Bellvei expressa't en llibertat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Salvem el casc antic!!

+9
Nino
JOSEANGEL PASCUAL CASAS
Amics de Bellvei
Magí
Frodo
joseph
Adri-Admin
gallo
Ramon-Admin
13 participantes

Pàgina 10 de 15 Previ  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Següent

Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty Un par de cosas

Missatge  iker21 Dj Nov 20, 2008 2:06 pm

Iremos por partes para no perder el hilo de los comentarios anteriores.

1º: Al sr. Pascual dices o expones que el consistorio ha tenido un considerable aumento considerable (el 116%) en el gasto de la ley de dependencia y te pones una medalla de conseguir el dinero llamando a las puertas indicadas para el caso, y yo me pregunto y para que os pagamos? Pues para hacer eso que dices y no para apoltronarse una silla (se que no es tu caso). Hablas de desgaste o riesgos... no entiendo bien que riesgo existe en exponer en un debate abierto la postura del consistorio ante cualquier tema, eso es democracia, debatir,escuchar,responder... no es tan difícil. No se trata de hacer una hoguera pública a nadie. mas bien al contrario, se trata de hacer las cosas de la mejor manera posible, de obtener el mayor consenso posible. Ya se sabe que nunca llueve a gusto de todos, pero el paraguas lo paga el pueblo que no se os olvide, por lo tanto cuanta mas gente entre al paraguas mejor. Espero que entiendas la metáfora.

2º: Xavier comenta el tema de las permutas que cree que sería una buena opción... no se mucho sobre este tema pero siempre que todos salgan beneficiados (pueblo,ayuntamiento y promotor) pues no una mala idea pero supongo que habrá matices complejos que solventar y ya se sabe que hoy en dia los intereses económicos priman ante cualquier otro tipo de interés, toda una lástima.

Y una pequeña observación, a título muy personal, alguien sabría decirme cuantos proyectos estan en marcha a dia de hoy con el presepuesto anual... es que o yo soy ciego y no lo se ver o durante este año no hemos hecho nada para mejorar el pueblo?

SI LUCHAMOS PODEMOS PERDER, SI NO LUCHAMOS ESTAMOS PERDIDOS

iker21

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 28/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty Debat i desgast

Missatge  Ramon-Admin Dj Nov 20, 2008 6:29 pm

Jose, no entenc que ens convidis a anar un per un a l'ajuntament per informar-nos, clar que hi podem anar, però no seria més fàcil exposar-ho en un debat obert a tothom qui hi pogués estar interessat?

Parles de desgast, no ho comparteixo amb tu. Crec firmement en el parlar de la gent, i que tothom es pot entendre,si es parteix d'una idea que no hi ha una sola visió vàlida, i que es pot parlar des del respecte, en això es basa el nostre sistema social. A mi m'agradaria escoltar la visió de l'equip de govern sobre aquest tema, i poder arrivar a conclusions entre tots no pot ser dolent. Desgast? Per informar a la gent sobre la problemàtica però des de totes les idees, no entenc el per què.

Tenim un problema en aquest poble crec, i és que es creu que la gent o són d'una banda o són d'una altra, o tenen una visió o una altra, i si no tenen la mateixa visió són contraris a nosaltres, llavors per que cal fer un debat, per tirar-nos els plats al cap? És una visió molt personal del que crec que es pensa.

Perdoneu-me però no m'agrada anar a favor d'uns o d'altres cegament, i menys en un poble on importen poc les idees en si del partit, com ja he dit puc estar d'acord amb moltes coses i en desacord amb d'altres, sigui qui sigui qui estigui al govern, i també puc canviar la meva opinió si crec que és errònia, o reafirmar-la si crec que era encertada. Però si no m'informo no ho puc fer, no em puc limitar a veure que es fan coses i no saber ni el perquè ni a què vénen, per això el motiu del debat, al igual que el motiu d'aquest fòrum, no per crear merder o desgast als polítics, per tenir informació i poder discutir, argumentar i opinar, i escoltar altres opinions per pensar. I no tansols la gent del carrer, tots, també els polítics.
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty aclariments i puntalitzacions

Missatge  xavier Dv Nov 21, 2008 12:37 am

Dius que t’has pres la molèstia de repassar les actes de quan jo era regidor es una llàstima que no hagis llegit les que feien referència a millorar, rehabilitar, subvencionar i evitar el despoblament del casc antic, entre d’altres actuacions proposades per evitar el deteriorament del mateix, i que MAI van ser acceptades.
En quan a l’afirmació de que vaig estar al equip de govern, estàs equivocat, jo no he format MAI part de cap equip de govern, tot i que en mes d’una ocasió vaig proposar que l’oposició tingues participació en les comissions de govern o que com a mínim es formessin comissions informatives i MAI es va donar cap oportunitat de que això fos així. Tu en canvi si que hi ets al equip de govern i dedueixo que alguna responsabilitat deus tenir dintre del mateix, com a mínim des de la teva incorporació.

Referent a que vaig tenir assignada una cartera, doncs si es cert, però hem permetràs que et puntualitzi alguns aspectes que crec que son importants.

- En data 4 de juliol de 1995 i mitjançant decret d’alcaldia num. 47.95 se’n va assignar la cartera de transport i que jo vaig acceptar.
- En data 12 de juliol de 1995 amb registre d’entrada 1326, vaig sol•licitar entrevista amb l’alcalde per tenir un canvi d’impressions per començar a desenvolupar l’esmentada cartera de transport, i transcorreguts 2 mesos i mig, exactament el 28 de setembre de 1995 vaig està convocat a una reunió a l’ajuntament per a tractar assumptes de la cartera de transport. I sorpresa¡¡¡, la reunió era per a comunicar-me la retirada de la cartera, que es va fer efectiva mitjançant decret d’alcaldia num. 72.95 amb registre de sortida 1419 del 10 d’octubre de 1995, al•legant una actitud negativa envers algunes propostes de l’alcaldia.
Com pots comprovar tinc la informació exacta del tema.

No obstant, en diferents ocasions vaig presentar varies propostes per millorar certs aspectes en l’àmbit del transport públic i que van estar rebutjades com tantes altres en diferents temes. I tu ho saps de primera ma perquè tu formaves part de la candidatura de la qual vaig sortir escollit regidor.

No tenia cap intenció d’avorrir al personal amb dades i anècdotes que van passar fa molts anys, però crec que es comprensible que si es diuen coses que poden prestar a confusió s’intentin aclarir.
Gracies.

xavier
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty aclariments i puntualitzacions (2)

Missatge  xavier Dv Nov 21, 2008 1:09 am

Que haig d’interpretar de la frase de la benzina?, que soc un incendiari?

Hem limito a donar la meva opinió en temes que apareixen en aquest fòrum i que sembla preocupen a una bona part del poble i que hem dona la impressió que l’equip de govern, incloent-te a tu, no afronta d’una manera clara i oberta, donant el vostra punt de vista (encertat o equivocat) per tal de trobar una solució satisfactòria entre tots i per a tots.

Parles del cost que suposa l’aplicació de la llei de dependència, 13.000 euros per l’any vinent, gaire bé el mateix que s’ha obtingut enguany per sufragar en part el sou dels regidors. (rectifica’m si no es així).

Bé, tornant al tema del casc antic, recordo que en diferents programes electorals del PP de Bellvei, del qual tu ets el cap de llista, que en l’apartat d’urbanisme i obres proposàveu un pla especial de recuperació i conservació de façanes. Dic jo que os referíeu a les façanes antigues (casc antic) i no pas a les de nova construcció, no?
Preguntes des de on i fins on s’ha de protegir el casc antic. No soc cap entès en la matèria però segur que si volem trobem alguns tècnics, historiadors, etc... que si poden assessorar sobre el tema.
El mes important no es saber, sinó tenir el telèfon del que sap.
(una mica d’humor no va malament).

xavier
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty Falta cobertura

Missatge  Manel S Dv Nov 21, 2008 9:59 am

Xavier,... a Bellvei fa més de 20 anys que no tenicobertura!
en el fons el problema de "l'ordeno i mando" o la dictadura del pensament únic és l'origen de tot plegat. No hi ha res a fer... El que em sobta és quw algú com en Pascual s'uneixi a aquest "club" i a sobre ho vulgui disfressar i embolicar bonic com si fos el més normal del món... Sovint hem de tenir clar que hi ha causes perdudes i intentar formar la moral dels qui ens manen de fa tants anys és una d'elles.

Manel S
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty CALLAR ÉS PARLAR...,

Missatge  JOSEPHUS Ds Nov 22, 2008 12:22 pm

PERÒ SOL SER UNA PARLA DE POBRE

Zara?, no sé qui ets. Et descobrirà l´abraçada. El millor premi seria que continuessis aportant opinions. Dius coses interessants i en alguna hi veig algú que ha captat l´esperit de la meva lletra. Mereixes la meva conversa, de manera que recullo una de les idees implícites al teu escrit per tal d´ampliar-la.

Parles d´interessos polítics pròpiament, i en aquest forum també apareix l´expressió “els polítics”. Aquesta última, S´interpreta així: polític és aquell que ocupa un càrrec públic (Ajuntament) i és també aquell que pertany a un partit polític, sigui quin sigui. Aquesta definició, però, és una definició reduïda, igual que el concepte “casc antic”, té un sentit reduït i un d´ampli. “Polític” en sentit ampli inclou a tot ésser humà amb ús de raó, sense excepció.

Aristòtil, ara fa uns 2.400 anys, va definir l´ésser humà com l´animal polític; això ho saben els batxillers (BUP). Vol dir que polítics ho és tothom, encara que digui no ser-ho, que passi de la política, o no vagi a votar...

La definició aristotèlica també es deixa traduir per “animal racional” o per “animal que parla”. Quan Aristòtil va nèixer, els atenencs feia anys que s´havien inventat la democràcia. Tenien els seus càrrecs electes, però tot allò que era d´interés general era exposat i discutit per tothom a l´àgora (plaça pública), és a dir, es debatia i es votava. A l´àgora hi havia llibertat de paraula, la dels càrrecs –que solien dur la iniciativa- i la del poble –que era escoltat en igualtat de condició.

Un govern democràtic normal convocaria un debat –informaria- abans d´aprobar qualsevol projecte. A Bellvei es salta aquesta pràctica: els càrrecs aproben sense explicar, prenen decisions sense consultar..., als veïns ens ve tot de sorpresa, sense opció a la informació prèvia, a l´opinió..., i després venen problemes afegits i agreujats per haver-se saltat aquell pas. Els qui, pel lloc que ocupen, disposen d´informació privilegiada no la passen al públic sinó que la retenen i fan i desfan al seu gust.

Pensen que pel fet de callar no parlen? Parlen igualment, doncs el silenci també és interpretable. Se´ls demana que parlin i callen. En tractar-se d´una democràcia els seus silencis són molt sorollosos, són d´escàndol. Si un alume calla quan se´l pregunta és perquè no sap la lliçó. Parlar i deixar parlar és un deure de tota autoritat democràtica. No t´ho sembla, Zara?

JOSEPHUS
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty i més vergonya...

Missatge  vergonya Ds Nov 22, 2008 4:19 pm

Totalment d'acord. El silenci dels governants d'aquest poble, és ESCANDALÓS.
A mi, si em quedava algun dubte del taratnà de l'alcalde i el seu equip, en aquestes setmanes se m'ha esvait. Ara s'està veien com són en realitat i que volen!
Aquest fòrum no els agrada (no se pq) i per tant l'ignoren. Pero com diu en Josephus, ingnorant-lo diuen més que parlant.
Diuen molt...i res de bó.
A vegades els meus representants em provoquen vergonya aliena! El més fort esque molts dels qui els em votat ara ens estem desenganyant! Que ho pensin, i valorin si realment els compensa seguir fent orelles sordes a les invitacions que tenen a participar.

vergonya
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty Resposta al Ramon

Missatge  JOSEANGEL PASCUAL CASAS Ds Nov 22, 2008 11:47 pm

Que tal Ramón. Te aclaro que yo no he dicho que vayáis al ayuntamiento uno a uno, yo lo que digo, o pretendo decir, para mi seria bueno que la gente interesada en el tema se pase por el ayuntamiento, pregunte se informe, para formarse una idea quizás mas clara, creo yo, no quiere decir que este en lo cierto, pero es mi punto de vista.

Ser de un bando o del otro; o ser ciegamente de uno o de otro. Te aseguro que no es mi caso y te digo el porque, yo pertenezco a una formación política, te puedo asegurar que discuto lo que no me gusta con mis propios compañeros eso si en el foro interno de mi partido, a veces gano, otras pierdo, acostumbro a aceptar lo que decida la mayoría.
Por lo tanto yo creo que no es bueno ser ciegamente de uno, o de otro, para mi la democracia tiene algo muy bueno, el voto es secreto y cada cuatro años los ciudadanos deciden quien aprueba y quien suspende, de la misma manera te digo, yo no he aprobado nunca ya que nunca he tenido mayoría. Pero los ciudadanos tenemos la posibilidad de cambiar el voto cada cuatro años.
Otra cosa te quiero decir, yo entro en este foro, consciente que seré centro de todas las criticas en el foro, y lo hago porque creo es mi obligación como regidor, de la misma manera digo, el resto de regidores ellos sabrán lo que tienen que hacer y no seré yo quien les diga lo que tienen que hacer. seguro estoy de no haber participado no abría aprendido muchas cosas que estoy aprendiendo y te aseguro, no me importa el color de quien escriba, me gusta participar y en este caso creo que lo debo hacer.

JOSEANGEL PASCUAL CASAS

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 26/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty Sin gasolina

Missatge  JOSEANGEL PASCUAL CASAS Dg Nov 23, 2008 1:48 am

Amigo Xavi. No esperaba menos de ti, sabia que precisarías la información y me parece muy bien, entiendo que podía prestarse a confusión, claro que si, solo pretendía hacer notar que habías sido regidor en bellvei y que tuviste cartera, tu puntualizas de transportes, no me parece mal ya demuestras tu, si tenias cartera, formabas parte del equipo de gobierno otra cosa es que formases parte de la comisión de gobierno, eso se seguro que no.

La gasolina. Me refería desde fuera ósea sin participar en la política activa, las cosas suelen ser mas fáciles, podía haber puesto es mas fácil desde fuera provocarme, tu juegas con ventaja sabes como pienso y lo que pienso de todo este tema, hemos hablado muchas veces por no decir cada día, bien cierto es ya me habías avisado entrare en el foro a darte caña. No me molesta y la acepto, espero sacar algo positivo de la misma manera que lo hago cuando converso casi a diario contigo. Espero me permitas por ese motivo algunos excesos se seguro que no perderemos por estos motivos nuestra amistad.

CAÑA AL MONO QUE LA CADENA ES FUERTE.

JOSEANGEL PASCUAL CASAS

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 26/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty Nota de premsa

Missatge  Amics de Bellvei Dg Nov 23, 2008 10:34 pm

En aquest link trobareu la nota de premsa que va ser enviada a certs diaris:

www.amicsdebellvei.blogspot.com

Des de l'associació donem les gràcies a tots els veïns que han col·laborat firmant les al·legacions, a la gent que lluita o ens dona suport per salvar el nostre casc antic.

Gràcies a tots!!

P.D: A veure si el nostre Ajuntament reacciona amb les 500 al·legacions i té més sensibilitat!!
Amics de Bellvei
Amics de Bellvei

Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 27/10/2008

http://www.amicsdebellvei.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty debat i consulta popular

Missatge  xavier Dl Nov 24, 2008 12:59 am

Desprès de la quantitat d’al•legacions presentades , no creieu que aquest assumpte ben ve es mereix un debat i fins i tot potser una consulta popular?

xavier
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty com el fem?

Missatge  Gemma U. Dl Nov 24, 2008 1:28 pm

Com el podem fer aquest debat o aquesta consulta popular? Què podem fer? Ens movem?

Gemma U.
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty SALUTACIÓ I CONVOCATÒRIA

Missatge  JOSEPHUS Dt Nov 25, 2008 11:05 am

CARTA A UN EXALUMNE

Com estàs José A.?, què estàs fent? M´agradaria saber de tu per tu mateix. Aquí només circulen veus, per una banda em diuen que et prepares per accedir a la Universitat, per altra també es diu que se´t veu molt pel bar de l´Acadèmia..., vinga digues m´ho tu, que jo no em vull escoltar a ningú. I sigue´m sincer, que és la base de tota amistat, és a dir, s´hi m´has de dir quelcom lleig, doncs diga m´ho igualment, que no passa res. En la lletjor també hi ha bellesa.

Podràs ser aquí pel debat? T´hi deixaràs veure? Vindran els teus amics nacionalistes, vull dir els de la teva nació i els de l´altra? Si entre ells hi ha algun mut sàpigues que no és problema, doncs els organitzadors m´han dit que hi haurà traductors de llenguatge gestual...

Encara no et puc dir el dia i l´hora en què es farà el debat, però tan prompte ho sàpiga t´ho faré saber.

Salut i fins aviat.

JOSEPHUS
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty Idees sobre la realització del debat

Missatge  Rosa Dt Nov 25, 2008 7:56 pm

Agafant com a punts de referència els següents:

1.- Existència d'un descontent general.
2.- El moviment del fòrum a favor del debat.
3.- Les al·legacions presentades, més de cinc centes.
..... i d'altres, que entre tots podríem anar afegint...

Crec que és el moment de tirar endavant el debat o la trobada per :

1.-Intentar donar a conèixer a totes aquelles persones que no tenen la possibilitat d'entrar a internet i que estan interessades en saber què passa.
2.- Informar de tot el: Què s'ha fet?, Com s'ha fet?, Quines respostes s'han obtingut?, Quina és la situació actual,? Què s'ha de fer?, Com es pot fer?.... és a dir, parlar del present i del futur de com volem que sigui el nostre poble.

Per tal de poder dur a terme aquesta trobada i fer-ho de manera correcta, crec que els moderadors d'aquest debat haurien de portar la iniciativa. (En Ramon i l'Adrià)

Per què crec que ho han de fer ells? Per que són les dues persones que han anat reconduint tota la informació a través dels fòrums, per la seva bona gestió, per què considero que són neutrals, per la seva maduresa demostrada a l'hora d'informar, .... Bé... i moltes coses més....

Què haurien de fer?:
1.- Presentar una instància a l'Ajuntament, sol·licitant el Centre Cívic per a la trobada, què podria ser un dissabte, a la tarda, per exemple. En cas que en un termini de dos o tres dies no es rebés resposta de l'Ajuntament o que la resposta fos negativa; s'hauria de buscar un altre lloc que podria ser el Casal de Bellvei.
2.- Invitacions per escrit a tots/es els/les regidors/es.
3.- Publicitar el debat col·loqui, és a dir fer la propaganda pertinent (botigues, bars, mitjans de comunicació...)
4.- Moderar el debat-col·loqui, mantenint el torn de paraules, la durada.... Gravant el que es vagi dient per treure'n les conclusions.....

Entenc que un debat/una trobada obert/a com aquest/a pot impressionar una mica però tots som prou madurs tal i com s'ha anat demostrant al llarg dels més de 300 missatges que s'han recollit en aquest post.

Bé, aquesta és una idea d'entre moltes de com es podria fer el debat, de segur; que es pot millorar i madurar.

A partir d'aquesta primera idea o d'altres que es poden exposar s'hauria d'anar perfilant i madurant per tal de poder arribar a fer aquesta trobada-debat.

Rosa

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 27/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty Para Rosa. Quien te ha visto y quien te ve!!!

Missatge  Anonimo Dt Nov 25, 2008 9:25 pm

No se como tienes la desfachatez de pedir la colaboración de nadie del pueblo.
Recuerdo hace unos años cuando inaguraste la casa rural, en ese momento no te acordaste de nadie, trataste a la gran mayoria del pueblo como no aptos para tú selecta inaguracion. Solo pudo acudir la jet set con previa invitación, como si los demás no fueramos nada. Que verguenza!! Ahora creo que la gente te lo tendria que devolver.

Anonimo
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty Per l'anonim

Missatge  Adri-Admin Dt Nov 25, 2008 11:14 pm

Osti anonimo, quina gràcia em fa quan algú no te arguments i recorre a alguna cosa del passat i que no te absolutament res a veure amb el tema que estem tractant. Perque no te absolutament res a veure. Jo crec que estàs barrejant aspectes de la vida privada (la casa rural es privada que jo sapiga...) amb un debat que vol ser per TOT EL POBLE.
Dónes a entendre que participant en aquest debat li estessim fent un favor a la rosa... No ho entenc

En fi...crec que podries fer comentaris molt més constructius. Tens tot el dret de món a no estar d'acord amb aquest debat i amb el que vulguis. Sí es així ens podries fer saber el teu punt de vista sobre el tema, o simplement limitarte a no assistir al debat.

De totes maneres es fàcil ficar-se amb la vida de la gent sent "ANONIM"...

Gràcies

pd: pel que fa a organitzar el debat, quan jo i el Ramon ens ho parlem ja direm el què!
Adri-Admin
Adri-Admin

Nombre de missatges : 95
Data d'inscripció : 18/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty Re: Salvem el casc antic!!

Missatge  Camilo B Dt Nov 25, 2008 11:30 pm

Buen ejemplo de envidia i simpleza

Sr. Anónimo, así jamás se hará nada bueno. Porque me cae mal alguien que se vaya al garete una causa justa. ¿Acaso te han invitado a opinar, en los plenos, aquellos que quieren convertir Bellvei y su término en un suburbio desordenado? ¿Ya sabes que no te dejarían hablar? ¿O eres uno de ellos camuflado?

¿Pero quien puede invitar, aunque quiera, a un Sr. Anónimo sin dirección? Este sábado doy una fiesta, si quieres venir ja sabes que tienes que hacer, podrás venir con tu pareja i si no la tienes da igual, habrá muchas chicas sueltas, aunque eso sí, inteligentes. No lo tendrás fácil para ligar aunque puede ser que alguna te ilumine.

Camilo B
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty A l'anònim i a la Rosa

Missatge  Ramon-Admin Dc Nov 26, 2008 12:13 am

Com ja ha dit l'adri crec que barrejes anónimo dues coses ben diferents, i no entenc que véns a dir amb això, el debat no el fa la rosa, ni cap de nosaltres individualment, el fem tots si hi ha ganes, simplement, i és lògic que hi participi tothom. El que has dit de la casa rural no entenc quins arguments vols arrivar a donar, però si que entenc que és fàcil parlar des de l'anonimat atacant a la gent, de totes formes no hi donaria més importància.

Rosa, rspecte lo de montar el debat, ho parlarem jo i l'Adri a veure, de totes formes ara tant jo com ell anem molt liats amb la universitat. S'acosten exàmens finals, i no tenim massa temps. Crec que no tenim cap experiència en montar una cosa així, i s'hauria de montar bastant bé, i que el que has comentat de fer publicitat i tal no disposem de mitjans econòmics, a no ser que siguin de la pròpia butxaca.

No és falta de ganes de fer-lo, però crec que ens podriem repartir més la feina, i que a part de jo i l'Adri ens ajudés altra gent, per exemple la Gemma, que té experiència com a periodista i crec que ens podria guiar bastant millor de com fer-lo. Això si que fóssin independents als partits polítics. De totes formes ja et dic, que jo i l'Adri en parlarem a veure com es podria fer, però amb lo liat de feina que vaig ultimament no us puc assegurar res...
Ramon-Admin
Ramon-Admin
Admin

Nombre de missatges : 126
Data d'inscripció : 18/10/2008

https://bellvei.1talk.net

Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty Pixar fora de test

Missatge  xavier Dc Nov 26, 2008 1:27 am

Sempre hi han que pixen fora de test. Quina diferencia hi ha entre els posts d’alguns que valoren mes QUI diu que no pas QUE diu i la negativa d’alguns politics a reconèixer les aportacions positives d’uns altres pel sol fet de no ser del mateix color polític, per bones que siguin aquestes aportacions.
Crec que tots plegats donem massa importància a intervencions que no tenen ni cap ni peus.
Per que perdre el temps amb mitjos dies havent dies sencers.

xavier
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty Claro que estare en el debate.

Missatge  JOSEANGEL PASCUAL CASAS Dc Nov 26, 2008 4:33 am

Hola Profe. Me pensaba que me habías expulsado de la clase para siempre, hoy veo que solo era por unos días. Había avisado a los padres de la expulsión por si necesitaba algún correctivo, el profe o el alumno, de todas maneras les había dicho que el profe me tenia manía y por mas que estudiase siempre me suspendería, hasta me llego a decir que en lo feo también hay belleza, que se me veía mucho por el bar de la academia, igual que se oían voces de que alomejor me estaba preparando para el acceso a la universidad.

Los padres a eso me contestaron. Hijo eres el mas guapo, el mas inteligente de la clase y el profe debe ser mayor y no entiende a la juventud, a lo que le conteste al padre, no puedo ir al bar, hijo lo mejor es que te apliques vienen tiempos difíciles y se tiene que estar preparados, le conteste y si el profe me ve en bar será porque el no esta muy lejos no papa, claro pero el profe es mayor gana un buen sueldo, se creerá lo que la gente dice, piensa hijo la envidia es muy mala y la gente es muí envidiosa y dice las cosas malas las buenas solo las sabemos tu madre y yo, por eso siempre te decimos, amigos poquitos y del pueblo que aquí nos conocemos todos.
Dela universidad no, te preocupes eso lo dicen porque se creen que eres torpe, mira el abuelo casi no sabia escribir y consiguió ser el mas rico del pueblo, cuando llego el hambre a su lado nadie paso hambre y llego a ser alcalde del pueblo, siempre me decía hijo, ad bien y no mires a quien, eso mismo te digo yo a ti, además en la universidad si no tienes pasta para hacer una tesis doctoral te puedes encontrar sin trabajo. Lo importante en esta vida es ser trabajador, listo, buena persona ayudar a los demás y saber quienes son tus amigos.

En cuanto al debate. Primero. Preguntas si estaré aquí para el debate, si me asomare, si vendrán mis amigos nacionalistas. como has podido ver mis padres me aconsejaron amigos pocos y seleccionados. Puedo ir solo no me hace ningún miedo, utilizando un símil del torero en peores plazas he toreado. Estoy en política porque quiero se de los riesgos que comporta el estar en política, pertenezco a un partido del cual es obligatorio tener manuales de auto protección y aun así sigo en política.
EN EL DEBATE NOS BEREMOS.

JOSEANGEL PASCUAL CASAS

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 26/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty EVITAR LA CONFUSIÓ..,

Missatge  JOSEPHUS Dc Nov 26, 2008 11:18 am

I ALTRES QÜESTIONS

No hi va haver cap expulsió..., segueixes sense entendre..., tot i que ha millorat una mica la redacció. No hi va haver expulsió, simplement et vaig dir que s´havien acabar les classes i “NO PARA SIEMPRE”, “SINÓ DE MOMENT FINS QUE...”. Hi ha molta diferència entre el “para siempre” i el “de moment”. I et vaig raonar el perquè, t´ho vaig intentar fer veure. Rellegeix.

Potser tu en siguis una excepció, i serà perquè tu voldràs, però amb els meus exalumnes –a aquells que no s´han limitat a assistir a una o dues classes sinó que han complert el cicle de tres o quatre anys, sempre ens hem acomiadat saben que la vida ens separa però que en queda l´amistat.

Escrius una frase repetida, és a dir que apareix en el teu últim missatge i en un d´altre d´anterior que m´agradaria que me l´expliquesis millor, és la següent: “que aquí nos conocemos todos...”.

Per altra banda te´n vull explicar una de meva: “què estàs fent?” et preguntava a la carta. No se m´ha oblidat la teva condició de regidor amb cartera, per això t´ho pregunto, i m´agradaria que et dignesis a respondre perquè precisament en aquest forum no en dius res i et perds amb vaguetats.

Pel que fa al debat, hauràs vist que hi ha un parell de joves que es desviuen per poder-lo fer una realitat, però que al mateix temps ens fan saber que ara estan en època d´examens i que a més tenen consciència de que la cosa costa algun diner que ells no tenen. Podries lluitar perquè fos l´Ajuntament l´organitzador? I si donés aquesta lluita per perduda, podries fer un gest econòmic, tu que tens l´herència de l´avi més ric del poble?

Bé, no hi estàs obligat. El debat es farà igual perquè és una necessitat democàtica i pel bé del poble. I si vens preparat la resposta a la pregunta ”perquè és millor fer 16 vivendes...”. Precisament, la meva frase ”en la lletjor també hi ha bellesa” anava per aquí quan justificaves no respondre a dita pregunta dient: ”yo cara a cara te puedo decir, eres feo, pero en el foro me veo obligado a decirte, que tienes un atractivo muy particular, con lo cual la segunda parte del ejemplo se puede interpretar de varias formas la primera solo de una”.

JOSEPHUS
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty quine llauna !!!!!

Missatge  GEMA Dc Nov 26, 2008 3:27 pm

Espero que aquest anar i venir d’escrits entre el Jose Angel Pascual Cases i El Josephus (crec que es el Josep Solé i Armajach, President de l’Entesa i que col·labora amb les Portalades), fa riure una mica, per dir quelcom escriuen tota una plana, ells ja es deuen coneixia, hi ha persones que no saben qui son, es porten un “rollete” de professor i alumne que la veritat fa de gràcia fins un cert punt, però des de fora ha vegades no saps de que va la qüestió. Es passen una mica.
Espero no haver molestat als eludits, però senyors, podríem concretar, i no anar per les branques, gràcies.

GEMA
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty [b]Aportacions per al debat.[/b]

Missatge  Rosa Dc Nov 26, 2008 10:08 pm

Abans de tot m’heu de permetre, Ramon i Adri, per al•lusions personals per part del Sr. /A Anònim de fer un parèntesi per a poder fer els següents aclariments:

1.- No sé que ha de veure el que exposes, millor dit el que escups, amb el debat i la seva organització. Només vas directe a la meva persona, sense aportar cap idea, l’únic que fas es retratar-te.

2.- Et poso al teu coneixement que en la inauguració de la casa rural, d’això ja fa més de tres anys, varem invitàrem personalment a l’ajuntament en pes (govern i oposició) a totes les entitats del poble, (dic totes perquè vaig agafar la relació de l’ajuntament), a tots els operaris i persones implicats en que la casa rural fos un fet, als veïns i amics.... A més a més, durant la inauguració va venir molta gent que passava pel carrer i que es va apropar i com és natural va entrar. A més a més, durant dos caps de setmana vaig tenir la casa oberta després de la missa de les 11 perquè qui vulgues la pogués veure. No sé, doncs, si tota aquesta gent pertany o no la jet set, o a “selecta selección” de amistades”. Les portes de la nostra casa estan obertes per a tothom, malgrat tot, per tu també. Et mostraré la casa en companyia d’una copa de cava o de vi i un trosset de pastís fet per mi. Bon dia i bona sort.

Bé, Ramon i Adri, anem per feina, no val la pena perdre més temps amb tots aquells covards que s’amaguen sota un anònim i són incapaços de donar la cara.

Pel que fa a l’organització del debat, entenc perfectament que teniu molta feina i que aviat començaran els exàmens i necessiteu temps per estudiar. Però, tampoc crec que s’hagi de perdre massa temps. És qüestió d’organització. Proposo que es podria fer una prèvia, és a dir, trobar-vos tot una colla (al bar, per exemple) i intentar fer un guió de tot el que s’hauria de fer. Vosaltres coneixeu gent, joves i no tan joves que us poden donar un cop de mà. D’aquesta trobada podria sortir la invitació per a tots els nostres “governants”, el format de la propaganda, el dia i l’hora que s’ha de dur a terme.,....

Després d’aquesta reunió i de madurar les idees entre tots, es podrien penjar al fòrum les conclusions extretes.

Segons el meu parer, el debat o l’assemblea o la trobada s’hauria de seguir el mateix fil conductor que el debat que es va dur a terme a la radio amb l’afegitó que després de les exposicions sobre els diferents punts de vista, seguint un torn de paraules, el públic assistent pogués opinar, parlar, intercanviar opinions.

Pel que fa als mitjans econòmics per a poder sufragar despeses de fotocòpies, el dia del debat es podria deixar un “plateret” a l’entrada i que cadascú posés la voluntat.

Bé, això és com una pluja d’idees, jo acabo de llançar-ne unes quantes i és qüestió de que entre tots/es es vagi madurant.

Rosa

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 27/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty GEMMA

Missatge  JOSEPHUS Dj Nov 27, 2008 1:03 am

No ho creguis..., ho soc.

La majoria de gent que accedeix al blog ho sap.

JOSEPHUS
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty anonimo

Missatge  anònim Dj Nov 27, 2008 1:45 am

aquet anonimo s´ha possat de peus a la galleda.
m´ha deixat glassat

pale

anònim
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Salvem el casc antic!! - Página 10 Empty Re: Salvem el casc antic!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 10 de 15 Previ  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum