carta a totes les cases.

Com que ens és difícil i car fer arribar un escrit a totes les cases del poble, creiem necessari a través d’aquest blog, donar la nostra visió sobre tot el que vostè argumenta:

1. Sobre la Modificació Puntual de les Normes Subsidiàries, la gent del poble no s’havia queixat mai d’aquestes normes perquè no es coneixien les seves dimensions. Ara s’han conegut a causa d’un projecte immobiliari on es pretén derruir una casa i construir 16 habitatges en ple nucli antic de Bellvei. El tema és ben senzill Sr. Alcalde, es basa simplement en la sensibilitat de les persones, volem un Bellvei on hi hagi pisos atapeïts que no conservin l’harmonia del poble i que puguin ocasionar greus problemes de mobilitat en el casc antic?. Les 62 famílies (amb els seus respectius membres) que han presentat les al·legacions que tan mal de cap li estan causant, per què no se les escolta? Per què no vol fer el debat que des del “Fòrum de Bellvei: Expressa’t en Llibertat” tan li demanen? Potser és perquè té por que hi hagi més famílies que també estiguin en desacord amb vostè o que potser no sap defensar allò que és indefensable?

2. Finestres d’edificis a cal Ponico…, vostè mateix ho diu aquestes finestres es tapiaran igualment que es fes una casa, doncs així per què ho esmenta Sr. Alcalde? vostè diu que al casc antic hi ha edificis amb unes pèssimes condicions; però s’ha parat a pensar que perquè això passi hi ha dos culpables: els mateixos propietaris i també els governants. Els governants perquè no han fet polítiques de rehabilitació de façanes i no han buscat la manera de poder concedir ajuts per finançar aquestes obres; com s’està fent en molts ajuntaments.

3. Llicència d’obres, em sap greu esmentar-li que el projecte de 16 habitatges al mig del casc antic amb la llicència d’obres donada no complia escrupolosament, com diu vostè, la normativa vigent i que des del Departament d’Urbanisme ja li van fer saber. A més vostè mateix ho va explicar als mitjans de comunicació que de 6 punts complia 5 i mig, o sigui que això no és escrupolosament ja que també podem esmentar que es va concedir una llicència que no complia la normativa.

La funció de l’alcalde és donar servitud al poble, a tot el poble. Per tant, un alcalde no pot dir : “No em puc permetre perdre el temps, en causes tan grises com la que patim i si algú vol seguir aquest camí, allà ell… ni amb mi ni a l’equip de govern ens hi trobarà”. Perdoni, però aquestes causes grises afecten com a mínim a 62 famílies (i el casc antic no és tan gran).

Laia Urgell i Sergi Miravent
Amics de Bellvei
Amics de Bellvei

Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 27/10/2008

http://www.amicsdebellvei.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty AL "TAL" JULIÀ

Missatge  maria Dv Des 12, 2008 9:52 pm

Crec que hauries d'aclarir el teu cognom, perquè si no, tots donem per entès qui ets, o com a mínim que tens la mateixa poca educació i falta de respecte per qui no pensa com tu, que el tinent d'alcalde.

I NO! el camp de golf que tan defenseu (no se per quines ocultes i estranyes raons.....) no és progrés quan n'hi ha dos més a tocar d'aquest. Vinga home! que el de Calafell el veiem des de Baronia! per quins set sous n'hem de fer un altre al costat? per destruir el poc espai verd que queda a la zona i perquè quatre terratinents es facin d'or? Doncs no, ja n'estem tips de que feu el que vulgueu i mentre poguem defensarem la nostra opinió, perquè estem en una democràcia amb dret a opinar i a manifestar-nos o això tu no saps què és?

maria
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty MINI-CARTA D´AMOR (I)

Missatge  JOSEPHUS Ds Des 13, 2008 1:15 pm

UNA MIRADA

Algú odia a algú altre..., és perquè l´estima o l´ha estimat, ja que sense tal estimació prèvia l´odi no es donaria.

Si concebíssim el poble (Bellvei) com una sola casa, aquell odi no seria altra cosa que un cas de violència domèstica, un cas de maltracte de gènere..., com que Bellvei (el poble) no és una sola casa, es tracta llavors de violència local, d´un cas de maltracte veinal. I com qui usa d´aquesta arma, pròpia d´impotents, té poder..., potser caldria denunciar-ho, perquè un es sent indefens. Sigui doncs aquesta carta un primer pas cap a la denuncia.

Fins ara, estimat “bon veí" Julià.

JOSEPHUS
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 13 Empty Re: Salvem el casc antic!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 13 de 15 Previ  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum